Tutkinto teollisen suunnittelun suunnittelusta ja tuotekehityksestä
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Valencia, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 8 020 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Virallinen tutkinto: Teollisuussuunnittelun ja tuotekehityksen tutkinto
Kesto / ECTS: 4 vuotta / 240 ECTS
Paikat / kampusalue: 60 / Moncada - Alfara
Opetettu: espanja
Oppimistulokset
Mikä tekee meistä erilaisia?
1.A luokalla katsoa taakse asioita
Teollinen muotoilu on tieteenala, joka on vastuussa luoda ja kehittää laitteita ympäröivään maailmaan. Jos sinulla on levoton mieli jos joskus ihmetellyt, miksi kohde on näin, jos mietitte joka luo asiat noin pidät puhelimen, kengät, pyörä tai tuolin, jossa istut, vastaus on täällä. Teollinen muotoilija vastaa suunnittelusta ja muotoiluun esineiden ympärillä ihminen, mistä auton haarukan syömme päivittäin.
2. Ensimmäinen School of Design
Teollinen muotoilu Valencia on suuri kansallinen ja kansainvälistä arvostusta. Meidän "Design School" oli ensimmäinen olla yliopistoon ja sen pitkä historia on antanut meille tänään olla alumnit jotka näkyvästi suunnittelijoita maailmanlaajuisesti. Monet työt Valencian luomalla malleja, joita myydään viidellä mantereella.
3. ammattimaista lähestymistapaa
Meidän "School" on läheisessä yhteydessä yritysten eräänlaisena ammattilainen ponnahduslautana opiskelijoille. Ja luokkahuoneessa utelias seoksen tapahtuu: olemme kokeneet opettajat ja muut, jotka ovat nuoria alumni, ja että hyvä sekoitus uusia ideoita.
4. Ovet työllistyvyyttä
- Ammattityökalut Plus sillä degree'll ottaa useimpia aineita nojaten ammattikunnan omilla työkaluilla. Mutta et vain päätyä tietäen kahva luokalla myös kuljettaa sinulle pätevyyden osoituksena todistukset: Tools of Product Design (150 tuntia: Autocad, Rhinoceros3D, VRayRendering, Catia), Certificate Graafiset työkalut (90 tuntia: Adobe Photoshop Adobe Illustrator, Adobe InDesign) ja Certified työkalut suunnittelun ja verkkoteknologia (90 tuntia: Adobe Flash, Wordpress).
- Portfolio Project: pidä välttämättömänä, että jokainen opiskelija, joka menee markkinoille kainalossa on omat salkun projektien tulosten aiheista hankkeiden pakattu yksi asiakirja, joka esittelee paljon täydellisemmin kuin perinteinen opetussuunnitelma. Näin mahdollisuudet saada työpaikka kerrotaan, antaa tarkemman käsityksen niiden ominaisuudet ja korostamalla korkeaa ammattitaitoa oppilaamme
- "Portfolio, sinun lopullinen työkalu pääsyä työmarkkinoille"
5. Kansainvälinen ulottuvuus
Muodostumista Opiskelijamme etsivät täyttä ammatillista kehittymistä suunnittelija, sinun täytyy olla valmis kansainvälisille markkinoille.
Tarjoamme myös lisäkoulutusta Englanti ja espanjaa välillä ensimmäinen-neljäs parantaa viestinnän taso kansainvälisesti. Lisäksi tarjoamme mahdollisuuksia kansallisten ja kansainvälisten käytäntöjen.
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-productos
Opetussuunnitelma
yleisten taitojen
- CG1. Analyysi- ja synteesikyky, joka tarjoaa tehokkuutta päätöksenteossa, ongelmanratkaisussa. Tämän pätevyyden saavuttaminen edellyttää kykyä kerätä, analysoida ja syntetisoida olennaista tietoa, jotta voidaan tehdä päätöksiä, jotka edellyttävät esiin tuotujen ongelmien ratkaisemista tai niiden havaitsemista, olivatpa ne luonteeltaan teoreettisia tai käytännöllisiä, ja lopullisena tavoitteena on välittää saadut johtopäätökset. .
