Graafisen alan tiedekunta
King's College - Pennsylvania, USA
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Wilkes-Barre, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 43 248 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväinen opetus 2019-2020
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Mitä rakennusinsinöörit tekevät?
Rakennusinsinöörit suunnittelevat, suunnittelevat, rakentavat ja ylläpitävät rakennettua ympäristöä. Oletko kiinnostunut urasta, jolla on pysyvä vaikutus muihin? Rakennusinsinöörit auttavat suojelemaan ihmisiä auttamalla katastrofin jälkeisissä siivoustoimissa. Suunnittelemme rakennusjärjestelmiä, yhteisöpuistoja ja arboretumeja. Rakennusinsinöörit suunnittelivat ja johtivat inspiroivan infrastruktuurin rakentamista, mukaan lukien Kultainen portti-silta, Hooverin pato ja Eiffel-torni. Rakennusinsinöörit suunnittelevat rakenteita, analysoivat rakennusten energiatehokkuutta, opiskelevat liikennemuotoja ja niin paljon muuta. Riippumatta siitä, mihin rakennustekniikan osaan se liittyy; Rakennusinsinöörejä vaaditaan toimimaan tehokkaasti joukkueessa, toimimaan eettisesti ja kommunikoimaan tehokkaasti. Rakennusinsinöörit ovat luovia ongelmanratkaisijoita!
Mitä uraa maarakennusteollisuudessa on?
Koska rakennusinsinöörit osallistuvat niin moniin erityyppisiin hankkeisiin, meillä on mahdollisuus viettää aikaa projektisivustoilla tai toimistoympäristössä ja kyky mukauttaa henkilökohtaisiin etuihin sopiva urapolku. Meillä on mahdollisuuksia urakehitykseen ammatillisen lisensoinnin, jatkotutkintojen, erikoistuneen teknisen koulutuksen ja sertifiointiohjelmien sekä johtamisen avulla. Osittain ikääntyvän infrastruktuurin takia rakennusinsinööreillä on suuri kysyntä, ja työllistymismahdollisuuksien ennustetaan kasvavan 11 prosenttia vuosina 2016–2026 (Bureau of Labor Statistics, 2019). Kilpailukykyinen palkka ja monipuoliset työmahdollisuudet tekevät rakennustekniikan tutkinnon suorittaneista erittäin haluttuja ja johtavat korkeisiin työtyytyväisyysasteisiin. valokuva: King's College - Pennsylvania, USA
Mikä tekee kuninkaan maa- ja vesirakennusohjelmasta erilaisen?
- Aitoja suunnittelukokemuksia. Opiskelijamme tekevät suunnittelun koko ohjelman ajan. He käyttävät työkaluja, joita todelliset insinöörit tekevät, kuten rakenneanalyysi- ja rakennustietojen mallintamisohjelmistoja, AISC Steel Construction Manual- ja RS Means-tietoja, mittauslaitteita ja teknisiä mittausvälineitä ratkaistakseen monimutkaisia, avoimia ongelmia.
- Palvelu-oppimisprojektit. Rakennusinsinöörit ovat tiiviisti mukana rakennetun ympäristön suunnittelussa ja valvonnassa. Opiskelijoillemme on osoitettu palvelunoppimisprojekteja, joihin sisältyy työskentely paikallisen yhteisön asiakkaiden kanssa samalla kun opiskelijat voivat alkaa työskennellä ryhmässä luovien ongelmanratkaisutaitojen soveltamiseksi.
- Toimialayhteydet ja verkottumismahdollisuudet. Ohjelmamme on rakennettu siten, että opiskelijat voivat saada näkökulman siihen, mitä maa- ja vesirakennusura sisältää. Kannustetaan rakennustyömaavierailuja, suunnittelutoimistokierroksia ja mahdollisuuksia osallistua paikallisiin ammatillisiin suunnittelukokouksiin, ja se on osa luokkakokemusta.
- Ammatillisten ja teknisten taitojen integrointi. Suunnitellakseen ihmisille sopivaa infrastruktuuria rakennusinsinöörien on ensin ymmärrettävä asiakkaan tarpeet. Heidän on työskenneltävä ryhmissä tutkimuksen, suunnittelun ja analyysin suorittamiseksi näiden tarpeiden täyttämiseksi. Viestintä ja sidosryhmien palautteen sisällyttäminen ovat tärkeä osa menestyvää hanketta. Siksi opiskelijamme eivät vain oppi teknisiä taitoja, vaan harjoittavat näitä taitoja ammatillisessa yhteydessä.
Uramahdollisuudet
Rakennusinsinöörit ovat elintärkeitä kriittisten infrastruktuurihankkeiden kehittämiselle ja ylläpidolle. Siviili- ja muut vastaavat insinöörit suorittavat tehtäviä rakenteiden ja tilojen raskaan rakentamisen ja kunnossapidon suunnittelussa, suunnittelussa ja valvonnassa kuljetus-, tieto-, vesi- ja muiden resurssien lisäksi.
