Akkreditoitu: CIM
Yhdistämällä perinteisen ja digitaalisen markkinoinnin ohjelma tarjoaa sinulle tietoa ja asiantuntemusta, joka tarvitaan onnistuneeseen uraan paikallisesti tai maailmanlaajuisesti. Yrityksen säätiön lisäksi saat hyvän käsityksen markkinoinnin erityisistä näkökohdista, mikä johtaa monenlaisiin uramahdollisuuksiin.
Markkinointiin liittyy lähes jokainen organisaation osa, mainonnasta, myynnistä, markkinatutkimuksesta ja uuden tuotekehityksen luomisesta, myynninedistämisestä ja tuotemerkin suojaamisesta. Ymmärtämällä asiakkaita ja heidän tarpeitaan ja toiveitaan yritys voi tehdä itselleen, tuotteilleen tai palveluilleen vastustamattoman kuluttajille.
Erinomaiset alan linkit tarjoavat sinulle mahdollisuuden osallistua todellisiin projekteihin ja tapaustutkimuksiin, panemalla käytäntöön teoriaa, joka on opittu koko ohjelmassa. Voit tutkia nykyisiä markkinointihaasteita ja opiskella markkinointialoja, kuten kuluttajakäyttäytymistä, markkinointiviestintää, brändinhallintaa ja markkinatutkimusmenetelmiä sekä liiketoimintamoduuleja ja valinnaisia ​​moduuleja monenlaisista aihealueista.
Voit myös hankkia rahastoidun kansainvälisen vaihto-osan, jolla voit opiskella osan tutkinnoista kumppaniyliopistossa.
Sinun urasi
Valmistuneet nauttivat erinomaisista uranäkymistä sekä kotimaassa että ulkomailla yritysten organisaatioissa, pienyrityksissä sekä julkisella ja kolmannella sektorilla erilaisissa markkinointirooleissa. Erityisen kiinnostuneilla tai luovilla houkuttelijoilla on mahdollisuus löytää työtä useilla eri alueilla, kuten mainonnassa ja suhdetoiminnassa.
Mitä opiskelet
Vuosi 1
Työelämän kulttuuri ja käyttäytyminen, yhteiskuntatieteiden liiketoiminta, markkinoinnin perusta, taloushallinnon perusteet, kansainväliset talousasiat ja haasteet, valinnainen moduuli
2. vuosi
Yhteiskunta, työllistyvyys ja liiketoiminta, olennaiset henkilöstöhallinnon, markkinointisuunnittelun ja luovuuden, brändinhallinnan, kuluttajakaupan käyttäytyminen, valinnainen moduuli
3. vuosi
Enterprise Value Challenge, liiketoiminnan tutkimusmenetelmät, kansainvälinen markkinointistrategia, kansainvälinen markkinointiviestintä, digitaalinen liiketoiminta ja markkinointi, valinnainen moduuli
Vuosi 4
Suorituksia väitöskirjasta, muuttuvista näkökulmista kansainvälisessä markkinoinnissa, Global Brand Marketing, Kansainvälinen mainostustrategia, valinnainen moduuli
Valinnaisia ​​moduuleja ovat Data analytics ja Social marketing.
Sisäänpääsyvaatimukset
Kaikki tässä luetellut syöttövaatimukset on käytettävä ohjeena ja ne edustavat vähimmäisvaatimusta, joka on otettava huomioon merkinnässä. Hakijoita, jotka ovat tehneet ehdollisen tarjouksen paikkaa, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Vuosi 1
SQA korkeampi
ABBBB mukaan lukien Englanti plus Nat 5 matematiikka C ILC Higher: H1, H2, H3, H3, H3 mukaan lukien Englanti H2 PLUS Matematiikka O1
Taso
BCC PLUS GCSE Matematiikka ja englanti C / 4
ILC korkeampi
H1, H2, H2, H3, H3, mukaan lukien englanti H2: ssä tai sen yläpuolella PLUS-matematiikka O1: ssä
IB-tutkintotodistus
25 pistettä tulee sisältää matematiikka
BTEC
Taso 3 Laajennettu tutkintotodistus asiaan liittyvästä aiheesta DMM PLUS GCSE Matematiikassa ja englanniksi C / 4
3. vuosi
HND
HND-markkinointi, HND-mainonta ja PR, HND Retail Management tai HND-liiketoiminta AA: n kanssa luokitelluissa yksiköissä.