- CG2. Kyky työskennellä poikkitieteellisissä tiimeissä, neuvottelu- ja konsensuskyky. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää kykyä integroitua organisaatioihin ja työryhmiin sekä johtaa niitä, kykyä neuvotella, hallita ja sovitella sopimusten olettamisessa tavoitteesta saada reiluin ja sopivin ratkaisu ehdotettuihin tarkoituksiin. ; myötävaikuttaa määrätietoisesti ja kunnioittavasti ehdotettujen tavoitteiden määrittämiseen, suunnitteluun ja kehittämiseen.
- CG3. Kyky tutkia ja suhteuttaa eri osaamisalueita, jotka kohtaavat ammatillisessa käytännössä. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää globaalin näkemyksen hankkimista sekä ongelmista että ratkaisuista sekä mahdollisuutta ja kykyä yhdistää monipuolista tietoa, joka johtaa tehokkaimpiin ja tehokkaimpiin ratkaisuihin monimutkaisiin kysymyksiin. Nykyisessä yhteiskunnassa tarvittavien ammattilaisten on välttämättä oletettava muutosten monimutkaisuus ja siten optimaaliset ratkaisut muodostavien useiden muuttujien huomioiminen.
- CG4. Itseoppimiskykyä, vastuuta omasta oppimisesta. Sitoutuminen huippuosaamiseen. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää kykyä suunnitella työsuunnitelma ja toteuttaa se suunnitellussa ajassa pitkäjänteisesti ja joustavasti, ennakoimalla ja voittamalla sen kehittämisessä ilmenevät vaikeudet sekä integroimalla suunnitelmaan vaadittavat muutokset. . kehitysprosessin ammattimaisella ja pätevällä tavalla.
- CG5. Kyky sopeutua teknologisiin muutoksiin. Herkkyys tiedon päivittämisen tarpeelle. Sopeutuminen uusiin tilanteisiin. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää nykyisen todellisuuden ja esiin tulevien haasteiden tiedostamista, muutosten ottamista jatkuvana, jatkuvan oppimisen tarpeen koko elämän ajan ja tarpeellista sopeutumista jatkuvasti muuttuvaan ammatilliseen ympäristöön. Nopea ja jatkuva, ja tämä suuntaus tulee tulevat yhä selvemmiksi.
- CG6. Eettinen ja ammatillinen tietoisuus. Aktiivinen kunnioitus sekä ihmisiä että ympäristöä kohtaan. Ammattietiikka. Asenne ehdottaa yhteiskunnallisia tarpeita herkkiä ratkaisuja ja arvioida niiden vaikutuksia. Tämän pätevyyden saavuttaminen edellyttää asennetta etsiä totuutta eri tietoryhmistä ihmisluonnosta ja ihmisarvosta, joka on yhteinen kaikille miehille ja naisille, kiinnittäen erityistä huomiota eettisiin ja moraalisiin seuraamuksiin. Kunnioitus ja tietoisuus kestävien elinolojen ylläpitämisessä, painottaen erityisesti ympäristönäkökohtia.
- CG7. Pystyy ilmaisemaan itseään oikein ja tehokkaasti sekä espanjaksi että vieraalla kielellä. Tämän pätevyyden saavuttaminen edellyttää kykyä kehittää tarvittavia taitoja toimiakseen sujuvasti ja tehokkaasti sekä kirjallisesti että suullisesti virallisella kielellä sekä englannin kielellä, koska se on globaali kieli ja yleensä kolmannella ja neljännellä luokalla. . Kieli (kielet.
- CG8. Sinulla on perustellut ja tiukat kriteerit nykyisestä yhteiskunnasta ja kulttuurista. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää kriteerien hankkimista, joiden avulla voimme ymmärtää ja arvostaa nykyistä yhteiskuntaa ja kulttuuria, jotka perustuvat nykyisen todellisuuden ja sen historiallisten juurien tiukkaan huomioimiseen, minkä ansiosta voimme osallistua vastuullisesti yhteiskunnalliseen elämään.