Maa- ja vesirakennusinsinöörit harjoittavat laajaa joukkoa infrastruktuuriin liittyviä yrityksiä, mukaan lukien moottoriteiden ja rautateiden, lentokenttien, siltojen ja tunnelien, patojen, satamien ja kanavien suunnittelu ja parantaminen. Rakennusinsinöörit toimivat myös ammatillisena teknisenä konsulttina hallituksessa, koulutuksessa ja laissa. Yhdysvaltain työtilastoviraston mukaan rakennusinsinöörien kysyntä kasvaa edelleen yli 8 prosenttia vuodessa.
Koulutusohjelman tavoitteet
Muutaman vuoden kuluttua valmistumisesta King's Collegein rakennusohjelman alumnien odotetaan:
- Suorita suunnitteluprojektit noudattamalla koodeja ja standardeja, käyttämällä teknistä tietämystä, soveltamalla rakennussuunnitteluperiaatteita ja osoittamalla ongelmanratkaisutaitoja.
- Kasvata ammatillisesti ja osallistu elinikäiseen oppimiseen harjoittamalla aktiivisia aktiviteetteja, kuten suorittamalla tutkinnon suorittaminen tai suorittamalla muuta koulutusta, hankkimalla lisenssit tai ammattipätevyyskirjat, pysymällä ajan tasalla nykyajan kysymyksistä ja saamalla ohjausta menttoreilta.
- Toimi tehokkaasti ammatillisessa ympäristössä noudattaen toimistostandardeja, koordinoimalla toimialojensa kanssa muiden alojen kanssa, suorittamalla moniajoja ja harjoittamalla johtotehtäviä.
- Toimia kansalaisinsinöörina ja insinöörin ammattilaisina elämällä ja työskentelemällä eettisesti sekä huolehtimalla yhteiskunnasta ja ympäristöstä.
Opiskelijan tulokset
King's Collegessa rakennustekniikan ohjelman suorittaneiden opiskelijoiden tulee pystyä osoittamaan seuraavat asiat:
- kyky tunnistaa, muotoilla ja ratkaista monimutkaisia teknisiä ongelmia soveltamalla tekniikan, tieteen ja matematiikan periaatteita;
- kyky soveltaa teknistä suunnittelua sellaisten ratkaisujen tuottamiseen, jotka täyttävät tietyt tarpeet ottaen huomioon kansanterveyden, turvallisuuden ja hyvinvoinnin sekä maailmanlaajuiset, kulttuuriset, sosiaaliset, ympäristölliset ja taloudelliset tekijät;
- kyky kommunikoida tehokkaasti joukon yleisöihin;
- kyky tunnistaa eettiset ja ammatilliset velvollisuudet insinööritilanteissa ja tehdä tietoon perustuvia päätöksiä, joissa on otettava huomioon teknisten ratkaisujen vaikutus globaaliin, taloudelliseen, ympäristöön ja yhteiskuntaan;
- kyky toimia tehokkaasti tiimissä, jonka jäsenet yhdessä tarjoavat johtajuutta, luovat yhteistyön ja osallistavan ympäristön, asettavat tavoitteita, suunnittelevat tehtäviä ja saavuttavat tavoitteet;
- kyky kehittää ja toteuttaa tarkoituksenmukaisia kokeiluja, analysoida ja tulkita tietoja ja käyttää teknistä harkintaa johtopäätösten tekemiseen;
- kyky hankkia ja soveltaa uutta tietoa tarvittaessa käyttäen sopivia oppimisstrategioita.
Työvoimatilastoviraston mukaan rakennusinsinöörien työllisyyden ennustetaan kasvavan kahdeksan prosenttia valtakunnallisesti vuodesta 2014 vuoteen 2024. Suurimpia rakennustekniikoita työllistäviä toimialoja ovat kaivostoiminta, louhinta sekä öljyn ja kaasun louhinta; apuohjelmia; rakentaminen, mukaan lukien rakennukset, kuljetus ja infrastruktuurihankkeet; valmistus; kuljetus, mukaan lukien rautatie ja putkistot; ja varastointi. King's Civil Engineering -ohjelma sisältää huipputekniset hydrologia- ja hydrauliikkalaitteet sekä rakennesuunnittelu- ja simulointityökalut.
