BA (Hons) Liiketoiminta ja markkinointi
University of Lincoln
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* tasoa kohti, kansainvälisille opiskelijoille | koti-/EU-opiskelijat: 9 250 puntaa tasoa kohti
Tutustu Lincolniin missä tahansa maailmassa
Webinaarimme, aiheen mestarikurssimme, kysymys- ja vastausistunnot sekä opiskelijapaneelikeskustelumme ovat loistava tapa selvittää, millaista on elää ja opiskella University of Lincoln .
Johdanto
Innovaatiot ja luovuus ovat yhä tärkeämpiä tehokkaiden ja nykyaikaisten markkinointikampanjoiden suunnittelussa ja toteuttamisessa, kun nopea teknologinen kehitys on muuttanut liiketoimintaympäristöä.
BA (Hons) Business and Marketing Lincolnissa on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille vankka käsitys aiheen perusperiaatteista. Se rohkaisee heitä tutkimaan liiketoiminnan teoreettista ja käytännön kontekstia ja kehittämään markkinoinnin erikoisalaa.
Koko ohjelman ajan opiskelijoilla on mahdollisuus lisätä tuntemustaan kansainväliseen liiketoimintaympäristöön, tunnistaa markkinointimahdollisuudet ja kehittää ymmärrystä siitä, miten voittaa haasteet tavoittaa yleisö- ja markkinarako.
Opiskelijat, jotka suorittavat opiskelunsa menestyksekkäästi vuoden harjoittelujaksolla, saavat palkinnon BA (Hons) Liiketoiminta ja markkinointi (työharjoittelun kanssa). Ne, jotka eivät, saavat BA (Hons) Business and Marketing -palkinnon.
"Tämä tieto oli oikea julkaisuhetkellä (heinäkuu 2023)"
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Miten opiskelet
Ensimmäisestä vuodesta lähtien opiskelijat tutustuvat työkaluihin, joita tarvitaan menestyvien strategioiden ja yrityskampanjoiden kehittämiseen. Digitaalisen markkinoinnin merkitys tunnustetaan koko ohjelmassa, ja opiskelijoilla on kyky kehittää digitaalisia taitoja alusta alkaen.
Kurssilla tarkastellaan ydinliiketoimintakonsepteja ja rakennetaan tälle perustalle koko tutkinnon ajan. Se kutsuu opiskelijoita valitsemaan viime vuoden aikana monenlaisia liiketoimintamoduuleja heijastamaan heidän henkilökohtaisia etujaan.
Luennot on suunniteltu antamaan yleiskuva alan ajankohtaisista asioista ja keskusteluista. Jotkut näistä toimittavat vierailevat ammatinharjoittajat, jotka tarjoavat "elävää" tapausmateriaalia ja voivat tarjota opiskelijoille pääsyn alan kontakteihin ja uraneuvontaan.
Ylimääräinen harjoitteluvuosi tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden suorittaa työkokemus toisen opiskeluvuoden jälkeen voidakseen soveltaa tietojaan todellisessa liiketoimintaympäristössä. Niillä opiskelijoilla, jotka eivät pysty suorittamaan tai päättävät olla osallistumatta työharjoittelujaksojärjestelmään, voi olla mahdollisuus toteuttaa työhön liittyvä projekti, kuten konsultti- tai yritysprojekti.
Opiskelijat, jotka suorittavat opiskelunsa menestyksekkäästi vuoden harjoittelujaksolla, saavat palkinnon BA (Hons) Liiketoiminta ja markkinointi (työharjoittelun kanssa). Ne, jotka eivät, saavat BA (Hons) Business and Marketing -palkinnon.
Tämän ohjelman opiskelijat oppivat akateemiselta henkilökunnalta, joka usein harjoittaa maailman johtavaa tai kansainvälisesti erinomaista tutkimusta tai ammatillista käytäntöä. Yhteysaika voi olla työpajoissa, käytännön istunnoissa, harjoitteluissa, konsultointiprojekteissa, kenttävierailuissa, seminaareissa tai luennoissa ja se voi vaihdella moduulista toiseen ja lukuvuodesta toiseen. Tutoriaalit ja projektin ohjaus voivat olla kahdenkeskisiä tai pienryhmätunteja. Jotkut kurssit tarjoavat mahdollisuuden osallistua ulkopuolisiin vierailuihin ja kenttätyöhön.
