BA (Hons) luova mainonta
University of Lincoln
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* tasoa kohti, kansainvälisille opiskelijoille | koti-/EU-opiskelijat: 9 250 puntaa tasoa kohti
Tutustu Lincolniin missä tahansa maailmassa
Webinaarimme, aiheen mestarikurssimme, kysymys- ja vastausistunnot sekä opiskelijapaneelikeskustelumme ovat loistava tapa selvittää, millaista on elää ja opiskella University of Lincoln .
Johdanto
Kasvavilla kilpailuilla globaaleilla markkinoilla tuotemerkit, joilla on luovaa, kiinnostavaa ja innovatiivista mainontaa, erottuvat joukosta.
BA (Hons) Creative Advertising -tutkinto Lincolnissa kannustaa opiskelijoita tulemaan mukautuneiksi luoviksi ajattelijoiksi, jotka voivat työskennellä pienissä ryhmissä kehittääkseen ajatuksiaan konsepteiksi, jotka voidaan muuttaa luoviksi kampanjoiksi.
Kurssi tutkii käsitteellisen ajattelun, tekstinkirjoituksen ja suunnittelun suhdetta. Se antaa opiskelijoille työkalut kehittää ymmärrystä tehokkaan mainonnan integroidusta luonteesta.
Opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä luovien alushousujen parissa asiakkaille erilaisissa medioissa, televisiosta ja painotuotteista digitaaliseen ja ympäröivään mainontaan, hankkimalla käytännön taitoja ja oivalluksia, joita tarvitaan reaalimaailman haasteisiin vastaamiseksi.
Akateemikkomme ovat kokeneita ammattilaisia, jotka ylläpitävät teollisuuden yhteyksiä ja auttavat luomaan mahdollisuuksia työkokemukseen. Kurssilla on laaja valikoima pitkäaikaisia suhteita maailman suurimpiin mainostoimistoihin, kuten VCCP, Gray, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi ja Ogilvy.
Opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua arvostettuihin kansainvälisiin kilpailuihin, kuten Design and Art Direction (D&AD), You Can Now (YCN) ja Cannes Future Lions -kilpailuihin.
"Tämä tieto oli oikea julkaisuhetkellä (heinäkuu 2023)"
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Miten opiskelet
Urapainotteisen opetussuunnitelman aikana opiskelijat voivat kehittää ammatillisia taitoja ja tietoja sekä digitaalista lukutaitoa ja ryhmätyökykyä tuottaakseen alkuperäisiä ideoita korkean tason luovan ajattelun avulla. Opiskelijat voivat omaksua erilaisia luovia mainontarooleja, joita vaaditaan useissa mainosprojekteissa, työskennellen yhteistyöryhmissä.
Tutorin johtamat, opiskelijan johtamat ja itsenäiset oppimisistunnot ovat opetusmenetelmämme ytimessä. Oppimiskokemus kannustaa opiskelijoita ajamaan luovaa ajatteluaan niin, että he omaksuvat oppimisen epäonnistuneiden ideoiden ja konseptien kautta, sillä tämä on tie innovatiivisiin ja omaperäisiin projektiratkaisuihin. Tämä tapahtuu sen ohella, että opiskelijat oppivat vastaamaan mainosteksteihin, jotka edellyttävät hyvää käsitystä kaupallisesta viestinnästä ja kykyä tunnistaa ja tavoittaa tietyt yleisöt.
Laajan harjoittelun avulla opiskelijat voivat kehittää strategisia, käsitteellisiä, tekstinkirjoitus-, suunnittelu-, pitching- ja luovia ongelmanratkaisutaitojaan. Viimeisenä vuonna opiskelijat voivat hioa työportfoliotaan ja olla osana mainoskampanjoita eri viestintäkanavissa.
Ohjelma hyödyntää dynaamista toimitustapojen yhdistelmää rikastuneen ja sitoutuneen opiskelijakokemuksen saamiseksi. Nykymaisemaa heijastavan koulutuksen tukena käytetään ajantasaisia digitaalisia sekoitettuja opetusmenetelmiä.
Ensimmäinen vuosi
- Argumentti ja idea (ydin)
- Asiayhteyteen liittyvät opinnot 1 (ydin)
- Luova viestintä (ydin)
- Luovat konnat (ydin)
Toinen vuosi
- Kontekstuaaliset tutkimukset 2 (ydin)
- Luovat perusteet (ydin)
- Teollisuus ja suorat projektit (ydin)
- Visuaalinen viestintä ja käsityö (ydin)
Kolmas vuosi
- Kilpailu ja käsityö (ydin)
- Kontekstuaaliset tutkimukset 3 (ydin)
- Luova mainonta (ydin)
- Työllistettävyys ja ulkoiset linkit (ydin)
† Joillakin kursseilla voi olla valinnaisia moduuleja. Valinnaisten moduulien saatavuus voi vaihdella vuosittain, ja se riippuu vähimmäisopiskelijoiden määrästä. Tämä tarkoittaa, että tiettyjen valinnaisten moduulien saatavuutta ei voida taata. Valinnaisen moduulin valintaan voi vaikuttaa myös henkilöstön saatavuus.
Miten arvioit
Tapa, jolla opiskelijat arvioidaan tällä kurssilla, voi vaihdella moduulikohtaisesti. Esimerkkejä arviointimenetelmistä, joita voidaan käyttää, ovat kurssityöt, kuten kirjalliset tehtävät, raportit tai väitöskirjat tai luovien tulosten arvostelut.