BA (Hons) -pelien kehittäminen
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Hahmojen ja ympäristöjen suunnittelusta ideoiden esittämiseen teollisuudelle voit jättää kadehdittavan työn ja menestyä pelien kehittämisen maailmassa. Löydä kapeutesi tällä monitieteisellä kurssilla keskittymällä yhteen kolmesta keskeisestä pelialueesta: pelitaide, tekninen suunnittelu tai suunnittelu ja tuotanto.
Pelien tekeminen on keskeinen osa tätä kurssia, ja se kannustaa opiskelijoita kehittämään omaa käytäntöään tukevassa ja kriittisessä ympäristössä. Opiskelijat työskentelevät laajan valikoiman alushousuja pöydän, TTRPG: n, mobiililaitteiden, konsolin ja PC: n kanssa ja ottavat osaa laajempaan pelikulttuurin ja käytännön elementteihin.
Kurssi heijastaa eteenpäin suuntautuvaa alan käytäntöä lähestymistavassaan tekniseen suunnitteluun kasvavana kurinalaisuutena pelien kehittämisessä sekä vakiintuneempia keinoja, kuten pelejä/teknistä taidetta ja pelisuunnittelua.
Työskennellessään sekä itsenäisesti että osana tiimiä opiskelijat oppivat alan tason taitopaketteja pelimoottoritekniikoista, pelikulttuurista ja pelisuunnittelun perusteista.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Kokeile eri rooleja alalla; tutkia kehityksen visuaalista puolta, oppia, miten pelitarinoita kerrotaan tai syventyä peliteknologioihin. Työskentele sekä itsenäisesti että tiimissä jättääksesi alan valmiiksi ja ota pelikehitysmaailma myrskyyn.
Tärkeimmät syyt hakea
- Hyväksyy "pelit ensin" -lähestymistavan ja asettaa tekemisen opetuksen keskipisteeseen.
- Edistää itsensä tehokkuutta ja tiiminrakentamista projektityön avulla.
- Valmista opiskelijat uraan pelintekijänä.
- Ymmärtää pelaajia ja mitä he haluavat pelaamistaan peleistä.
- Jotta voit erikoistua pelisi kehittämisalalle, joka parhaiten sopii taitoihisi.
- Opiskelijat rakentavat kriittistä kieltä ja ymmärrystä peleistä ja pelikehityksestä.
- Opiskelijat kehittävät vankan ymmärryksen pelitekniikoista.
Opintojen keskeiset aiheet
Tämä monitieteinen kurssi mahdollistaa vankan perustan pelien kehittämisprosessille ja ydinteknologioille. Ennen toisen vuoden aloittamista opiskelijat haluavat erikoistua johonkin seuraavista kolmesta Pathways :
- Pelisuunnittelu ja tuotanto - aloittaville tuottajille, pelisuunnittelijoille ja kertomussuunnittelijoille.
- Game Art - niille, jotka etsivät tietä 2D- ja 3D -ympäristösuunnitteluun, hahmosuunnitteluun ja visualisointiin
- Tekninen suunnittelu - opiskelijasuunnittelijoille, jotka haluavat viedä tekniset taitonsa tasosuunnitteluun, komentosarjoihin, prototyyppien laatimiseen ja moottoriteknologioihin.
- Huipputeknologian, maailmanluokan tilojen ja syvien teollisuusyhteyksien ansiosta opiskelijat voivat ottaa ensimmäiset askeleensa tällä jännittävällä alalla.
Ihanteelliset opiskelijat
Aloittelevat pelintekijät, jotka haluavat luoda mielikuvituksellisia pelejä ja pelitarinoita eri välineiden kautta.
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
Opiskelijoille esitellään peliohjelmoinnin perusteet, arkkitehtuuri ja pelikehityksen kannalta olennaiset mediataidot.
Vuoden aikana opiskelijat oppivat teollisuuden protokollien käytäntöjä ja käytäntöjä sekä henkilökohtaisia kehitysominaisuuksia, joita tarvitaan menestykseen yliopistossa ja työelämässä.
Vuosi 2
Edeten pelikehityksen olennaisilta perusteilta, vuoden 2 painopiste siirtyy kohti erityisiä teknisiä taitoja, joita tarvitaan pelin kehittämiseen luovien mahdollisuuksien joukossa.
Täällä opiskelijat alkavat kasvaa haluamaansa erikoisalaan - jota helpottavat erilaiset valinnaiset Pathways , jotka näkevät yhteistyötä opiskelijoiden ja ammattilaisten kanssa vastaavilta ja muilta akateemisilta aloilta.
Vuosi 3
Viimeisen vuoden opiskelijoille annetaan mahdollisuus toteuttaa merkittävä ja kestävä yksilöllinen kehitysprojekti.
Tämä kokoaa yhteen kaikki heidän tutkimuksensa aiemmat kokemuslohkot ja tarjoaa räätälöinnin työportfoliolle, joka toimii ammatillisena käyntikorttina teollisuudelle.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Valmistut vahvalla käsitteellisellä osaamisella ja teknisellä asiantuntemuksella. Valmistuneet työskentelevät muun muassa typografian, toimituksellisen suunnittelun, pakkausten, informaatiosuunnittelun, wayfindingin, näyttelysuunnittelun, UX / UI: n, taiteellisen suunnan ja suunnittelustrategian aloilla.
Ohjelman lukukausimaksu
Opiskelijoiden suosittelut
Galleria
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Grado en Creación y Narración de Videojuegos + Tittulo Propio de Experto en Technical Artist
- Madrid, Espanja
BSc (Hons) Games Computing virtuaalisella ja lisätyllä todellisuudella
- Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
BA-palkinnot pelitaidessa
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
- Online