BA (Hons) Muotien ostaminen ja brändinhallinta
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opi ennakoimaan trendejä, tulkitsemaan kuluttajien käyttäytymistä, arvostamaan kestävyyden merkitystä ja rakentamaan ymmärrys nykyisistä globaaleista muotimarkkinoista. Opetussuunnitelmamme pyörii teollisuuden vierailukeskustelujen ja valmistuskohteiden vierailujen ympärillä, mikä antaa opiskelijoille todellisen käsityksen käytettävissä olevista eri rooleista ja verkostoista.
Tämä kurssi on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille ajattelutapa ja taidot, joita tarvitaan menestyäkseen alalla.
Tämä jännittävä kurssi kannustaa luovuuteen, silmiin trendeihin, liiketoimintaosaamiseen ja johtamistaitoihin. Kurssi korostaa voimakkaasti käytännön työkokemuksen ja yrittäjyyden hankkimista.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Kurssiyksiköt on luotu antamaan opiskelijoille luottamusta toteuttaa luokassa opetettua teoriaa käytännössä ryhmäprojektien, yksittäisten työharjoittelujen, alan esitteiden ja liiketoimintasuunnitelmien aikana. Käyttämällä Adobe -ohjelmistoa ja online -muotiresursseja opiskelijat kehittävät luovia ja käytännön taitoja, joiden avulla he voivat suunnitella valikoiman, mainostaa brändiä, luoda ammattimaisen raportin, esittää idean ja lopulta ymmärtää muodin liiketoimintaa.
"Minulla oli etuoikeus työskennellä BA (Hons) Fashion Buying & Brand Management -kurssin opiskelijoiden kanssa. Olin jatkuvasti vaikuttunut heidän ammattitaidostaan ja valmistautumisestaan muotialalle. Opiskelijoilla ei ole vain taitoja menestyä, he myös osoittavat myös uskomattoman tietoisuuden muodin vähittäiskaupan nykyisestä muodosta ja näkemyksen alan tulevista tekijöistä. "
-
Melanie Mitchell, Someday Talentin perustaja
Tärkeimmät syyt hakea
- 96% opiskelijoista on tyytyväinen kurssin laatuun (NSS tulokset 2019).
- Ainutlaatuisesti valmistuneet tutkijat, joilla on sekä luovuutta että liiketoiminnan painopistettä.
- Alan parhaat vierailevat luennoitsijat.
- Henkilökunta, joka opettaa ja työskentelee alalla - varmistaa, että kurssi pysyy ajankohtaisena.
- Tiivis yhteistyö teollisuuden kanssa.
- Pääsy haluttuihin alan resursseihin WGSN, Edited, Mintel ja LSN Global.
- Ilmainen Adobe Suite -ohjelmisto ja pääsy 300 £: n kannettavan tietokoneen apurahaan.
- Akkreditoitu työharjoittelu.
Opintojen keskeiset aiheet
Opiskelijat saavat käytännön tietoa tuotekehitysprosessista, mukaan lukien kankaan valinta ja testaus, värinhallinta, laadunhallinta ja kestävyys.
He oppivat ennustamaan trendin, suunnittelemaan valikoiman, rakentamaan brändin ja sitten suojaamaan ja edistämään sitä.
Kurssin tavoitteena on kehittää luovia taitoja sekä ongelmanratkaisu-, organisointi-, suunnittelu-, myynninedistämis- ja johtamistaitoja.
CAD -oppitunnit helpottavat luovaa esittelyä, kun taas muut CAD/CAM -hallintatyökalut auttavat myös valmistamaan opiskelijoita teollisuudelle.
Opiskelijat opiskelevat käytännön ja teoriapohjaisen oppimisen yhdistelmän kautta ja hyötyvät mahdollisuudesta tehdä yhteistyötä muiden tieteenalojen opiskelijoiden sekä huippubrändien kanssa.
Keskeisiä opintoaiheita ovat:
- Trendien ennustaminen
- Kuluttajien profilointi ja tunnistaminen
- Muodin markkinatutkimus
- Muodin ostaminen ja tuotekehitys
- Myynti
- Visuaalinen myynti
- Valmistus ja kestävyys
- Muotibrändin hallinta ja myynninedistäminen
- Liiketoiminnan suunnittelu
Opetussuunnitelma
Keskeiset opintoaiheet
- Trendien ennustaminen
- Kuluttajien profilointi ja tunnistaminen
- Muodin markkinatutkimus
- Muodin ostaminen ja tuotekehitys
- Markkinointi
- Visuaalinen markkinointi
- Valmistus ja kestävä kehitys
- Muotibrändin hallinta ja myynninedistäminen
- Liiketoiminnan suunnittelu
Vuosi 1
Opiskelijat rakentavat perustaitoja muodin ennustamisessa, ostamisessa konseptista kuluttajaan, brändin ostamisessa, johtamisessa ja myynninedistämisessä.
Heille opetetaan digitaalisen viestinnän taitoja brändi-identiteetin kommunikointiin, ja heitä kannustetaan ajattelemaan henkilökohtaista brändin allekirjoitustaan.
Kannustamme opiskelijoita ajattelemaan kontekstuaalista tutkimustaan koko tämän vuoden ajan.
Vuosi 2
Opiskelijat oppivat ymmärtämään paremmin henkilökohtaisen brändinsä hallintaa ja työskentelevät luovassa yhteistyössä alan kumppaneiden ja muiden alojen opiskelijoiden kanssa.
Kauppatavaraa ja visuaalista myyntiä opetetaan todellisen alan käytännön yhteydessä.
Jokaiselle opiskelijalle annetaan mahdollisuus suorittaa harjoittelu ja osallistua valmistuskäynteihin muodin ostajan roolin toistamiseksi.
Vuosi 3
Pyydämme opiskelijoita näyttämään kontekstuaalisen tutkimuksensa kirjallisessa tai visuaalisessa väitöskirjassa.
He kehittävät edelleen taitojaan kuluttajatutkimuksessa ja trendien ennustamisessa perustellakseen aukkoa markkinoilla uuden tuotemerkin lanseeraamiseksi.
He kirjoittavat myös markkinatutkimusraportin, luovat brändiehdotuksen, valikoimasuunnitelman ja teknologiapaketit ja tuottavat erilaisia luovia tuloksia.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Valmistuneet voivat jatkaa työskentelyä useilla aloilla, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
Muodin ostaja, kauppatavara, markkinointi, brändipäällikkö, trendien ennustaminen, digitaalinen viestintä, data-analyytikko/oivallukset, kestävän kehityksen koordinaattori, virtuaalinen showroom-suunnittelu, visuaalinen kauppias, tilistrategi, online-visuaalinen kauppias, tuotekehittäjä, kankaan ostaja, digitaalisen kankaan teknikko, kuluttajakokemuspäällikkö, verkkokaupan johtaja, markkinointipäällikkö, yrittäjä/yrityksen omistaja, toimitusjohtaja/toimitusjohtaja.