- CG9. Pystyy ymmärtämään ja syntetisoimaan monimutkaisia väitteitä kriittisesti siinä kontekstissa, jossa ne esitetään. Tämän pätevyyden saavuttaminen edellyttää kykyä määritellä, erottaa ja suhteuttaa sekä peruskäsitteet että lähtökohdat, joille minkä tahansa väitteen esittely perustuu, sekä ilmaista ja perustella sen sisältö synteettisesti ja kriittisesti kontekstissa. ? tieteelliset, poliittiset, media-, organisaatio- jne.- jossa ne esitetään.
Erityiset kompetenssit
- CE1. Instrumentaalinen kapasiteetti ja kyky, joka yhdistää tiedon, kommunikaatiotekniikoiden ja työkalujen tuntemuksen ja hallinnan, visuaalisen esitystavan tekniikat ja järjestelmät (piirustus, kehittyneet ja erityiset tietokoneohjelmistot, taitto ja mallinnus). Hanki tarvittavat tiedot ja taidot abstraktien ideoiden ja käsitteiden muuttamiseksi tunnistettavissa oleviksi formalisoinneiksi kahdessa ja kolmessa ulottuvuudessa.
- CE2. Kyky soveltaa suunnittelun esteettisiä perusteita: väri, muoto, rakenne, tila, tilavuus. Hanki ja soveltaa tietoa, joka liittyy esineisiin tai graafisiin tukiin vaikuttaviin esteettis-muodollisiin perusteisiin voidakseen kehittää tuotteita.
- CE3. Päätöksentekokyky valmistuskriteereistä ja materiaalien valinnasta suunnitteluongelmiin. Hanki ja soveltaa suunnitteluprosesseissa uusien teollisuustuotteiden kehittämisessä tarvittavien teknisten ominaisuuksien, materiaalien ja valmistusprosessien tuntemus.
- CE4. Kyky soveltaa ja integroida monialaista tietoa: taiteen ja muotoilun historia, muotoiluteoria ja -metodologia, humanistiset tieteet, taloustiede ja markkinointi, tuoteviestintä, juridiset näkökohdat, työn organisointi jne. Hanki ja soveltaa tasapainoisesti ja oikein eri tieteenaloihin liittyvää tietoa missä tahansa projektiprosessissa uusien teollisuustuotteiden kehittämisessä.
- CE5. Kyky välittää tietoa, ideoita, käsitteitä, ratkaisuja mihin tahansa suunnitteluongelmaan tieteenalan eri visioiden kautta. Tämän osaamisen saavuttaminen antaa sinun mukauttaa hankittuja taitoja ja resursseja viestiäksesi muille sekä ratkaisuista että tekijöistä koko tuotekehitysprosessin ajan. Suunnitteluammattilaisen tulee pystyä viestimään tehokkaasti ehdotuksiinsa liittyvät näkökohdat.
- CE6. Suunnitteluongelmien lähestymistapa ja ratkaisu: ehtojen analysointi ja kriteerien määrittely, käyttötapojen ja toimintojen arviointi, kyky löytää vaihtoehtoisia suunnitteluratkaisuja ja arvioida niitä. Tämän osaamisen saavuttaminen mahdollistaa tarvittavan tutkimuksen keräämiseksi ja tulkitsemiseksi jokaiseen uusien tuotteiden teolliseen suunnittelu- ja kehitysprojektiin.
- CE7. Pystyy toteuttamaan ja toteuttamaan innovatiivisia projekteja itsenäisesti, ammattimaisesti ja pätevästi. Tämän osaamisen saavuttaminen antaa meille mahdollisuuden itsenäisesti olettaa ammattimaisten ja pätevien hankkeiden kehittämistä, joilla on korkea arvo ja erilaistuminen innovaatioiden etsimisen kautta.
- CE8. Kyky esteettiseen ja luovaan arvostukseen. Kyky innovoida. Tämän pätevyyden saavuttaminen antaa sinun soveltaa ja yhdistää alan tietämystä ja tarjota suunniteltuihin tuotteisiin luovuutta ja innovatiivisuutta.
