Yleiskatsaus
Tämän ohjelman tavoitteena on kehittää sinua luovana animaattorina. Animaatioreitti tarjoaa mahdollisuuden erikoistua mallinnukseen, animaatioon ja komposiittipohjaisiin sovelluksiin luontokuvaustekniikan luomisessa.
Ohjelma keskittyy monipuoliseen perustaanimaatioprosessin osaan, ja sitä tukee useita erikoislääkäreitä, mielenosoituksia ja seminaareja, jotka tuovat opiskelijat ammatilliseen, muotoiluun ja luovaan prosessiin.
Vuosi 1 tarjoaa rakenteen animaation tärkeimpien periaatteiden oppimiselle. Voit tutustua erilaisiin tekniikoihin, joissa käytetään 2D- ja CG-elementtejä.
Vuosi 2 merkitsee merkkien kehitystä syvemmälle. Tähän kuuluu ääniohjauksen ja kehon eleiden tehostaminen, toiminnan integroinnin esittely ja edistyksellinen valaistus ja kameran työtä suuremman kuvasommittelun kannalta; sekä mallintaminen ytimen moduulina, jossa keskitytään asetettuihin rakennuksiin. Sinulla on myös mahdollisuus kokeilla kokeellista animaatiota.
Vuodesta 3 sinun odotetaan tuottavan sarjan lyhyitä animaatioita, joilla on erinomainen suorituskyvyn animaatio. Painopisteenä on ammattipätevyyttä valmisteleva valmennus ja suurempi työllistymisnäkemys animaation kautta.
Sisäänpääsyvaatimukset
Ohjelmaan siirtyminen tapahtuu jollakin seuraavista reiteistä:
Reitti 1: Vuosi 1
STPM: n onnistunut täydellinen suorittaminen kahdella täyttävällä tai vastaavalla CGPA-arvolla 2,0 ja SPM: n tai vastaavan loppuun saattamisen jälkeen; tai,
A-Levelin onnistunut suorittaminen vähintään kahdella aihealueella ja O-Levelin tai vastaavan suorituksen onnistuminen; tai
Tunnustettu ylioppiminen tai säätiö CGPA 2.0: lla; tai
Pätevyys, jonka APIIT hyväksyy edellä esitetyllä tavalla.
Kaikkien opiskelijoiden on osoitettava, että he ovat saavuttaneet IELTS 6.5 -arvon vastaavan joko englannin kielen englanninkielisen arvioinnin tai menestyksen kautta A-tason tai vastaavan englannin kielellä.
Reitti 2: Entry to year 2
Asianmukaisen APIIT - tutkinnon suorittaminen, tai
Tutkimuksen onnistunut suorittaminen toisessa tunnustetussa laitoksessa, jolla on vastaavien aihepiiriinsä vastaava vuosi 1 vastaava akateeminen luotto
Kaikki hakijat arvioidaan erikseen salkun, haastattelun ja piirustuksen kautta
Ohjelman ääriviivat
Aiheita, joita kokeilet ovat:
Vuosi 1
Animaation perusteet I
Animaation perusteet II
Animaation perusteet III
Animaation perusteet IV
Sovellettu ajoitus I
Sovellettu ajoitus II
Elokuvaelokuvaanalyysi
Animaation veistos
Graafisen suunnittelun esittely
2. vuosi
Animaation keskustelut
Ääni, ääni ja pisteet animaatiolle I
Ääni, ääni ja pisteet animaatiolle II
Hahmon animaatio Täytäntöönpano I
Hahmon animaatio Täytäntöönpano II
Elokuva-shortsit
Elokuva-shortsit
Skriptistä ruutuun
Creative Practice
Työharjoittelu
3. vuosi
Animaatio Futuurit
Suunnitteluprojektiraportti
Lopullinen allekirjoitus Hankkeet I
Lopullinen allekirjoitushankkeet II
Lopullinen allekirjoitus Hankkeet III
Yksittäinen animaatiohanke I
Yksittäinen animaatioprojekti II
Edellä mainittujen lisäksi kaikkien opiskelijoiden on suoritettava menestyksekkäästi neljä (4) yleiseurooppalaista moduulia, jotka on määritelty Malesian pätevöitymiskeskuksen toimesta ja jotka täyttävät yhteisrahoitukseen liittyvien toimien luottovaatimukset.
Tutkijakoulutus
Sinun ajan Animaatio-ohjelmissa rohkaistaan ​​muodostamaan alan yhteystietoja tekemällä yhteistyötä projekteissa, live-asiakasohjelmassa, osallistumalla elokuva- ja animaatiofestivaaleihin.
Ohjelmassa sinua rohkaistaan ​​tuottamaan työtä, joka on standardi, joka näytetään kansainvälisissä tapahtumissa, mikä mahdollistaa altistumisen laajemmalle animaatioyhteisölle ja potentiaalisille työnantajille. Animaatioohjelmat ovat hyvin edustettuina vuotuisissa elokuva- ja animaatiofestivaaleissa ja -kilpailuissa sekä kansallisesti että kansainvälisesti.
Monet Staffordshiren yliopisto-opiskelijat Yhdistyneessä kuningaskunnassa ovat siirtyneet kansainvälisten studioiden palvelukseen, erityisesti: Aardman Feature Animation, Mackinnon ja Saunders, Cosgrove Hall -elokuvat, Chapman Entertainment Studios, Ragdoll Productions, Oktober-animaatio, Cinesite, Double Negative, Rushes Postproduction, ITV Studios ja Cubic Motion. Toiset ovat saaneet työkokemusta Granada Studiosin, Barry Purvesin ja muiden itsenäisten studiossa