BA (Hons) -muodin edistäminen
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tällä nopeasti muuttuvalla areenalla opiskelijat oppivat saamaan brändinsä äänen kuuluviin ennen kaikkea. Vahvat teollisuusyhteydet ja uusimmat tilat oppilaat tutkivat muotin edistämisen kaikkia näkökohtia ja oppivat kertomaan brändin ainutlaatuisia tarinoita eri välineiden kautta useille yleisöille.
Tämä kurssi antaa opiskelijoille tietoa, jota tarvitaan dynaamisten muotibrändien rakentamiseen, edistämiseen ja ylläpitämiseen. Opiskelija oppii taidot ja tekniikat, joita tarvitaan tehokkaaseen kommunikointiin ja muodin markkinoimiseen tällä dynaamisella ja nopeasti muuttuvalla alalla.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Käytännön ja teoriapohjaisen oppimisen yhdistelmän avulla kehität oman ainutlaatuisen äänesi useilla digitaalisilla alustoilla, kuten elokuvissa, aikakauslehdissä ja sosiaalisessa mediassa. Kurssi antaa sinulle kaiken mitä tarvitset kommunikoidaksesi tehokkaasti ja markkinoidaksesi muotialan brändejä.
"Ravensbournessa katselin itseni kasvavan henkisesti ja ammattimaisesti vuodesta toiseen. Erityisesti kolmannen vuoden aikana, jolloin tunsin itseni kukoistavaksi, kun pystyin luomaan oman itseohjautuvan projektini. Arvostin eniten loputonta tukea intohimoisilta ohjaajilta. "
-
Rosa Kimbembi, sosiaalisen median toimittaja, Dazed Magazine
Tärkeimmät syyt hakea
- Monipalkintoinen kurssi
- Laaja-alainen ja teollisuudelle suunnattu kurssi, joka kattaa muodin edistämisen ja viestinnän perusteet.
- Erinomainen opetus alan johtavilta asiantuntijoilta, suorassa yhteydessä alan ammattilaisiin.
- Johtavat alan vierailevat puhujat, mukaan lukien Harris Elliot (Toinen mies), Supermarket Sarah, Jane Richardson (Nars), Christopher Colville Walker (Colville Walker Studio), Martin Parr ja monet muut.
- Ravensbournen työllisyystiimin tukema akkreditoitu kolmen kuukauden työharjoitteluyksikkö. Sijoituskohteita ovat Jimmy Choo, Dazed and Confused, Depop, Stella McCartney, Mary Katrantzou, Vivienne Westwood, Osman, Starworks Group, Estee Lauder, Armani ja Coach.
- Kunnianhimoinen vaaliva ympäristö ja erittäin korkeat rekrytointiasteet alalle.
- Alan johtavat vierailevat puhujat Alexandra Shulman (toimittaja Vogue), Colin MacDowell (muotikirjailija ja kommentaattori, Sunday Times), Barbara Hulamicki (Biba).
Opintojen keskeiset aiheet
Kurssin joustavan suunnittelun ansiosta opiskelijat voivat räätälöidä opintonsa yksilöllisten etujensa mukaan.
Sen avulla he voivat tutkia luovia aloja, kuten muotivalokuvausta ja -elokuvaa, digitaalista viestintää, muodin muotoilua, sosiaalista mediaa, verkkosivujen suunnittelua, journalismia ja brändiviestintää.
Kilpailut ja live -alushousut tarjoavat opiskelijoille todellisia työskenaarioita, joiden avulla he voivat kehittää ja integroida olemassa olevia taitojaan ja tietämystään samalla, kun he rakentavat alan tärkeimpiä yhteyksiä.
Ihanteelliset opiskelijat
Fashionistas, jotka haluavat opiskella useita palkintoja voittanutta kurssia, jonka avulla he voivat rakentaa, mainostaa ja ylläpitää dynaamisia tuotemerkkejä.
Opetussuunnitelma
Keskeiset opintoaiheet
Tämän muotimarkkinointikurssin joustavan suunnittelun avulla voit räätälöidä opintosi yksilöllisten intohimojesi mukaan. Tutkit luovia alueita, mukaan lukien
- Muotivalokuvaus
- Filmi
- Digitaalinen viestintä
- Muodin muotoilu
- Sosiaalinen media
- Verkkosivujen suunnittelu
- Journalismi
- Brändin viestintä
Vuosi 1
Opiskelijat rakentavat tietoa ja tietoisuutta brändin periaatteista ja muotikampanjan kokoamisen perusteista.
Tämän lisäksi he oppivat keskeisiä taitoja valokuvauksessa, elokuvissa, grafiikassa, kuvituksessa ja sosiaalisessa mediassa.
Kannustamme opiskelijoita ajattelemaan kontekstuaalista tutkimustaan koko tämän vuoden ajan.
Vuosi 2
Opiskelijat saavat paremman käsityksen monialustaisesta kampanjarakentamisesta.
Samalla he kehittävät taitojaan verkkosivustojen rakentamisessa ja markkinaraporttien kirjoittamisessa.
Opiskelijamme aloittavat live-lähetyksen tässä vaiheessa ja suorittavat kolmen kuukauden harjoittelun teollisuudessa.
Vuosi 3
Opiskelijat arvioidaan neljällä osa-alueella viimeisen vuoden aikana, ja pyydämme, että he luovat lopullisen suuren projektin alusta toteutukseen.
He työskentelevät myös useissa kansallisissa ja kansainvälisissä kilpailuissa esitelläkseen taitojaan ja rakentaakseen monipuolisen ammatillisen portfolion.
Pyydämme, että he esittävät kontekstuaalisia tutkimuksiaan pitkämuotoisessa väitöskirjassa.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Opiskelijat suorittavat kurssin vahvalla, toimialavalmiilla visuaalisen työn portfoliolla, joka liittyy heidän uramieltymyksiinsä.
Valmistuneet voivat jatkaa työskentelyä useilla aloilla, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
PR, verkkomarkkinointi, brändinhallinta, taiteen suunta, muotoilu, muotivalokuvaus, muotitapahtumien johtaja, digitaalinen markkinointi, luova teknikko, graafinen kuvittaja, mediasuunnittelija, visuaalinen kauppias, muotikirjoittaja, kampanjapäällikkö, tutkijat ja opettajat, arkistonhoitaja, brändipäälliköt, kuraattori, copywriter, digitaaliset toiminnot, data-analyytikko / oivallukset, näyttösuunnittelija (ikkunapukeutuminen), e-comms-kehittäjä, graafiset suunnittelijat (sijoitustulostus ja / tai myyntipiste), vaikuttaja/lahjakkuuksien johtaminen, toimittaja, logistiikka, markkinointipäällikkö, toimitusjohtaja/toimitusjohtaja.