BA (Hons) -pelien kehittäminen vuoden 0 kanssa
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Pelien kehittämisen vuosi 0 edistää luovuutta, mielikuvitusta ja uusia tapoja tehdä, ajatella ja dokumentoida.
Jos et ole aivan valmis yhdeksi kolmannesta perustutkintomme vuonna, tämä kurssi on sinua varten.
Kurssi keskittyy antamaan opiskelijoille vankan käsityksen pelien kehittämisestä, luomisprosessista ja teknisestä tietämyksestä sen toteuttamiseksi. Tutkinto tutkii nykyaikaista peliteollisuutta monenlaisissa kokemuksissa; uusimmista konsolin menestystekijöistä virtuaalitodellisuuteen (VR) ja lisättyyn todellisuuteen (AR).
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Vuosi 0 pelikehityksessä ei ole itsenäinen kurssi, se on täyden kandidaatin tutkinnon ensimmäinen vaihe, ja onnistuneen suorittamisen jälkeen voit edetä sujuvasti BA (Hons) -pelikehitykseemme.
Tärkeimmät syyt hakea
- Valmistaudu siirtymään ensimmäiseen vuoteen.
- Hallitse olennaiset, käytännölliset, älylliset ja siirrettävät taidot, joita tarvitaan pelien kehittämiseen.
- Kehitä pelien kehittämiseen soveltuvaa laitteisto- ja ohjelmistotietoa.
- Ymmärtäminen luovien alojen laajoista kulttuurikonteksteista.
- Hanki visuaalinen tietoisuus ja kokemus erilaisista pelien kehittämiseen liittyvistä medioista ja teknisistä kyvyistä.
Opintojen keskeiset aiheet
Kurssi kattaa keskeiset alueet, mukaan lukien animaatio, tarinankerronta, graafinen suunnittelu, 3D -grafiikka, videotuotanto, interaktiivinen sisällön luominen ja digitaalinen säveltäminen.
Se tutkii myös liikegrafiikan suunnittelun historiallisia, kontekstuaalisia ja tulevia mahdollisuuksia.
Käyttämällä alan uusimpia erikoisohjelmistoja oppilaat luovat nykyaikaista liikegrafiikkaa, sekä 2D- että 3D-elokuvia, digitaalista televisiota, mobiililaitteita, verkkoa, pelejä ja muita luovia paikkoja.
Keskeisiä opintoaiheita ovat:
- Lyhytmuotoinen kerronta (animaatio ja live-toiminta)
- Animaatio
- Visuaalinen viestintä ja typografia
- Live-toiminta
- Tietojen suunnittelu
- Brändäys
- Monimediakonseptien kehittäminen
- Liikegraafisen suunnittelun historia, konteksti ja tulevaisuuden mahdollisuudet
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle tämä on?
Year Zero on erinomainen lähtökohta BA (Hons) Games Development -kurssillemme, joka voi sopia sinulle, jos:
- Sinusta tuntuu, että hyödyt taitojesi kehittämisestä ennen perustutkintoon pääsyä
- Sinulla on vaikeuksia täyttää pääsyvaatimukset.
Opetussuunnitelma
Vuosi 0
Vuosi 0, 4-vuotisen tutkinnon ensimmäinen vuosi, kestää yhden lukuvuoden, jonka aikana opiskelijat suorittavat neljä yksikköä.
Ensimmäisellä lukukaudella he aloittavat yksikön tutkivassa mediassa ja muotoilussa. He suorittavat myös englannin kielen yksikön. Joka jatkuu koko lukukauden 1 ja 2 ajan ja tarjoaa siirrettävät perustaidot, joita tarvitaan heidän käytännön ja teoreettisen työnsä tueksi.
Toisella lukukaudella opiskelijat aloittavat erikoistumisyksikkönsä ja osallistuvat sarjaan projekteja, joiden tarkoituksena on laajentaa heidän valitsemiaan tieteenalakohtaisia tietoja ja taitoja pelisuunnittelussa. Näistä tulee haastavampia, kun he siirtyvät kolmannelle kaudelle aloittaakseen viimeisen suuren projektin.
Vuosi 1
Opiskelijoille esitellään peliohjelmoinnin perusteet, arkkitehtuuri ja pelikehityksen kannalta olennaiset mediataidot.
Vuoden aikana opiskelijat oppivat teollisuuden protokollien käytäntöjä ja käytäntöjä sekä henkilökohtaisia kehitysominaisuuksia, joita tarvitaan menestykseen yliopistossa ja työelämässä.
Vuosi 2
Edeten pelikehityksen olennaisilta perusteilta, vuoden 2 painopiste siirtyy kohti erityisiä teknisiä taitoja, joita tarvitaan pelin kehittämiseen luovien mahdollisuuksien joukossa.
Täällä opiskelijat alkavat kasvaa haluamaansa erikoisalaan - jota helpottavat erilaiset valinnaiset Pathways , jotka näkevät yhteistyötä opiskelijoiden ja ammattilaisten kanssa vastaavilta ja muilta akateemisilta aloilta.
Vuosi 3
Viimeisen vuoden opiskelijoille annetaan mahdollisuus toteuttaa merkittävä ja kestävä yksilöllinen kehitysprojekti.
Tämä kokoaa yhteen kaikki heidän tutkimuksensa aiemmat kokemuslohkot ja tarjoaa räätälöinnin työportfoliolle, joka toimii ammatillisena käyntikorttina teollisuudelle.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Valmistut vankalla valikoimalla haluttuja taitoja ja kattavan portfolion, joka on valmis uralle millä tahansa pelialan alueella, mukaan lukien suunnittelu, tuotanto, taideteokset, kehitys, analyysi ja tutkimus.
Valmistuneet voivat jatkaa useita uria peliteollisuudessa, mukaan lukien, mutta eivät rajoitu niihin:
- Pelien kehittäjät
- Peliympäristön suunnittelu
Valmistut vahvalla käsitteellisellä osaamisella ja teknisellä asiantuntemuksella. Valmistuneet työskentelevät muun muassa typografian, toimituksellisen suunnittelun, pakkausten, informaatiosuunnittelun, wayfindingin, näyttelysuunnittelun, UX / UI: n, taiteellisen suunnan ja suunnittelustrategian aloilla.