BA Medianhallinta ja digitaalinen markkinointi
Fresenius University of Applied Sciences
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Cologne, Saksa
Kieli (kielet
Saksan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
6 - 7 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 795 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* kuukausittain
Johdanto
Herättävätkö intohimosi markkinointi ja digitaalinen media sekä mainonta ja PR? Oletko kiinnostunut viestinnästä ja medianhallinnasta sekä sisällöstä ja digitaalisesta markkinoinnista? Valitse sitten kurssin mediahallinta ja digitaalinen markkinointi Hochschule Fresenius . Valmistaudu digitaalitalouteen tällä kandidaatin tutkinnolla ja opi käyttämään mediaa menestyksekkäästi.
Media- ja viestintäteollisuus kehittyy nopeasti: Teknologian kehityksellä ja globaaleilla trendeillä on pysyvä vaikutus viestintäkäyttäytymiseen ja median kulutukseen. Tässä ympäristössä kommunikointitaidot ja luovat taidot ovat kysyttyjä kuin koskaan. Kandidaatin tutkinto medianhallinnasta ja digitaalisesta markkinoinnista (BA) valmistaa sinut ihanteellisesti urakehitykseen kansallisella ja kansainvälisellä markkinointi-, viestintä- ja media-alalla ja avaa sinulle oven yritysten ja virastojen maailmaan.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Rakenne ja sisältö
Medianhallinnan ja digitaalisen markkinoinnin (BA) tutkinnollamme saat kattavaa tietoa ja strategista osaamista mediassa ja digitaalitaloudessa sekä tärkeän taloudellisen osaamisen, kuten liiketalouden perusteet. Tämä kandidaatin tutkinto Hochschule Fresenius tarjoaa onnistuneen yhdistelmän liiketalouden, medianhallinnan ja digitaalisen markkinoinnin.
Käytännön opetusyksiköiden ja projektityöskentelyn kautta yhteistyössä yritysten kanssa saat mediajohtamiskurssilla todellisen kuvan tulevasta urastasi median ja viestinnän hallinnassa sekä verkkomarkkinoinnin saralla. Opit suhtautumaan luottavaisesti liiketoimintamallien muutokseen digitaalisen muutoksen kontekstissa sekä kehittämään konseptuaalisia ja strategisia ratkaisuja.
pitoisuus
Median hallinnan ja digitaalisen markkinoinnin kandidaatin tutkinto (BA) tarjoaa sinulle yksityiskohtaista tietoa esimerkiksi viestintähallinnasta, mediataloudesta, digitaalisesta markkinoinnista ja mediapsykologiasta. Digitaalinen muutos on aina tärkeässä roolissa. Esimerkiksi mediajohtamisen ja digitaalisen markkinoinnin (BA) opinnoissasi käsittelet myös digitaalisia liiketoimintamalleja, digitaalisten kanavien viestinnän suunnittelua, sosiaalisen median hallintaa ja verkkosivujen luomista.
Taloudelliset perusteet
- Liiketalous
- Kansainvälinen ja kulttuurienvälinen johtaminen
- taloustiede
- liikejuridiikan
- Datatiede ja data-analyysi
- Tilastolliset menetelmät
Median hallinta ja digitaalinen hallinta
- Digitaalimuutos
- Media- ja viestintäpsykologia
- Mediatalous
- Digitaalinen yrittäjyys ja innovaatiot
- Markkinointi ja markkinatutkimus
- Median ja viestinnän hallinta
- Verkkomarkkinointi ja verkkoliiketoiminta
- Sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi
- medialakiin
Metodologinen pätevyys
- Tieteellinen työ
- Mediakäytäntö (video, elokuva ja online)
- Digitaalinen tuotehallinta
- Projektinhallinta ja esitystekniikat
- Harjoitteluprojekti
fokus
Oletko erityisen kiinnostunut jostakin näistä alueista? Kiinnostaako sinua verkkomarkkinointi vai pikemminkin median ja viestinnän hallinta? Neljännellä ja viidennellä lukukaudella opit kumpikin pääaineen ja erikoistumaan. Valitset ensimmäisen painopisteen Median johtamisen ja digitaalisen markkinoinnin (BA) koulutusohjelmasta. Toisella painopisteellä voit valita myös muita kursseja verkostostamme. Valinnaisesti voit valita kolmannen tarkennuksen.
Media Management Bachelor -tutkintoon tarjoamme sinulle seuraavat erikoisalat:
Elokuva- ja videotuotanto
Liikkuvat kuvat ovat tämän päivän tärkein viestintäväline. Fokus tutustuttaa sinut lupaavan elokuva- ja videotuotannon perusteisiin. Saat laajan tietämyksen sisällön kehittämisestä, tarinankerronnasta ja elokuvallisesta toteutuksesta (kamera, valaistus, ohjaus ja jälkituotanto). Opit myös kuinka digitaalisten myyntirakenteiden liikkuvan kuvan tuotannon hallinta voi onnistua.
Digitaalisen ja sosiaalisen median hallinta
Osana keskittymistä digitaaliseen ja sosiaalisen median hallintaan käsittelet digitaalisen markkinoinnin keskeiset johtamistehtävät. Tämä sisältää verkkomarkkinoinnin ja sosiaalisen median hallintastrategioiden kehittämisen sekä digitaalisen transformaation projektien suunnittelun. Tämän jälkeen käytät teoreettista tietoasi tapaustutkimuksissa.
tapahtumien hallinta
Miten onnistuneet tapahtumat suunnitellaan ja toteutetaan? Omistaudut tälle kysymykselle tapahtumanhallinnan painopisteessä. Käsittelet tapahtumastrategioita sekä tapahtumien suunnittelua, toteutusta ja konseptointia sekä siirryt operatiiviseen toteutukseen todellisten käytännön esimerkkien avulla.
Yritysviestintä ja toimistohallinta
Mediasuunnittelun prosessi keskittyen yrityksiin ja klassiseen toimistojohtamiseen on tämän painopisteen kohteena. Opit kehittämään multimediakonsepteja digitaalisille ja analogisille kanaville sekä käsittelemään viestintävaikutusten tutkimuksen malleja ja menetelmiä.
lukukauden ulkomailla
Kansainvälisyydellä on erityisen tärkeä rooli digitaalitaloudessa. Tue mediajohtamisen ja digitaalisen markkinoinnin opintojasi kielikursseilla tai ulkomailla oleskelulla. Hochschule Fresenius ja digitaalisen markkinoinnin kurssin aikana sinulla on mahdollisuus suorittaa integroitu lukukausi ulkomailla. Tämä voi viedä sinut New Yorkiin tai Shanghaihin 4. tai 5. lukukaudella. Parasta siinä: Aikaa ei hukata, sillä lukukausi ulkomailla on integroitu Median hallinnan ja digitaalisen markkinoinnin kandidaatin tutkinnon säännölliseen opintojaksoon. Hochschule Fresenius hyvittää sinulle takautuvasti kaikki ulkomailta ansaitsemasi opintopisteet.
Sydney - Sydneyn teknillinen yliopisto (UTS)
Suuri
Kansainvälinen organisaatiopsykologia ja konsultointi
New York - Berkeley College & Pacen yliopisto
Suuret koulutusalat
- Kansainvälinen henkilöstöhallinto
- Kansainvälisen markkinoinnin hallinta
- Kansainvälinen talous ja kirjanpito
Shanghai - Shanghain yliopisto
Suuret koulutusalat
- Kansainvälinen johtaminen
- Kuluttaja-, markkina- ja mediapsykologia
Uramahdollisuudet
uranäkymät
Mediamarkkinat ja digitaalinen liiketoiminta kehittyvät jatkuvasti. Digitaalisten teknologioiden vetämänä alan asiantuntijoille on uusia pätevyysprofiileja ja vaatimuksia. Erityisesti verkkomarkkinoinnin ja sosiaalisen median osaaminen sekä strategiset taidot ovat kysyttyjä - eikä vain perinteisissä mediayrityksissä. Onnistunut media-, viestintä- ja digitaalinen johtaminen on yksi keskeisistä tehtävistä ja haasteista kaikissa yrityksissä nykyään.
Mediajohtamisen tutkinnon suorittaneille on siksi tarjolla lukuisia jännittäviä työmahdollisuuksia esimerkiksi seuraavissa yrityksen osastoissa ja virastoissa:
- Sisäinen ja ulkoinen viestintä
- Sosiaalisen median hallinta
- Viestintä-, PR- ja mainostoimistot
- Sisäinen videotuotanto ja liikkuvan kuvan hallinta
- Markkinointi / digitaalinen markkinointi
- Liiketoiminnan konsultointi
- Verkko- ja digitaalitalous
- Kongressi- ja tapahtumahallinta
- itsenäisyys