Yleiskatsaus
VFX-palkinto on hakijoille, jotka etsivät uraa elokuvassa, jälkituotannossa tai peliteollisuudessa - vaikka jotkut tutkinnon suorittaneet voivat siirtyä arkkitehtonisen visualisoinnin, uudelleen koskettamisen / mainostoimistoihin tai jatko-opintoihin.
VFX on pääosin ideoita ja konseptisuunnittelua elokuville tai peleille, jotka kattavat hahmot, ajoneuvot, tuotteet, vaatteet, setit ja ympäristösi - lopulta näiden ideoiden kautta lopulliseen konseptikuvaan tai 3D-malleihin.
Enemmän kuin koskaan, elokuva- ja peliteollisuus tarvitsevat konkreettisia, jännittäviä tontteja / skenaarioita, joissa on hahmoja, ympäristöjä ja rekvisiitteja, jotka sopivat yhteen. Opiskelijat kehittävät ideoita toisinaan 2D-kuvankäsitteinä, täydennettynä tarkalla 3D-digitaalisella mallinnuksella, yhdistettynä vihreisiin näyttö- / komposiittitekniikoihin. Suunnittelumenetelmä, konseptin syntyminen, spekulatiivinen suunnittelu, visualisointitaidot, elämänpiirustus, fyysinen luonnos ja faksimallin mallinnus luovat perinteiset suunnittelutaidot.
Projektityö tehdään yksittäin tai osana tiimiä. Henkilökunnallamme on hyvät (ja laajenevat) teolliset yhteydet. Mahdollisuuksien mukaan he kutsuvat tutkimustaan ​​tai kaupalliseen työhönsä opettamaan ja muovaamaan opetussuunnitelmaa, mikä saa aikaan enemmän alan ammattitaitoisia tutkinnon suorittaneita.
Sisäänpääsyvaatimukset
Ohjelmaan siirtyminen tapahtuu jollakin seuraavista reiteistä:
Reitti 1: Vuosi 1
STPM: n onnistunut täydellinen suorittaminen kahdella täyttävällä tai vastaavalla CGPA-arvolla 2,0 ja SPM: n tai vastaavan loppuun saattamisen jälkeen; tai
A-Levelin onnistunut suorittaminen vähintään kahdella aihealueella ja O-Levelin tai vastaavan suorituksen onnistuminen; tai
Tunnustettu ylioppiminen tai säätiö CGPA 2.0: lla; tai
Pätevyys, jonka APIIT hyväksyy edellä esitetyllä tavalla.
Ja salkku
Sinua vaaditaan luomaan perspektiivikuva-projekti "Environment Design". Piirtämiseen on sisällyttävä ympäristön perinteisillä markkinoilla ihmisten kanssa, jotka myyvät ja ostavat paikalla. Ole hyvä ja harkitse perspektiivistekniikoiden käyttöä ideoiden ilmaisemiseen.
Kaikilla opiskelijoilla on osoitettava, että he ovat täyttäneet IELTS 6.0: n vastaavan joko englanninkielisen virallisen arvioinnin tai menestyksen kautta A-tason tai vastaavassa englanninkielisessä tutkimuksessa
Reitti 2: Entry to year 2
Asianmukaisen APIIT - tutkinnon suorittaminen, tai
Tutkimuksen onnistunut suorittaminen toisessa tunnustetussa laitoksessa, jolla on vastaavien aihepiiriinsä vastaava vuosi 1 vastaava akateeminen luotto
Kaikki hakijat arvioidaan erikseen salkun, haastattelun ja piirustuksen kautta.
Ohjelman ääriviivat
Aiheita, joita kokeilet ovat:
Vuosi 1
Digitaalinen esitys 1 I
Digitaalinen esitys 1 II
Digitaalinen putkilinja 1 I
Digitaalinen putkilinja 1 II
Elokuva: elokuvaanalyysi
Johdatus VFX: een Visual Effects
Johdatus VFX: een Visual Effects
Digitaalinen Compositing for Film
Graafisen suunnittelun esittely
2. vuosi
Tulevat elämäntavat I
Tulevat elämäntavat II
Digitaalinen putkilinja 2 I
Digitaalinen putkilinja 2 II
Digitaalinen esitys 2
Digitaalinen esitys 2 II
Aseta Design I
Aseta Design II
Luovuus äänelle
Luovuus äänelle
Työharjoittelu 3. vuosi
Neuvotteleva opinto-ohjelma osa A
Neuvotteluohjelma B osa
Tiimityöprojekti I
Tiimityöprojekti II
Suunnitteluprojektiraportti
Kehittynyt 3D-mallinnus ja animaatio
Edellä mainittujen lisäksi kaikkien opiskelijoiden on suoritettava menestyksekkäästi neljä (4) yleiseurooppalaista moduulia, jotka on määritelty Malesian pätevöitymiskeskuksen toimesta ja jotka täyttävät yhteisrahoitukseen liittyvien toimien luottovaatimukset.
Filosofian, VFX- ja konseptisuunnittelun opiskelijoiden esitystapa Staffordshire Universityssä (UK)
Napsauta tästä saadaksesi lisätietoja.
Tutkijakoulutus
Hyvin siirrettävissä taidoissa VFX-tutkinnon suorittaneet ovat valmiita katsomaan elokuva- tai peliteollisuuden välitöntä työtä, esimerkiksi arkkitehtoninen visualisointi, verkkomedia, mainonta, media, opetus jne.