close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Tradenomin koulutusohjelmat Digitaalimarkkinointissa 2021 New York Yhdysvalloissa

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) on akateeminen arvonimi, jonka saa, kun on suorittanut 3 - 4 vuotta kestävän täyspäiväisen kurssikokonaisuuden liiketalouteen tai kaupankäyntiin erikoistuneessa koulutusohjelmassa. BBA-tutkinnot tutkitusti parantavat uranäkymiä.Digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset osaavat markkinoida brändejä ja tuotteita niin sosiaali… Lue lisää

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) on akateeminen arvonimi, jonka saa, kun on suorittanut 3 - 4 vuotta kestävän täyspäiväisen kurssikokonaisuuden liiketalouteen tai kaupankäyntiin erikoistuneessa koulutusohjelmassa. BBA-tutkinnot tutkitusti parantavat uranäkymiä.

Digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset osaavat markkinoida brändejä ja tuotteita niin sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksien avulla, tekstiviesteillä, digitaalisessa radiossa ja televisiossa kuin muiden, vasta nousevien digitaalisten alustojenkin avulla. Digimarkkinoijat myös tietävät, miten suunnitellaan onnistuneita kampanjoita ja viestejä juuri jollekin tietylle viestintäkanavalle.

Koulutus Yhdysvallat antaa pääasiassa julkisen sektorin kanssa ohjaus ja rahoitus tulevat kolme tasoa: valtion, paikallisten ja liittovaltion, tässä järjestyksessä.Yhteiset vaatimukset opiskella korkeakoulutasolla Yhdysvalloissa sisältää oman tunnustukset essee (tunnetaan myös lauselma tarkoituksesta tai henkilökohtainen lausuma), opintosuoritusote, suositus / kirjaimilla ja kielikokeet

Pyydä lisätietoa Perustutkinto-ohjelmat Digitaalimarkkinointissa New York Yhdysvalloissa 2021

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
Iona College
Uusi Rochelle, Yhdysvallat

Markkinointi kertoo kuinka yritykset rakentavat ja hallitsevat suhteita asiakkaisiinsa. Tähän sisältyy tutkimus siitä, kuinka kuluttajat tekevät päätöksiä, miten yritykset kom ... +

Markkinointi kertoo kuinka yritykset rakentavat ja hallitsevat suhteita asiakkaisiinsa. Tähän sisältyy tutkimus siitä, kuinka kuluttajat tekevät päätöksiä, miten yritykset kommunikoivat yleisön kanssa ja kuinka päivittäin kaupoissa näkemäsi tuotemerkit perustetaan merkityksellisinä symboleina. -
BBA
Englanti
Syys 2021
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä