close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Tradenomin koulutusohjelmat Markkinoinnin opinnotssa 2021 Bloomsburg Yhdysvalloissa

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) on akateeminen arvonimi, jonka saa, kun on suorittanut 3 - 4 vuotta kestävän kurssikokonaisuuden jossain tietyssä liiketalouteen liittyvässä aineessa. Tradenomin tutkinnosta on usein hyötyä sekä uranäkymien että palkkakehityksen kannalta.Markkinoinnin ja viestinnän alalla itselleen lisäkoulutusta hankkineet liike-elämä… Lue lisää

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) on akateeminen arvonimi, jonka saa, kun on suorittanut 3 - 4 vuotta kestävän kurssikokonaisuuden jossain tietyssä liiketalouteen liittyvässä aineessa. Tradenomin tutkinnosta on usein hyötyä sekä uranäkymien että palkkakehityksen kannalta.

Markkinoinnin ja viestinnän alalla itselleen lisäkoulutusta hankkineet liike-elämän ammattilaiset huomaavat nopeasti, että markkinointialan osaaminen laajentaa uravaihtoehtoja huomattavasti. Uuden osaamisen ansiosta voi muun muassa antaa neuvoja kuluttajatutkimuksiin ja brändin rakentamiseen liittyen tai johtaa yrityksen omaa markkinointitiimiä.

Koulutus Yhdysvallat antaa pääasiassa julkisen sektorin kanssa ohjaus ja rahoitus tulevat kolme tasoa: valtion, paikallisten ja liittovaltion, tässä järjestyksessä.Yhteiset vaatimukset opiskella korkeakoulutasolla Yhdysvalloissa sisältää oman tunnustukset essee (tunnetaan myös lauselma tarkoituksesta tai henkilökohtainen lausuma), opintosuoritusote, suositus / kirjaimilla ja kielikokeet

Pyydä lisätietoa Perustutkinto-ohjelmat Markkinoinnin opinnotssa Bloomsburg Yhdysvalloissa 2021

Näytä vähemmän
Vastaavia opintoaloja
arrow_drop_up arrow_drop_down
format_list_bulleted Suodattimet
Bloomsburg University
Bloomsburg, Yhdysvallat

Markkinoinnin keskittymät opiskelevat prosessi, jolla organisaatiot täyttävät kuluttajien tarpeet ja tarpeet nyky-yhteiskunnassa. Ensisijaisia ​​markkinointitoimia, kuten tuot ... +

Markkinoinnin keskittymät opiskelevat prosessi, jolla organisaatiot täyttävät kuluttajien tarpeet ja tarpeet nyky-yhteiskunnassa. Ensisijaisia ​​markkinointitoimia, kuten tuotesuunnittelua, jakelua, hinnoittelua ja myynninedistämistä, analysoidaan markkinatutkimuksen ja kuluttajien käyttäytymisen perusteella. -
BBA
Täyspäiväinen
4 vuotta
Englanti
Syys 2021
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä

Vastaavia opintoaloja