BA (Hons) digitaalisessa mainonnassa
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kuala Lumpur, Malesia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 22 615 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Malesian opiskelijoille yhteensä: 81 800 RM | yhteensä kansainvälisille opiskelijoille: 88 200 RM / 22 615 USD
Johdanto
APU-DMU-kaksoistutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree -ohjelman opiskelijat voivat osallistua APU -DMU Dual Degree Scheme -ohjelmaan. Tämän järjestelmän mukaisesti opiskelijat saavat valmistuessaan kaksi tutkintotodistusta ja opintosuoritusotteen: 1 Asia Pacific Universitystä ( APU ), Malesia ja 1 De Montfortin yliopistosta (DMU), Iso-Britannia.
Enemmän kuin pelkkä digitaalisen mainonnan tutkinto
APU's BA (Hons) in Digital Advertising -tutkinto on suunniteltu tarjoamaan sinulle etulyöntiaseman uusimmissa teknologioissa, jotka ovat linjassa Industrial Revolution 4.0:n kanssa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman pääpiirteet
Tämä ohjelma on suunniteltu erityisesti tarjoamaan opiskelijoille:
- Digitaalisen mainonnan tuntemus ja tuotantoala mainontaperiaatteiden, tilisuunnittelun ja luovien tuotantosovellusten avulla.
- Nykyinen teoria ja periaatteet taitojen soveltamiseksi mainoskampanjoiden tehokkaaseen kehittämiseen yhdessä sen vaadittujen vakuuksien ja tehokkuuden mittaamisen kanssa.
- Loogiset ja analyyttiset taidot tunnistaa tärkeimmät ongelmat, jotka vaikuttavat maailmanlaajuiseen mainosteollisuuteen mediasuunnittelun, sisällön jakelun ja strategioiden suhteen viimeisen suuren digitaalisen mainontaprojektin lopputuloksen huomioon ottamiseksi.
Tutkinto taso 1
Opiskelija oppii digitaalisen mainonnan käytäntöihin liittyviä perustaitoja. Tarjotut moduulit tutustuttavat opiskelijat digitaalisen mainonnan edellyttämiin luoviin taitoihin. Kehittääkseen opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen mainonnan käytännöistä markkinoinnin perusteisiin ja projektinhallintaan keskittyvät moduulit kehittävät olennaisia kriittisen ajattelun taitoja.
Yleiset moduulit
- Trendit ja visuaalinen ajattelu
- Liikegrafiikan
- Luova projekti
- Projektinhallinta
- Digitaalinen kuvitus
Erikoistuneet moduulit
- Johdatus graafiseen suunnitteluun
- Mainonnan periaatteet
- Asiakkaan lyhyt konsepti
- Markkinoinnin perusteet, kuluttajakäyttäytyminen ja luova käytäntö
Tutkintotaso 2
Opitaan laajempi valikoima taitoja, joissa opiskelijat saavat paremman käsityksen mainonnan perinteisistä alueista, kulttuurista ja toimistojen johtamisesta. Opiskelijat syventyvät myös sisällönluontikäytäntöihin kehittääkseen edelleen digitaalisen mainonnan luovan tuotannon taitoja copywritingin, elokuvien ja median suunnittelun avulla.
Yleiset moduulit
- Skriptistä näyttöön
- Digitaalinen elokuvatuotanto
- Luovuus ja innovointi
- Visuaalinen kulttuuri
Erikoistuneet moduulit
- Mainonta: teollisuus, kulttuuri ja käytäntö
- Ammatillinen käytäntö: Asiakkaiden ja virastojen hallinta
- Brändistrategia ja sovellus
- Mainonta: Mediasuunnittelu ja -ostot
- Digitaalinen ja kokemuksellinen mainonta
- Copywriting ja luova ohjaus
Työharjoittelu (16 viikkoa)
Opiskelijat suorittavat lyhyen harjoittelun / teollisen koulutuksen vähintään 16 viikon ajan valmistaakseen heitä sujuvaan siirtymiseen luokkahuoneesta työympäristöön.
Tutkintotaso 3
Opiskelijat hyödyntävät aiempia opintojaan ja teollista kokemustaan oppiakseen digitaalisen mainonnan strategisista ja globaaleista näkökulmista tavoitteenaan houkutella heitä alan johtajiksi. Digitaalisen mainonnan analytiikan ja integroidun markkinointiviestinnän aloilla kiinnitetään enemmän huomiota asiaankuuluviin tulevaisuuden taitokokonaisuuksiin, jotta opiskelijat voivat kattaa täysin maailmanlaajuisen digitaalisen mainonnan alan vaatimukset.
Yleiset moduulit
- Tutkimushankkeen raportti
- Näyttelyn suunnittelu
- Suunnittele tulevaisuuksia
Erikoistuneet moduulit
- Integroitu markkinointiviestintä
- Digitaalinen mainonta: yksittäinen ammatillinen projekti
- Digitaalisen mainonnan analytiikka
- Digitaalinen mainonta: Team Professional -projekti
MQA:n pakolliset aineet*
- Etniset suhteet (M'sian-opiskelijat)
- Islamilainen ja aasialainen sivilisaatio (M'sian Students)
- Malesian opinnot (kansainväliset opiskelijat)
- Malaijan viestintäkieli (int'l-opiskelijat)
- Työpaikan ammatilliset viestintätaidot
- Työntekijä- ja työllisyystrendit
- Yhteinen opetussuunnitelma
(*Kaikkien opiskelijoiden on suoritettava nämä moduulit onnistuneesti Malesian pätevyysviraston määräämällä tavalla.)
Halusitpa sitten työskennellä luovassa tiimissä, olla copywriter, tilin suunnittelija tai brändipäällikkö, saat elintärkeää käytännön kokemusta, joka on erittäin houkutteleva tuleville työnantajille.
Digitaalisen mainonnan kandidaatti perustuu 360 asteen lähestymistapaan luovaan ja strategiseen mainontaan digitaalisessa ekosysteemissä. Tämä ohjelma on suunniteltu:
- Laajenna digitaalisen mainostekniikan, konseptien luomisen ja luovan ajattelun ymmärrystä ja tietämystä parantaaksesi kykyä soveltaa tätä tietoa toimialoilla.
- Syvällisen tiedon hankkiminen digitaalisista mainontatekniikoista osaamisen ja kyvyn kehittämiseksi edelleen soveltaa niitä olennaisena osana ohjelmaa.
Sinua opettaa kokenut ohjelmatiimi, ja työskentelet apulaisohjaajien kanssa, jotka ovat tällä hetkellä luovia johtajia ja toimistojen harjoittajia. Toimialaharjoittelut ja toimistovierailut lisätään myös kehitykseesi. Opit luomaan mainoskampanjoita tutkimalla luovan ajattelun, strategian ja suunnittelun keskeisiä alueita sekä ideoiden luomista, integroitua viestintää, taiteellista ohjausta ja copywritingia.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Uran vaihtoehdot
- Digitaalisen mainonnan johtaja
- Digitaalisen sisällön luoja
- Brändin kommunikaattori
- Markkinointijohtaja
- Median suunnittelija
- Asiakaspäällikkö
- Sosiaalisen median johtaja
- Visuaalinen suunnittelija
- Copywriter
- Taiteellinen johtaja