- CE9. Kokeilukapasiteetti. Tämän osaamisen saavuttaminen mahdollistaa sen, että monimutkaisessa kontekstissa ei pystytä antamaan opittuja ratkaisuja uusiin ongelmiin, vaan pystymme hankittujen taitojen avulla kokeilemaan uusia ratkaisuja uusiin ongelmiin kontekstissa, joka on myös täysin uusi.
- CE10. Kyky projisoida teollisuustuotteita. Suunnittelun metodologiset ja kulttuuriset taidot. Tämän osaamisen saavuttaminen antaa meille mahdollisuuden vastata haasteeseen uusien tuotteiden suunnittelusta, hankitun tiedon soveltamisesta ja suunnitteluprosesseihin sisältyvästä itsenäisestä metodologisesta ja kulttuurisesta kapasiteetista.
- CE11. Suunnittelu- ja innovaatiojohtamiskyky. Integrointi liiketoimintastrategioihin. Tämän osaamisen saavuttaminen mahdollistaa ammatillisen toiminnan rekisteröinnin liiketoimintaympäristöihin, joissa se tapahtuu, mikä merkitsee kykyä yhdistää toiminta muuhun liiketoimintaan, vahvalla johtamiskomponentilla. Muotoilu on yhä useammin yrityksille keskeinen strateginen elementti, jonka suunnittelun ammattilaisen on kyettävä integroimaan ja hallitsemaan toimintaansa liiketoiminnan dynamiikkaa tuntemalla.
- CE12. Tarjoa opiskelijalle kilpailukykyinen ja innovatiivinen ammattiprofiili, joka yhdistää uusimmat suunnittelukriteerit, sen viestinnän ja soveltamisen. Tämän osaamisen saavuttaminen antaa opiskelijalle mahdollisuuden yhdistää sekä hyvän tuotekehityksen että sen viestinnän tärkeyden markkinoilla.
- CE13. Kyky kommunikoida strategisesti tuotteista innovaation ja arvon lisäyksenä. Sen avulla opiskelija saa teoreettisia ja käytännön työkaluja luovien ja kommunikaatiotaitojen sekä strategisen analyysin taitojen kehittämiseen.
- CE14. Kyky projisoida tuotteita, palveluita ja sovelluksia digitaalisen median kautta. Tämän osaamisen saavuttaminen antaa mahdollisuuden rekisteröidä tuotesuunnittelu- ja kehitystoimintansa uudessa digitaalisessa mediassa.
Galleria
Uramahdollisuudet
työllisyys
uranäkymät
Suunnittelijan ammatin harjoittamiseen on erilaisia ja monipuolisia mahdollisuuksia. Toisaalta on mahdollisuus työskennellä freelance-suunnittelijana oman studion kanssa ja toisaalta yrityksen osastoon integroituneena suunnittelijana.
Ammatilliset mahdollisuudet riippuvat sekä omasta osaamisesta ja koulutuksesta että erilaisista mahdollisuuksista, joita syntyy.
Suunnittelussa on muodostettu useita toiminta-alueita tai erikoisuuksia, jotka määräävät myös korkeakoulussa opetettavien tutkintojen sisällön.
Toisaalta teollinen tai tuotesuunnittelu sisältää huonekalujen, valaisimien, kuljetusten, lelujen, kodinkoneiden, pakkausten, jalkineiden jne.
Graafinen suunnittelu käsittelee viestien visuaalista kommunikointia. Se sisältää tuotemerkkien, logojen ja julisteiden suunnittelun, yritysten yritysidentiteetin määrittelyn, toimituksellisen suunnittelun, pakkauksen, kuvituksen, opasteet jne.
Koulutuksen koulutuksen määrittelevä ammatillinen profiili on yleissuunnittelija, joka pystyy ratkaisemaan eri alueiden projekteja niinkin monipuolisesti kuin mainitut ja joka on siksi valmis ottamaan huomioon ammatin globaalimman ja täydellisemmän näkemyksen.
Teollisen suunnittelun ja tuotekehityksen insinöörin tutkintoon liittyviä ammatteja ovat:
- Tuotteet: teollinen ja strateginen
- Teollisuuden alat: huonekalut, valaistus, tekstiilit, keramiikka, tekniikka, autoteollisuus.
- Tuoteviestintä: graafinen suunnittelu ja pakkaus.