BA/BSc (Hons) digitaalinen markkinointi
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opi hyödyntämään verkkomarkkinointityökaluja ja suunnittelemaan ja toteuttamaan erinomaisia kampanjoita. Tämä kurssi tarjoaa pääsyn uusimpiin lisätyn ja virtuaalitodellisuuden tiloihimme, ja tämä kurssi antaa sinulle yleiskuvan digitaaliteknologiasta ja työkaluista, joilla yritykset yhdistetään uusiin ja nykyisiin asiakkaisiin.
Tällä digitaalisen markkinoinnin kurssilla tarkastellaan, miten digitaalitekniikkaa voidaan käyttää onnistuneiden markkinointikampanjoiden toteuttamiseen.
Opiskelija kehittää tietoa ja luovia ja teknisiä taitoja suunnitella, toimittaa ja arvioida digitaalisen markkinoinnin strategioita ja kampanjoita alusta loppuun. Kurssin joustavuuden ansiosta opiskelijat voivat joko suorittaa kandidaatin tutkinnon Pathway tai kandidaatin tutkinnon Pathway .
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Opi suunnittelemaan ja toteuttamaan houkuttelevia monikanavakampanjoita erilaisissa hakukoneissa, sosiaalisessa mediassa ja sähköpostissa tavoittaaksesi asiakkaat siellä, missä he viettävät aikaa: Internetissä.
"Tällä kurssilla opit uusimmista digitaalisen markkinoinnin tekniikoista ja tekoälyn ja koneoppimisen käytöstä digitaalisessa markkinoinnissa. Nyt on täydellinen aika suorittaa tämä kurssi, koska digitaalisen markkinoinnin ammattilaisia tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan."
-
Tohtori Ajaz Ali, kurssin vetäjä, Digital Technologies
Tärkeimmät syyt hakea
- Hanki kokemusta digitaalisten kampanjoiden kehittämisestä ja niiden vaikutusten analysoinnista.
- Pääsy uusimpiin lisättyihin (AR) ja virtuaalitodellisuuden (VR) palveluihin.
- Opi tekemään interaktiivisia kampanjoita.
- Tee yhteistyötä median ja muodin opiskelijoiden kanssa.
- Pääsy hautomokeskukseen, joka tukee oman yrityksen perustamista ja ideoiden etenemistä.
Opintojen keskeiset aiheet
Tämä kurssi on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita teollisuudelle antamalla heille yleiskatsaus digitaaliseen maisemaan ja nykyään käytettäviin strategisiin markkinointiperiaatteisiin.
Se on jaettu kahteen osaan; BA -osa opettaa opiskelijoille digitaalisen markkinoinnin strategisen puolen. He tarkastelevat, kuinka tuotemerkit rakentavat arvoa digitaalitekniikan ja sosiaalisen median avulla.
BSc Pathway tutkii tarkemmin digitaalisen markkinoinnin strategiaa. Opiskelija tarkastelee, miten eri elementtejä, kuten verkkosivujen kehittämistä ja analytiikkaa, kuluttajakäyttäytymisen analysointia ja sosiaalisen median markkinointia, käytetään yhdessä muodostamaan yhteinen markkinointistrategia.
Keskeisiä opintoaiheita ovat:
- Digitaalisen markkinoinnin perusteet
- Markkinointitietojen analyysi
- Verkkosuunnittelu ja -kehitys
- Esineiden internet (IoT) ja digitaalinen luominen
- Sosiaalisen median markkinointi
Ihanteelliset opiskelijat
Kaupallisesti ajattelevat digitaaliset mainokset, jotka haluavat hyödyntää verkkoalustoja tehokkaiden digitaalisten markkinointikampanjoiden toimittamiseen.
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
- Johdatus digitaaliseen markkinointiin
- Web-suunnittelu ja -kehitys
- Johtaminen ja viestintä
- Digitaalinen etiikka ja vaatimustenmukaisuus
- Nykykulttuurin teemat
Vuosi 2
- Sosiaalisen median markkinointi
- Strateginen liiketoiminta-analyysi
- Suuria ideoita ja filosofioita
- Kuluttajakäyttäytyminen ja luksusmarkkinointi (Valinnainen)
- Henkilökohtainen ja ammatillinen kehitys
- Kansainvälinen markkinointi ja kulttuuritietoisuus (valinnainen)
Vuosi 3
- Verkkosivujen kehittäminen ja analytiikka
- kuluttajien käyttäytyminen
- sosiaalisen median markkinointi
- Digitaalinen kampanjasuunnittelu
- tekniset ja käytännön data-analyysitaidot pilvipalvelujen ja massadatan kaltaisissa teknologioissa
Opintojaksot:
- Esineiden internet (IoT) ja digitaalinen luominen
- Big Data -analyysi
- Koneoppiminen ja tekoäly (AI)
- Suuri hanke
- Tutkielma
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Digitaalisen markkinoinnin tutkinnon suorittaneille on tarjolla monia työpaikkoja. Digitaalinen tekniikka on muuttanut markkinointiympäristöä, mikä tarkoittaa, että yritykset etsivät aina lahjakkuuksia auttaakseen heitä hyödyntämään parhaalla mahdollisella tavalla olemassa olevia ja nousevia alustoja.
Digitaalisen markkinoinnin tutkintotyöt:
- Markkinointijohtaja
- Mainonnan suunnittelija
- Sosiaalisen median päällikkö
- PR-virkailija
- Tapahtumien hallinta
- Digitaalisen markkinoinnin päällikkö
- Asiakaspäällikkö