Muoti brändäys on kansainvälinen toimiala, joka vaikuttaa yhä useampiin tuotteisiin ja palveluihin. Tämä erottuva ohjelma auttaa sinua kehittämään sekä perinteisiä että digitaalisia taitoja ja osaamista menestymään tässä jännittävässä ja dynaamisessa teollisuudessa.
Tulet saamaan perusteellisen ymmärryksen muotimerkinnästä sekä liiketoiminnan ja johtamisen, muotimerkkien kehittämisestä ja myynninedistämisestä, visuaalisesta kaupasta, digitaalisesta muotimerkinnästä ja kansainvälisestä markkinointistrategiasta. Voit myös rakentaa asiantuntemusta esimerkiksi osto- ja kauppatavaraa, PR: ta, tuotekehitystä ja brändinhallintaa.
Sinulla on mahdollisuus osallistua vuotuiseen opintomatkalle kauniisiin muotipääkaupunkeihin, kuten Pariisiin, Milanoon tai New Yorkiin. Voit myös hyötyä erinomaisista alan linkkeihimme ja vierailevista luentojen tarjoamista monista alan ammattilaisista suunnittelupisteistä, suurista vähittäismyyjistä ja muotilehdistä sekä kansalliselta että kansainväliseltä. Vieraileva puhujamme käyttävät oppilailleen korvaamatonta aikaa, jakavat ainutlaatuisen näkemyksensä sekä paikallisten ja maailmanlaajuisten markkinoiden tuntemuksesta ja antavat opiskelijoillemme todella kilpailukykyisen kilpailun erittäin kilpailukykyisessä teollisuudessa. Vaihtomahdollisuudet ovat saatavilla ulkomailla sijaitsevien kumppanilaitosten kanssa.
Sinun urasi
Valmistuneet voivat harjoittaa rooleja kuten ostaja, kauppias, vähittäiskaupan johtaja, markkinointijohtaja, PR, brändinkehitys ja johtaminen, tapahtuman johtaja, stylisti, toimittaja, tukkumyyjä tai yrittäjä.
Viimeaikaiset tutkinnon suorittaneet ovat työskennelleet Mulberry, Hollister ja French Connection -liiketoiminnan kanssa, mm. Harris Tweedin markkinointipäällikkö, Royal Bank of Scotlandin liiketoiminnan analyytikko, Personal Shopper Debenhamsissa, AllSaints Retail Ltd: n Stylist, Karen Millen, Visual Merchandisers with Urban Outfitters, Topshop Topman, House of Fraser, H
Mitä opiskelet
Vuosi 1
Työelämän kulttuuri ja käyttäytyminen, yhteiskuntatieteiden liiketoiminta, markkinointi, taloushallinto, nykyajan brändäys, opintomoduuli
2. vuosi
Yhteiskunta, työllistyvyys ja liiketoiminta, henkilöstöhallinto, kuluttajaosto-käyttäytyminen, mainosmuodon kehittäminen ja myynninedistäminen, optiomoduuli
3. vuosi
Enterprise Value haaste muotialalla, liiketoiminnan tutkimusmenetelmät ja -osaaminen, kansainvälinen markkinointistrategia, digitaalinen muotimerkintä, vähittäismyynti ja visuaalinen kauppa, optiomoduuli
Vuosi 4
Arvosanoja, näkökulmia markkinoinnin johtamiseen, kansainvälisen tuotemerkin hallinta ja viestintä, opintomoduuli
Sisäänpääsyvaatimukset
Kaikki tässä luetellut syöttövaatimukset on käytettävä ohjeena ja ne edustavat vähimmäisvaatimusta, joka on otettava huomioon merkinnässä. Hakijoita, jotka ovat tehneet ehdollisen tarjouksen paikkaa, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Vuosi 1
SQA korkeampi
ABBBB mukaan lukien englanti plus Nat 5 matematiikka C: ssä
Taso
BCC PLUS GCSE Matematiikka ja englanti C / 4
ILC korkeampi
H1, H2, H3, H3, H3 mukaan lukien englanti H2: ssä tai sitä korkeammissa PLUS Matemat O1: ssa
IB-tutkintotodistus
25 pistettä tulee sisältää matematiikka BTEC Level 3 Extended Diploma plus GCSE vaatimukset
BTEC
Taso 3 Laajennettu tutkintotodistus asiaan liittyvästä aiheesta DMM PLUS GCSE Matematiikassa ja englanniksi C / 4
3. vuosi
HND
HND Markkinointi tai HND Retail Management tai HND-muotisuunnittelu ja tuotanto vähittäiskaupan kanssa AB / ABB: ssä Graded Unit -yksiköissä.
Muita liiketoimintaan liittyviä HND-pätevyyttä voidaan harkita.
Englannin kieli
Akateemisen IELTS-pistemäärän on 6,0 (tai vastaava) ilman alle 5,5.
Huomaa: jos olet enemmistö englanninkielisestä maasta, sinua ei ehkä tarvitse esittää lisää todistusta englannin kielen taidosta.
lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset pätevyydet
Jokainen hakemus GCU: lle katsotaan yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista maisterintutkintotodistusta, mutta hän voi osoittaa asianmukaista työkokemusta ja / tai hyvityksiä tunnustetuista ammatillisista järjestöistä, sinulla voi olla oikeus osallistua tähän kurssiin yliopiston tunnistamalla aikaisempi oppimismalli.