Muita HND-pätevyyttä voidaan harkita
Englannin kieli
Akateemisen IELTS-pistemäärän on 6,0 (tai vastaava) ilman alle 5,5.
Huomaa: jos olet enemmistö englanninkielisestä maasta, sinua ei ehkä tarvitse esittää lisää todistusta englannin kielen taidosta.
lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset pätevyydet
Jokainen hakemus GCU: lle katsotaan yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista maisterintutkintotodistusta, mutta hän voi osoittaa asianmukaista työkokemusta ja / tai hyvityksiä tunnustetuista ammatillisista järjestöistä, sinulla voi olla oikeus osallistua tähän kurssiin yliopiston tunnistamalla aikaisempi oppimismalli.
Kansainväliset Pathways
Jos et täytä englannin kielivaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen opiskeluun.
Palkkiot ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät pääosin maksutilanteessasi. Mikä on opiskelijamaksumääränne?
Opintomaksut 2018/19
Koti: £ 1820
RUK: £ 9250 *
EU: £ 1820
Kansainvälinen: 11 500 puntaa
* Kolmen tai neljän vuoden tutkintoa suorittavien RUK-opiskelijoiden lukumäärät ovat yhteensä 27,750 puntaa. Skotlannin hallituksen on vahvistettava erityiset maksut, ja ne voivat muuttua, kun ne vahvistetaan.
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat vuosittain tai moduulimaksuja, jotka koskevat kurssisi kestoa. kuitenkin maksut voivat muuttua. Täydelliset yksityiskohdat siitä, miten maksut saattavat muuttua, lue maksut ja hyvityssäännöt.
Lisäkustannukset
Kurssimaksuista voi aiheutua lisäkustannuksia yliopistosi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta oikeudenmukaiseen hintaan; Yliopistollisena yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan korkealaatuista koulutusta lahjakkaille opiskelijoille pitämällä lukukausimaksut alhaisina ja antamalla runsaan 2,5 miljoonan puntaa vuodessa apurahaa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja 2018/19 saatavissa olevista apurahoista, ota yhteyttä opiskelijan kyselytiimiin.
Kansainväliset opiskelijan aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille suuntautumistilaisuudet alkavat 14. syyskuuta 2018 . Tämä ylimääräinen aika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita pääsemään Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: iin ennen yleisen opiskelija-induktio- ja opetustyön aloittamista.
Tänä aikana tapahtuu koko joukko hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia sekä tervetulotoiveita, joilla voit tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Kieliasetus
Opiskelija osaa opiskella kielimuotoja osana tätä tutkintoa. GCU tarjoaa moduuleja ranskaksi, espanjaksi, saksaksi ja italiaksi, ja niitä tarjotaan eri tasoille taustatietosi mukaan.
Kansainvälinen tutkimusvaihto
Globaalin näkymän parantamiseksi voit lisätä kansainvälistä kokemusta ohjelmaan valitsemalla opiskelijavaihdon jonkin kumppaniyrityksen kanssa eri puolilla Eurooppaa, Pohjois-Amerikassa ja uusia mahdollisuuksia Latinalaisessa Amerikassa ja Aasiassa.
Chartered Institute of Marketing
Chartered Institute of Marketing (CIM) on maailman johtava markkinoijien ammattijärjestö, joka kehittää markkinointityötä, ylläpitää ammatillisia standardeja ja parantaa markkinointitoimijoiden taitoja.
GCU on yhdistänyt voimansa CIM: n kanssa antamaan opiskelijoille mahdollisuuden saada ammattipätevyyttä CIM Graduate Gatewayn kautta. Työnantajat ovat erittäin kiinnostuneita CIM-pätevyydestä ja kartoittavat omaa tutkintomme rinnalla, mikä takaa meidät tarjoamaan opiskelijoille parhaat mahdollisuudet menestyksekkään markkinointiuran saavuttamiseen.
Arviointimenetelmät
Ohjelma on akkreditoitu Chartered Institute of Marketing (CIM), joka on ammatillinen elin markkinointiin Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Tämä tarkoittaa sitä, että CIM arvostaa ohjelmaa ja valmistuneillemme on myös osittainen vapautus CIM-tutkintotodistuksista. CIM: n tutkintotodistus johtaa CIM: n jäsenyydestä ja mahdollisuutena saada Chartered Marketerin toivottu nimi.