Edelleen on niin, että opiskelijat lukevat tutkintoa varten, mikä tarkoittaa, että sovittujen kontaktituntien lisäksi opiskelijan on osallistuttava itsenäiseen opiskeluun. Näin voit lukea aiheesta ja valmistautua luentoihin ja seminaareihin laajemman lukemisen avulla tai suorittaa jatkotehtäviä, kuten tehtäviä tai tarkistusta. Yleisohjeena voidaan sanoa, University of Lincoln opiskelijoiden vaatima itsenäisen opiskelun määrä on, että jokaista luokkatuntia kohden sinun odotetaan viettävän vähintään kaksi tai kolme tuntia itsenäisessä opiskelussa.
Ensimmäinen vuosi
- Data Analytics for Business (ydin)
- Rahoitus ei-asiantuntijoille (ydin)
- Organisaatiokäyttäytyminen (ydin)
- Markkinoinnin periaatteet (Core)
- Ammatillinen kehitys (ydin)
Toinen vuosi
- Kansainvälinen liiketoimintaympäristö (ydin)
- Toimintojen hallinta (Core)
- Business englanti ja viestintä A (valinnainen)†
- Business englanti ja viestintä B (valinnainen)†
- Finance for Business (optio)†
- Innovaatiohallinta (optio)†
- LIBS International Year Abroad (valinnainen)†
- Projektinhallinnan periaatteet (optio)†
- Ammattikäytäntö (valinnainen)†
- Palvelujen markkinointi- ja suhdestrategiat (optio)†
Kolmas vuosi
- Digitaalinen markkinointi ja sähköinen kaupankäynti (ydin)
- Itsenäinen projekti – tutkimus (ydin)
- Itsenäinen projekti – Vastuullinen yritys (ydin)
- Itsenäinen projekti - Neuvoteltu asiakaspohjainen projekti (ydin)
- Johtamiskäytäntö (ydin)
- Liiketoiminnan etiikka 2000-luvulla (optio)†
- Välttämättömät englanninkieliset johtamistaidot A (valinnainen)†
- Välttämättömät englannin johtamistaidot B (valinnainen)†
- Taloushallinto yrityksille 1 (optio)†
- Taloushallinto yrityksille 2 (optio)†
† Joillakin kursseilla voi olla valinnaisia moduuleja. Valinnaisten moduulien saatavuus voi vaihdella vuosittain, ja se riippuu vähimmäisopiskelijoiden määrästä. Tämä tarkoittaa, että tiettyjen valinnaisten moduulien saatavuutta ei voida taata. Valinnaisen moduulin valintaan voi vaikuttaa myös henkilöstön saatavuus.
Miten arvioit
Tapa, jolla opiskelijat arvioidaan tällä kurssilla, voi vaihdella moduulikohtaisesti. Esimerkkejä arviointimenetelmistä, joita voidaan käyttää, ovat kurssityöt, kuten kirjalliset tehtävät, raportit tai väitöskirjat; käytännön kokeet, kuten esitykset, esitykset tai havainnot; ja kirjalliset kokeet, kuten muodolliset kokeet tai sisäkokeet. University of Lincoln politiikkana on varmistaa, että henkilökunta palauttaa arvioinnit opiskelijoille viipymättä.
akkreditoinnit
Tämä ohjelma on akkreditoitu Chartered Institute of Marketing (CIM) ja menestyksekkäästi suoritettuaan, opiskelijoille annetaan "kehittynyt seisomaan". Näin opiskelijat voivat opiskella CIM-tutkintoihin tarvitsematta suorittaa kaikkia moduuleja. Opiskelijat tarvitsevat vain kaksi arviointia tavallisten kolmen sijasta. Opiskelija voi myös lisätä yksilöllisen palkinnon täydentääkseen tutkintonsa.