BA (Hons) muotimarkkinoinnissa ja vähittäiskaupassa
Heriot-Watt University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Academic City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 65 100 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 63000 AED vuodessa. Kaikki lukukausimaksut sis. Alv.
Johdanto
Yleiskatsaus
Muotimarkkinointi- ja vähittäismyyntiohjelmamme valmistelee luottavaisesti uraa markkinointi- ja vähittäiskaupassa. Opiskelijat hankkivat luovia, kriittisiä ja siirrettäviä markkinoinnin ja vähittäiskaupan taitoja, jotka ovat muotikeskeisiä mutta laajoja. Opiskelijoille opetetaan muotimarkkinoinnin ja vähittäiskaupan sekä muotiliiketoiminnan perusteet. Katnamme asiakkaan ensisijaiset tarpeet ja työskentelyohjeen, tuotteen keskipisteen ja vetoomuksen asiakkaille / kuluttajille sekä avaintaidot, kuten markkinoinnin, oston, logistiikan, myynninedistämisen, mainonnan ja trenditutkimuksen tuotteen tukemiseksi. Laajat yhteydet ja yhteistyöt teollisuuskumppaneidemme kanssa auttavat opiskelijoita saamaan 'elävän' oppimiskokemuksen. Hakijoilla tulisi olla innokas halu ja kyky taiteen ja suunnittelun aloille.
Normaalin tutkinnon suorittaneiden opiskelijoiden, jotka haluavat siirtyä kunnianosoituksiin neljättä vuotta, on jatkettava opintojaan Iso-Britanniassa.
Miksi opiskella muotimarkkinointia ja vähittäismyyntiä Heriot-Watt-yliopiston Dubai-kampuksella?
- Käytännöllinen ohjelma, jossa korostetaan voimakkaasti akateemisia standardeja ja 'elävää' yhteistyötä.
- Ainutlaatuinen brittiläinen muotikoulutus, jossa opiskelijat osallistuvat globaaliin markkinointiin, myynninedistämiseen, mainontaan ja vähittäiskauppaan.
- Kiitos arvostetusta huomattavasta aktiivisesta lehdistö- ja tiedotusvälineiden esityksestä, joka on saatu perustamisen jälkeen Dubaissa.
Kurssin sisältö
Ensimmäinen vuosi
Laaja yhteinen ensimmäinen vuosi kaikille muotiopiskelijoille, mikä tarjoaa vahvan taitopohjan muotiteollisuudelle. Tiettyjen Pathways lisäksi opiskelijat osallistuvat luoviin ja nykyaikaisiin opintoihin laittaakseen työnsä kontekstiin. Kursseja ovat markkinointi ja vähittäismyynti, muotiviestintä, tekstiilit, nykytaide- ja kontekstuaalitieteet, muotimainonta ja PR, CAD- ja esitystaitot sekä tuotanto- ja kokoontumistiedot.
Toinen vuosi
Opiskelija selvittää muotimarkkinointiin ja vähittäiskauppaan liittyviä ajankohtaisia ideoita, kysymyksiä ja innovaatioita. Opiskelijat osallistuvat korkeampaan oppimistasoon ostojen, myynninedistämisen, mainonnan, markkinoinnin, tuotemerkkien ja asiakkaiden tietoisuuden sekä tuoteanalyysien ja kehityksen aloilla. Esitystaitoja parannetaan käyttämällä CAD: ää ja tutkimalla erilaisia media- ja verkkosivustokehityksiä digitaalisen sovelluksen avulla. Markkinoiden ja kuluttajien ymmärtäminen saadaan paremmin aikaan tämän vuoden teollisuusprojektien ja yhteistyön kautta.
Kolmas vuosi
Keskitytään opiskelijoiden aktiivisempaan osallistumiseen muotiteollisuuteen monien tieteidenvälisten hankkeiden avulla, jotka mahdollistavat asianmukaisten taitojen ja tiedon kehittämisen. Tällä korkeammalla opiskeluasteella opiskelijat suorittavat kursseja liiketalouden käytännöstä muodin, hallinto- ja talousraporttien, teollisuuden muotoilun ja kehityssuuntien suhteen.
Neljäs vuosi
Saatavana Heriot-Watt Universityssä Iso-Britanniassa.
