Yleistä tietoa
Tutkinto: Bachelor of Art in Marketing Management (palkittu Staffordshire University)
Kesto: 3 vuotta (kokoaikainen)
Avainominaisuudet
Nykyinen liiketoimintaympäristö on suunnattu voimakkaasti hyvin koulutettuun ja tehokkaaseen markkinointihenkilöstöön. BA (Hons) Marketing Management -palkinto syntyi työnantajien kysynnän seurauksena käytännön markkinointitaidoista valmistuneille, jotka perustuvat laajemman liiketoimintaympäristön ymmärtämiseen joko kaupallisten, teollisten, ammatillisten tai julkisen sektorin organisaatioiden yhteydessä . Kurssi on suunniteltu tarjoamaan sinulle taitoja ja tietämystä, jotta pääset alkuun urasi markkinoinnissa ja sitä tukee suuri joukko erikoistuneita markkinointi- ja yritystutoreita, joilla on vahvat linkit The Chartered Institute of Marketing -yritykseen.
Tutki laajempaa yritystoimintaa ja oikeudellista ympäristöä, markkinoinnin roolia kyseisessä ympäristössä ja miten organisaation eri puolet yhdistyvät palvelemaan markkinoita
Tavoitteena on erikoistunut markkinointitutkimus ja miten markkinoinnin asiantuntijat lisäävät organisaation arvoa asiakkaiden ymmärtämisen kautta.
Tavoitteena taidot ja tietämys aloittaa uran seuraavilla aloilla: myynti, mainonta, suhdetoiminta, brändin hallinta, vähittäiskauppa ja yleinen johtaminen.
Kurssin rakenne
Sisäänpääsyvaatimukset
17 vuotta täyttäneitä ja molempia:
Valmis Vuosi 12 (tai vastaava) ja
Hyväksytään yliopistosäätiön vuosi
British University Vietnam sallii suoran pääsyn tutkintoihin, joissa opiskelija on täyttänyt seuraavat vaatimukset:
Saavutettu tyydyttävä englannin kieli, jossa IELTS-pistemäärä on 6,0 (kunkin komponentin on oltava vähintään 5,5) tai TOEFL (IBT) 87 (Vähimmäisosuuspisteet: kuuntelu 17, puhuminen 20, lukeminen 18 ja kirjoittaminen 17) tai vastaavat ja jotka ovat läpäisseet ainakin yhden seuraavat vaihtoehdot:
2 kohdetta Advanced CE A-tasolla
Access-ohjelma läpäisee vaaditun QAA-tunnustetun standardin korkeakoulutukseen pääsemiseksi
Kansainvälinen ylioppilastutkinto vähintään 24 pistettä