close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Tradenomin koulutusohjelmat Markkinointissa 2021 Americus Yhdysvalloissa

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) myönnetään, kun opiskelija on suorittanut sovitun liiketoimintaan ja kaupankäyntiin liittyvän opintokokonaisuuden. Tämänkaltaisen tutkinnon suorittaminen kestää yleensä täyspäiväisinä opintoina neljä vuotta.Markkinoinnilla tarkoitetaan tuotteiden ja palveluiden tunnetuksi tekemistä, ja markkinointi on välttämätön… Lue lisää

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) myönnetään, kun opiskelija on suorittanut sovitun liiketoimintaan ja kaupankäyntiin liittyvän opintokokonaisuuden. Tämänkaltaisen tutkinnon suorittaminen kestää yleensä täyspäiväisinä opintoina neljä vuotta.

Markkinoinnilla tarkoitetaan tuotteiden ja palveluiden tunnetuksi tekemistä, ja markkinointi on välttämätön väline kaikille menestystä tavoitteleville yrityksille. Markkinoinnin koulutusohjelmassa opiskelijat voivat oppia muun muassa markkinatutkimukseen, -strategioihin, -analyysiin ja -trendeihin liittyvistä aiheista.

Yhdysvallat on suuri maa Pohjois-Amerikassa, usein kutsutaan "USA ", "USA ", "United States ", "America ", tai yksinkertaisesti " Yhdysvallat ". American oppilaitokset rahoitetaan "opetusta " veloitetaan opiskelija, joka on usein melko kalliita, hyvin yleisesti päästä osaksi kymmeniä tuhansia dollareita vuodessa.

Pyydä lisätietoa Perustutkinto-ohjelmat Markkinointissa Americus Yhdysvalloissa 2021

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
Georgia Southwestern State University College of Business and Computing
Americus, Yhdysvallat

Georgia Southwestern School of Business tarjoaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon markkinoinnissa. Markkinointi on toimintaa, instituutioita ja prosesseja sellaisten tarjo ... +

Georgia Southwestern School of Business tarjoaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon markkinoinnissa. Markkinointi on toimintaa, instituutioita ja prosesseja sellaisten tarjousten luomiseksi, viestimiseksi, toimittamiseksi ja vaihtamiseksi, joilla on arvoa asiakkaille, asiakkaille, kumppaneille ja koko yhteiskunnalle. Kun markkinapaikka muuttuu edelleen globaalimmaksi ja tungosta, organisaatioiden on ymmärrettävä, kuinka löytää asiakkaita ja muita yrityksiä ja olla kumppaneina niiden kanssa suhteiden kasvattamiseksi, samalla kun noudatetaan strategiaa säilyttää kilpailuetu kilpailijoihin nähden ja saavuttaa toivotut tulokset. -
BBA
Englanti
Syys 2021
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä