BA (Hons) Animaatio
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Pystytkö ylittämään animaation rajoja? Kurssi perustuu Lontoon luovan alueen sydämeen ja sillä on erinomaiset yhteydet teollisuuteen, ja se tutkii liikkeen ja kerronnan vuorovaikutusta. Tarkastelet, kuinka nämä kaksi elementtiä kulkevat yhteen sitouttaakseen yleisön ja luodakseen tarinan. Tarjoamalla mentorointimahdollisuuksia alan parhaiden pelaajien kanssa, anna asiantuntijoidemme teroittaa luontaista lahjakkuuttasi ja muuttaa intohimosta ammatiksi.
Kurssin aikana opiskelijat hankkivat teknisiä taitoja ja näkemyksiä menestyäkseen urassa 2D- ja 3D -animaatiossa. Se kannustaa oppilaita ajattelemaan jaloillaan ja vastaamaan eläviin ja itse aloitettuihin alushousuihin. Kurssin opiskelijoilla on pääsy alan standardiohjelmistoihin ja he tuottavat arvioidun työn.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Luovassa ympäristössä työskentelevät opiskelijat työskentelevät yhteistyössä luodakseen alusvaatteita, herättääkseen ideoita elämään ja luodakseen alan valmiiden portfolion. Tule osaksi tukevaa yhteisöä, joka koostuu alan asiantuntijoista ja jatko -ohjaajista, ja kehitä sekä taitoja että yhteyksiä menestyäksesi animaation maailmassa.
Tärkeimmät syyt hakea
- Opi kymmenen maailman akateemisen instituutin joukossa dynaamisessa kaupungissa
- Mahdollisuuksia tehdä yhteistyötä live -alushousujen kanssa alan sisällä
- Pääsy erinomaiseen opetukseen kokeneelta henkilökunnalta ja alan asiantuntijoilta
- Työskentele luovien projektien parissa, jotka kannustavat yksilöitä menestymään
- Sijaitsee erinomaisella paikalla, lähellä monia animaatiostudioita
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
Vuonna 1 opiskelet animaation perustaitoja, kuten ajoitusta, poseeraamista, liikettä ja käyttäytymistä. Koko vuoden 1 ajan sinua kannustetaan kokeilemaan ja improvisoimaan ideoitasi.
Saat alan ymmärrystä alusta alkaen; osallistumalla vieraileviin luentoihin, suorittamalla ammattilaisten asettamia tehtäviä ja saamalla suoraa palautetta lähettämästäsi työstä.
Koko kurssin ajan tutkitaan sekoitusta taitoja, mukaan lukien visuaalinen kieli, tarinankerrontatekniikat ja piirustus.
Vuosi 2
Vuonna 2 kehität animaatiotaitojasi näyttelijätyöpajojen avulla ja tutkimalla vuoropuhelua ja tunteita. Tämä yhdistetään takilan taitojen kehittämiseen ja teollisuuden valmisteluun. Toisena vuonna sinulle annetaan mahdollisuus työskennellä live-projektien parissa mentorien kanssa auttamaan sinua.
Alat myös työskennellä itsenäisesti, tutkia omaa yksilöllistä kiinnostuksen kohdettasi ja rakentaa ymmärrystä siitä, millä sektorilla ainutlaatuinen taitosi sijoittuu parhaiten.
Alan vieraat jatkavat moduulien tukemista vuonna 2 mestarikurssien ja työpajojen avulla. Vuoden 2 lopussa on myös mahdollisuus osallistua joko live-briiffiin tai työharjoitteluun.
Vuosi 3
Vuonna 3 keskityt valitsemasi erikoisalan vahvistamiseen työllistymiseen valmistautumisessa. Keskityt siihen, kuinka brändätä itsesi, valmistautua elämään freelancerina ja kehittää showreel, joka on merkityksellinen valitsemallesi alalle.
Sinua kannustetaan tekemään yhteistyötä muiden kurssikavereiden kanssa ja työskentelemään muiden kurssien, kuten pelisuunnittelun, kuvituksen sekä musiikin ja äänisuunnittelun, kanssa.
Kolmen vuoden aikana sinua opetetaan kehittämään luovia vastauksia kaikkiin moduuleihisi integroimalla sekä teoria että käytännön työnkulut vahvan ja yksilöllisen luovan vision tuomiseksi esiin.
Sinulle opetetaan myös, kuinka tärkeää on rakentaa sekä henkilökohtaisia että ammatillisia taitoja, sopeutua nykypäivän työelämän mahdollisuuksiin ja haasteisiin.
Keskeiset opintoaiheet
Kurssilla käytetään yhdistelmää käytäntöä ja teoriapohjaista oppimista. Opiskelijoille esitellään erilaisia animaatiokäytäntöjä. Nämä vaihtelevat konseptoinnista, digitaalisen kehityksen taidoista ja omaisuuden luomisesta hahmoanimaatiotekniikoihin, käsikirjoituksiin, tarinankerrontatekniikoihin ja elämänpiirtämiseen. Se sisältää myös fyysisen prototyyppien valmistuksen, viestinnän ja esityksen, tutkimuksen ja ideoiden kehittämisen.
Keskeisiä tutkimusaiheita ovat:
- Nykykulttuuri
- Animaation perusteet
- Mallinnus kameraan
- Ihmisen ja olennon mekaanikko
- Visuaalinen kerronta
- Suuria ideoita ja filosofioita
- Hahmomallinnus ja takila
- Animaatioteollisuus
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Animaatio on yhä yleisempi median muoto. Hyvät animaattorit ovat yhä halutumpia elokuvissa, televisiossa, VFX: ssä, pelaamisessa ja verkossa.
Animaatiosta valmistuneet jatkavat usein työtä 3D/2D-generalisteina sekä asiantuntijoina muun muassa konsepti-, mallinnus-, animaatio- ja VFX-tuotannossa.
Aiemmin valmistuneet ovat työskennelleet elokuvissa ja televisiossa, visuaalisissa tehosteissa, mainonnassa, jälkituotannossa, sovelluksissa ja peleissä.