Yleiskatsaus
360 °: n lähestymistapa luovaan ja strategiseen mainontaan ja brändinhallintaan kehittää ammattilaisia, joilla on laaja joukko taitoja, kehittämään työllistymismahdollisuuksia. Luova studioympäristö seuraa virastoympäristöä, luo joustavia työskentelyvyöhykkeitä ja projektitiloja alan standardiprojekteilla.
Dynaamisempi, ideatavoitteinen mainosohjelma tarjoaa sinulle osaamisen ja ymmärryksen uran kehittämiseen luova teollisuus. Haluatko työskennellä luova tiimi, olla copywriter, tilin suunnittelija tai brändi manager, saat elintärkeää käytännön kokemusta, joka on erittäin houkutteleva tuleville työnantajille.
Ohjelmajoukkueella on kokemusta alan ammattilaisista ja apulaisohjaajamme ovat nykyisiä luovaa johtajaa ja agenttitoimijoita. Sijoitamme luovaan ajatteluun ja ideoihin 360 ° lähestymistapamme keskellä mainostutkimusta digitaalisten ja perinteisten mainosalustojen avulla, tutustumalla sosiaaliseen mediaan, virusmarkkinointiin ja ympäröivään mainontaan.
Teollisuussijoitukset ja viraston vierailut lisäävät kehitystäsi. Opit luomaan mainoskampanjoita tutkimalla luovien ajattelutapojen, strategian ja suunnittelun avainaloja sekä idean luomista, integroitua viestintää, taiteen suunnan ja copywriting -työn.
Sisäänpääsyvaatimukset
Reitti 1: Vuosi 1
STPM: n onnistunut täydellinen suorittaminen kahdella täyttävällä tai vastaavalla CGPA-arvolla 2,0 ja SPM: n tai vastaavan loppuun saattamisen jälkeen; tai
A-Levelin onnistunut suorittaminen vähintään kahdella aihealueella ja O-Levelin tai vastaavan suorituksen onnistuminen; tai
Tunnustettu ylioppilastutkinto tai säätiö CGPA 2.0: lla SPM-tasolla; tai
Pätevyys, jonka APIIT hyväksyy edellä esitetyllä tavalla.
Ja
Salkku voi sisältää:
Luonnoskirjat.
Valokuvat malleista.
Kuvitus.
Tietokonetaidot.
Tutkimus.
Ideat kirjat jne., Ja
Kolme esimerkkiä mainoksista, jotka olette löytäneet aikakauslehdissä tai sanomalehdissä, joita pidät ja kiinnostavat - niitä käsitellään haastattelussa.
Reitti 2: Entry to year 2
Asianmukaisen APIIT - tutkinnon suorittaminen, tai
Menestyksekäs opintojen suorittaminen toisessa tunnustetussa laitoksessa, jolla on vastaava tutkintotodistus, joka vastaa vastaavan aiheen ensimmäistä vuotta
Kaikkien opiskelijoiden on osoitettava, että he ovat täyttäneet IELTS 6.0: n vastaavan joko englanninkielisen virallisen arvioinnin tai menestyksen kautta A-tason tai vastaavan englannin kielellä.
Ohjelman ääriviivat
Aiheita, joita kokeilet ovat:
Vuosi 1
Asiakkaan lyhyt käsite I
Asiakasraportti II
Kurssin esittely I
Kurssin esittely II
Massojen ilmoittaminen
Graafisen suunnittelun esittely
Markkinoinnin perusteet
Trendit ja visuaalinen ajattelu
Johdatus mediakäytäntöihin
2. vuosi
Mainonta ja pakkaaminen
Tuotemerkin toteutus I
Tuotemerkin toteutus II
Digitaalinen ja kokemuksellinen
Tili- ja mediasuunnittelu
Ammattitaito
Copywriting ja Creative Direction
Creative Practice
Luovuus
Työharjoittelu
3. vuosi
Tulevaisuuden ajattelu I
Tulevaisuuden ajattelu II
Suuri projekti I
Suuri projekti II
Suuri projekti III
Mainonnan ja tuotemerkin tutkimusraportti I
Mainonnan ja tuotemerkin tutkimusraportti II
Suunnittele futuurit ABM: lle
Edellä mainittujen lisäksi kaikkien opiskelijoiden on suoritettava menestyksekkäästi yleisten opintojen moduulit Malesian pätevöitymisviraston määrittelemien vaatimusten mukaisesti ja täytettävä yhteisrahoitusta koskevat luottotodistukset.
Tutkijakoulutus
360 asteen luovan ja strategisen lähestymistavan ansiosta valmistuneillemme on valmis. Kaikilla tasoilla ja moduuleilla pyritään tarjoamaan tutkinnon suorittaneille kriittinen tietoisuus tutkimuksen, oppimisteollisuuden ja osaamisen hankkimisen avulla. Tutkinnon kolmen vuoden aikana opiskelijat kehittävät ymmärrystä heijastavan käytännön ja ongelmanratkaisun kautta, ja heitä kannustetaan yhä enemmän ja kykenevät omaksumaan oman vastuunsa omalla vastuullaan sekä yksilöinä että tiimin jäseninä. luottamusta, tehokasta kommunikointia ja työskentely kollegojen ja kollegoiden kanssa on ensiarvoisen tärkeää.
Työnantajat arvostavat opiskelijamme osoittamaa ammattitaitoa ja työetiikkaa, erityisesti mahdollisuuksia ohjelmaan osallistumisesta virastojen kanssa elävissä alushousuissa, asiakaspaikoissa ja työharjoitteluissa, tässä tarjoamamme oppimiskokemuksen kulmakivi. Yrittäjyys- ja luova tutkijat ovat innovatiivisia ajattelijoita, jotka etsivät luovasti ratkaisuja, jotka perustuvat mainonnan ja tuotemerkin hallinnan kokemuksiin, taitoihin ja tietoihin.