Maa- ja vesirakennusohjelman oppimistavoitteet
Maa- ja vesirakennusohjelman opetussuunnitelma on rakennettu "Engineering Fundamentals - Civil" -kokeen ympärille, jota hallinnoi teknisen ja maanmittauksen tarkastajien kansallinen neuvosto (NCEES). Tentti toimii arviointityökaluna rakennustekniikan pääaineelle. Maa- ja vesirakennusohjelman opetussuunnitelman malli sisältää seuraavat osaamiset ja aiheet:
- Matematiikka
- Todennäköisyys ja tilastot
- Laskennalliset työkalut
- Etiikka ja ammattikäytäntö
- Engineering Economics
- Statiikka
- Dynamiikka
- Materiaalien mekaniikka
- Materiaalin ominaisuudet
- Nestemekaniikka
- Hydrauliikka ja hydrologiset järjestelmät
- Rakenteellinen analyysi
- Rakenteellinen suunnittelu
- Geotekniikka
- Liikennetekniikka
- Ympäristötekniikka
Opetussuunnitelman suunnittelija
Alla on lueteltu ehdotettu nelivuotinen opintosuunnitelma rakennusohjelmalle:
1. vuosi - syksy (15 op)
- CHEM 113 Yleinen kemia I (3 op)
- CHEM 113L General Chemistry I Lab (1 op)
- PHYS 113 Fysiikka tutkijoille ja insinööreille I (3 op)
- PHYS 113L Fysiikka tutkijoille ja Eng I Lab (1 op)
- MATEMA 129 Laskenta I (4 op)
- ENGR 150 -insinööriseminaari (2 op)
- HCE 101 Pyhän Ristin kokemus (1 op)
1. vuosi - kevät (18 * op)
- CHEM 114 Yleinen kemia II (3 op)
- CHEM 114L General Chemistry II Lab (1 op)
- PHYS 114 Fysiikka tutkijoille ja insinööreille II (3 op)
- PHYS 114L Fysiikka tutkijoille ja Eng II Lab (1 op)
- MATEMAATTI 130 Calculus II (4 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
2. vuosi - syksy (16.5 op)
- CE 200 johdanto rakennustekniikkaan (3 op)
- CE 200L esittely rakennustekniikan laboratorioon (.5 op)
- MATEMAATTI 231 Calculus III (4 op)
- MATEMAATTI 238 Differentiaaliyhtälöt (3 op)
- CS 111 Tieteen ja tekniikan ohjelmointi (2 op)
- CS 111L -ohjelmointi tiede- ja tekniikkalaboratorioon (1 op)
- PHYS 241 -tilastot (3 op)
2. vuosi - kevät (19,5 * op)
- ENGR 250 -järjestelmän suunnittelu ja analysointi (3 op)
- ENGR 250L -järjestelmän suunnittelu- ja analysointlaboratorio (1 op)
- ENGR 350 -tekniikan materiaalit (3 op)
- ENGR 350L Engineering Materials Lab (.5 op)
- PHYS 242 Kiinteiden aineiden mekaniikka (3 op)
- MATEMAATTI 237 Fysiikan matemaattiset menetelmät (3 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
3. vuosi - syksy (19,5 * op)
- ENGR 320 -nesteen mekaniikka (3 op)
- ENGR 320L -nestetekniikan laboratorio (.5 op)
- ENGR 330 -projektinhallinta (3 op)
- CE 300 -dynamiikka ja mallinnus (3 op)
- ENST 201 Ympäristötiede I (3 op)
- ENST 201L Ympäristötieteen laboratorio (1 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
3. vuosi - kevät (17 op)
- CE 320 rakennusmateriaalit (3 op)
- CE 320L Civil Eng Materials Lab (1 op)
- CE 340 Hydrauliikka ja hydrologia (3 op)
- CE 340L Hydraulics and Hydrology Lab (1 op)
- ENGR 360 todennäköisyys- ja tekniikkatilastot (3 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
4. vuosi - syksy (19 * op)
- CE 400 -rakennesuunnittelu ja -analyysi I (3 op)
- CE 400L: n rakennesuunnittelu ja -analyysi I Lab (1 op)
- CE 360 geotekniikka (3 op)
- CE 420: n kuljetustekniikka (3 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3cr)
4. vuosi - kevät (18 * op)
- CE 410 -suunnittelu ja -analyysi II (3 op)
- CE 410L rakennesuunnittelu ja -analyysi II Lab (1 op)
- CE 430 Ympäristötekniikka (3 op)
- CE 440 Senior Design (3 op)
- CE 440L Senior Design Lab (1 op)
- CE 480 Senior CE -seminaari (1 op)
- CORE (3 op)
- CORE (3 op)
Valmistuminen vaatii yhteensä opintopistettä = 142,5
* Opiskelijoita kannustetaan osallistumaan kesäkurssiin luentokuorman vähentämiseksi tämän lukukauden aikana
Pääsymaksut
Galleria
Ohjelman tulos
- Tekniikan taloustiede
- Materiaalien mekaniikka
- Virtausmekaniikka