Ura
Valmistuttuaan opiskelijat harjoittavat monenlaista uraa ja roolia muotiteollisuudessa ja siihen liittyvillä markkinoinnin ja vähittäiskaupan aloilla, mukaan lukien:
- Muoti ostaa
- Myynninedistäminen ja mainonta
- Muoti stylisti
- Muotihankinta
- Visual merchandising
- Muotikoordinaattori
- Muotijohtaja
- Vähittäiskauppias
- Muoti suhdetoiminta
- Muotikirjoittaja
- Vähittäiskaupan logistiikka
Englannin kielivaatimukset
Jos englanti ei ollut keskiasteen opetusväline, hakijoiden on osoitettava englannin kielen taito, joka vastaa IELTS 6.0 Academic (ei elementtiä alle 5.5).
Hakemuksen määräaika
Dubain kampuksellamme järjestetään jatkuvaa pääsyprosessia ympäri vuoden: heti kun yksi vastaanotto on suljettu, alamme hyväksyä hakemuksia seuraavalle. Voit myös lykätä aloituspäivääsi jopa vuodella.
Suurin osa opiskelijoista hakee 6–10 kuukautta ennen valittuaan ottoa. Voimme hyväksyä hakemuksia 3 viikkoa ennen kunkin vastaanoton alkamista, mutta sinun tulee huomata, että myöhäinen hakemus merkitsee varmasti viivästystä välttämättömien hallinnollisten palveluiden, kuten opiskelijan ylioppilaskortin, tarjoamisessa (ilman jota et tule pääsy kirjastoon tai verkkopalveluihin).
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin sisältö
Ensimmäinen vuosi
Laaja yhteinen ensimmäinen vuosi kaikille muotiopiskelijoille, mikä tarjoaa vahvan osaamispohjan muotiteollisuudelle. Sen lisäksi, että opiskelijat opiskelevat erityisiä Pathways, he suorittavat luovia ja nykyaikaisia tutkimuksia asettaakseen työnsä kontekstiin. Kursseja ovat markkinointi ja vähittäiskauppa, muotiviestintä, tekstiilit, nykyaikaiset ja kontekstuaaliset opinnot, muotimainonta ja PR, CAD- ja esitystaidot sekä tuotanto- ja kokoonpanotiedot.
Toinen vuosi
Opiskelijat tutkivat muotimarkkinointiin ja vähittäiskauppaan liittyviä ajankohtaisia ideoita, kysymyksiä ja innovaatioita. Opiskelijat osallistuvat korkeampaan oppimistasoon ostamisen, myynninedistämisen, mainonnan, myynninedistämisen, brändi- ja asiakastietoisuuden sekä tuoteanalyysin ja -kehityksen aloilla. Esitystaitoja parannetaan CAD: n avulla ja tutkimalla erilaisia medioita ja verkkosivustojen kehittämistä digitaalisen sovelluksen kautta. Markkinoiden ja kuluttajien parempi ymmärtäminen saavutetaan alan projektien ja yhteistyön kautta tänä vuonna.
Kolmas vuosi
Keskittyy siihen, että opiskelijat osallistuvat aktiivisemmin muotiteollisuuteen erilaisten monitieteisten projektien kautta, jotka mahdollistavat asianmukaisten taitojen ja tietojen kehittämisen. Tällä korkeammalla opintotasolla opiskelijat suorittavat kursseja muodin, johtamisen ja rahoituksen raporttien, teollisen tyylin ja trendien kehittämisen liiketoimintakäytännöstä.
Neljäs vuosi
Saatavilla Heriot-Wattin yliopistossa Isossa-Britanniassa.
Uramahdollisuudet
Valmistuttuaan opiskelijat harjoittavat erilaisia uria ja rooleja muotiteollisuudessa ja siihen liittyvillä markkinoinnin ja vähittäiskaupan alueilla, mukaan lukien:
- Muodin ostaminen
- Myynninedistäminen ja mainonta
- Muodin stylisti
- Muodin hankinta
- Visuaalinen markkinointi
- Muodin koordinaattori
- Muodin johtaja
- Vähittäiskaupan kauppias
- Muodin suhdetoiminta
- Muodin kirjoittaja
- Vähittäiskaupan logistiikka