Oppimisen, opetuksen ja arvioinnin lähestymistapa on räätälöity markkinointialan tarpeisiin. Hyväksymme monenlaisia ​​oppimis- ja opetusmenetelmiä sen varmistamiseksi, että saat tarvittavan tietämyksen ja ymmärryksen markkinoinnin globaalista luonteesta samalla kehittämällä myös älyllisiä ja henkilökohtaisia ​​taitoja.
Ohjelma on suunniteltu parantamaan tutkinnon suorittaneiden työllistettävyyttä ja ammattitaitoa työnantajien maailmantaloudessa edellyttämällä taidoilla ja ominaisuuksilla sekä antamaan heille tietoa, taitoja ja ominaisuuksia tulevaisuuden vastuullisiksi johtajiksi.
Tehtäväksemme kannustaa kehittämään ja soveltamaan taitoja, kuten arviointia, analyysiä ja arviointia markkinointikehyksessä. Esimerkiksi kolmannen tason opiskelijat suorittavat E-Marketing-moduulin, jossa internet-markkinoinnin teorian ja käytännön oppimisen jälkeen he joutuvat toimimaan Internet-markkinoinnin konsultteina. He arvostavat valitun organisaation nykyisiä internetmarkkinointivalmiuksia ja antavat suosituksia siitä, miten verkkomarkkinointia voitaisiin parantaa. ja loppututkinnon suorittaneet saavat myös osittaisen vapautuksen CIM-tutkintotodistuksista. CIM: n tutkintotodistus johtaa CIM: n jäsenyydestä ja mahdollisuutena saada Chartered Marketerin toivottu nimi.
Oppimisen, opetuksen ja arvioinnin lähestymistapa on räätälöity markkinointialan tarpeisiin. Hyväksymme monenlaisia ​​oppimis- ja opetusmenetelmiä sen varmistamiseksi, että saat tarvittavan tietämyksen ja ymmärryksen markkinoinnin globaalista luonteesta samalla kehittämällä myös älyllisiä ja henkilökohtaisia ​​taitoja.
Ohjelma on suunniteltu parantamaan tutkinnon suorittaneiden työllistettävyyttä ja ammattitaitoa työnantajien maailmantaloudessa edellyttämällä taidoilla ja ominaisuuksilla sekä antamaan heille tietoa, taitoja ja ominaisuuksia tulevaisuuden vastuullisiksi johtajiksi.
Tehtäväksemme kannustaa kehittämään ja soveltamaan taitoja, kuten arviointia, analyysiä ja arviointia markkinointikehyksessä. Esimerkiksi kolmannen tason opiskelijat suorittavat E-Marketing-moduulin, jossa internet-markkinoinnin teorian ja käytännön oppimisen jälkeen he joutuvat toimimaan Internet-markkinoinnin konsultteina. He arvostavat valitun organisaation nykyisiä internetmarkkinointivalmiuksia ja antavat suosituksia siitä, miten verkkomarkkinointia voitaisiin parantaa.
Opetusmenetelmät
Korostamme oppimismenetelmiä, jotka kannustavat sinua osallistumaan aktiivisesti, toimimaan tiimeissä, analysoimaan todellisia tilanteita ja ongelmia, soveltamaan eettistä ja kestävää liiketoiminnan ajattelua sekä käyttämään ammattitaitoa kommunikoida ratkaisuja.
Yliopiston virtuaalisessa oppimisympäristössä GCULearnin kautta pääset käyttämään kurssimateriaaleja, lukemaan resursseja, arviointeja ja palautetta verkossa. GCU Learn -ohjelmaa käyttämällä teet verkko-toimintaa ja -tehtäviä, kuuntelet podcasteja, osallistuu verkko-keskusteluihin ja osallistut blogeihin, wikisiin ja Twitter-pohjaisiin oppimistoimintoihin.
Koko kurssiin osallistuvat elävissä projekteissa, joissa on mukana alan yhteistyökumppaneita, jotka suunnittelevat alushousuja ja tarjoavat yhden oppilaan palautetta.
Kansainvälistä vaihtoa kannustetaan muodollisilla ja epävirallisilla yhteyksillä asianmukaisten instituutioiden, kuten Amerikan - Iowan kanssa