Poikamies mainonnassa ja suhdetoiminnassa
Hallym University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Chuncheon-si, Etelä-Korea
Kieli (kielet
Kanuri
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kansainvälinen mainosliitto Koreassa sertifioi mainonnan ja suhdetoiminnan osaston ensimmäisen kerran Koreassa IAA-akkreditoituna laitoksena.
IAA-sertifikaatti on myönnetty vain 57 laitokselle maailmassa, mukaan lukien suuret mainonta- ja PR-yliopistot, kuten Michigan State University, Floridan yliopisto. Se, että mainonnan ja suhdetoiminnan osasto sai IAA-sertifikaatin, tarkoittaa, että sen koulutusohjelmat tunnustetaan kansainvälisten standardien mukaiseksi ohjelmaksi.
Korean mainos- ja PR-alojen paras ohjelma ja pääkoulutuksen edistyksellinen malli koko yliopistossa arvioi Korean yliopistokoulutusneuvosto
Hallym University mainonta- ja PR-koulutusohjelma voitti Korean yliopistokoulutuksen neuvoston helmikuussa 2005 suorittaman joukkoviestinnän ja mainonnan sekä PR-alan arvioinnin parhaan palkinnon. Ja sen esitteli pääkoulutuskurssin edistyneessä symposiumissa Advance of College Education Project (ACE) -valinta tammikuussa 2013 esimerkkinä pääkoulutuksen edistyneestä mallista. Se on rakentanut urakehityssuunnitelmajärjestelmän, jonka avulla opiskelijat voivat asettaa uransa tavoitteet ja ottaa heille sopivat pääaineet ja antaa kontakti-tyyppistä uraohjausta sitä hyödyntämällä. Mainonnan ja suhdetoiminnan osasto määritteli älykkään mainonnan ja PR: n seuraavaksi ominaispiirteeksi, kun tieto- ja viestintätekniikka on kehittynyt ja kuluttajien mediaympäristöt ovat muuttuneet nopeasti. Ja se vahvisti perussuunnitelman ja organisoi opetussuunnitelmat vastaavasti.