Kansainväliset Pathways
Jos et täytä englannin kielivaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen opiskeluun.
Palkkiot ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät pääosin maksutilanteessasi. Mikä on opiskelijamaksumääränne?
Opintomaksut 2018/19
Koti: £ 1820
RUK: £ 9250 *
EU: £ 1820
Kansainvälinen: 11 500 puntaa
* Kolmen tai neljän vuoden tutkintoa suorittavien RUK-opiskelijoiden lukumäärät ovat yhteensä 27,750 puntaa. Skotlannin hallituksen on vahvistettava erityiset maksut, ja ne voivat muuttua, kun ne vahvistetaan.
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat vuosittain tai moduulimaksuja, jotka koskevat kurssisi kestoa. kuitenkin maksut voivat muuttua. Täydelliset yksityiskohdat siitä, miten maksut saattavat muuttua, lue maksut ja hyvityssäännöt.
Lisäkustannukset
Kurssimaksuista voi aiheutua lisäkustannuksia yliopistosi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta oikeudenmukaiseen hintaan; Yliopistollisena yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan korkealaatuista koulutusta lahjakkaille opiskelijoille pitämällä lukukausimaksut alhaisina ja antamalla runsaan 2,5 miljoonan puntaa vuodessa apurahaa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja 2018/19 saatavissa olevista apurahoista, ota yhteyttä opiskelijan kyselytiimiin.
Kansainväliset opiskelijan aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille suuntautumistilaisuudet alkavat 14. syyskuuta 2018 . Tämä ylimääräinen aika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita pääsemään Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: iin ennen yleisen opiskelija-induktio- ja opetustyön aloittamista.
Tänä aikana tapahtuu koko joukko hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia sekä tervetulotoiveita, joilla voit tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Kielen asetukset
Opiskelijat voivat valita kielimuodon ohjelman 2, 3 ja 4 tasoilla. GCU tarjoaa moduuleja ranskaksi, espanjaksi, saksaksi, italiaksi ja mandariiniksi aloittelijoista ammattitasolla.
Kansainvälinen tutkimusvaihto
Mahdollisuus suorittaa puoli-lukukauden (kolmen kuukauden) vaihtoa ohjelman tasolle 3, paikat ovat rajalliset. Tällä hetkellä meillä on vaihtoja Pohjois-Amerikassa, Australiassa, Pariisissa, Suomessa Milanossa ja Tanskassa. Pyrimme luomaan vaihtoa Hongkongissa, Istanbulissa ja Milanossa.
Teollisuuden linkit
Teemme kovasti töitä organisoidessamme vieraiden luentoja muotitoimijoilta ja alan johtajilta keskustelemaan opiskelijoiden kanssa, antamalla teille
Arviointimenetelmät
Opiskelumme oppimiseen, opettamiseen ja arviointiin räätälöidään muoti-tuotemerkin tarpeisiin räätälöimällä, joten ottakaamme käyttöön monenlaisia ​​oppimis- ja opetusmenetelmiä sen varmistamiseksi, että sait tarvittavan tiedon ja ymmärryksen muotimaailmasta, vaan myös kehittää älyllisiä ja henkilökohtaisia ​​taitoja.
Opetusmenetelmät
Käytämme perinteisten, nykyaikaisten ja luovien menetelmien yhdistelmää opetuksessamme. verkko-kokeisiin, visuaalisiin esseihin käyttäen tietokoneavusteista suunnittelutekniikkaa ja elävän muotiteollisuuden hankkeita.
Opiskelijoiden urakehitys alkaa siirtyä GCU: lle, jossa moduulit keskittyvät henkilökohtaiseen kehitykseen ja itsensä edistämiseen muotiteollisuudessa.
Valinnaisen ulkomaanmatkan lisäksi kolmannen vuoden aikana järjestämme myös vuosittain vierailuja joihinkin maailman muotipääkaupunkeihin, mukaan lukien New York, Pariisi ja Milano.
Opiskelijoita kannustetaan tekemään kesätyöharjoituksia ja työkokemusta alan ammattitaidon ja tietämyksen lisäämiseksi. Nämä ovat laaja-alaisia ​​ja kattavat monenlaisia ​​tehtäviä korkeasta kadusta couture. Esimerkiksi yksi opiskelijoistamme etsii ja turvaa harjoittelun tunnetun suunnittelija Philip Treacen kanssa, joka työskenteli tiiviissä yhteistyössä markkinointijohtajan kanssa sijoittelun aikana.
GCU pyrkii myös järjestämään vierailevia luennoitsijoita muotitieteilijöiltä ja alan johtajilta keskustelemaan oppilaiden kanssa, antaen heille arvokasta tietoa ja antamaan heille mahdollisuuden osoittaa paremmin yhteyttä teoriasta ja käytännöstä tarjoamalla nykyaikaista teollisuutta.
Meillä on vahvat yhteydet monenlaisiin merkittäviin muotiyrityksiin, kuten Cruise, USC, Fraser-talo, Reiss, John Lewis, Schuh, Johnstones of Elgin, Eleganza Sposa, Strathberry, M