close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Tradenomin koulutusohjelmat Markkinointijohtaminenssa 2021 Oklahoma Yhdysvalloissa

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) myönnetään opiskelijoille, kun nämä ovat saaneet nelivuotiset täyspäiväiset yliopisto-opinnot päätökseen. Tutkintoa varten opiskeltavilla kursseilla käsitellään aiheita, jotka liittyvät liiketalouteen ja kaupankäyntiin.Markkinointijohtamisen opinnoissa opiskelijat perehtyvät siihen, miten tehokkaaksi markkinointijoh… Lue lisää

Tradenomin tutkinto (Bachelor of Business Administration eli BBA) myönnetään opiskelijoille, kun nämä ovat saaneet nelivuotiset täyspäiväiset yliopisto-opinnot päätökseen. Tutkintoa varten opiskeltavilla kursseilla käsitellään aiheita, jotka liittyvät liiketalouteen ja kaupankäyntiin.

Markkinointijohtamisen opinnoissa opiskelijat perehtyvät siihen, miten tehokkaaksi markkinointijohtajaksi tullaan. Ohjelman aikana tutustutaan lukuisiin erilaisiin aiheisiin, joita ovat muun muassa brändin rakentaminen, johtamisen tekniikat, tuotemarkkinoiden analysointi, kuluttajatutkimus ja erilaiset markkinointistretegiat.

Yhdysvallat on suuri maa Pohjois-Amerikassa, usein kutsutaan "USA ", "USA ", "United States ", "America ", tai yksinkertaisesti " Yhdysvallat ". American oppilaitokset rahoitetaan "opetusta " veloitetaan opiskelija, joka on usein melko kalliita, hyvin yleisesti päästä osaksi kymmeniä tuhansia dollareita vuodessa.

Pyydä lisätietoa Perustutkinto-ohjelmat Markkinointijohtaminenssa Oklahoma Yhdysvalloissa 2021

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
Oklahoma Baptist University OKBU
Shawnee, Yhdysvallat

Markkinointi on olennainen osa Kauppakorkeakoulua. Itse asiassa jokainen yritysmaailman keskittymisen ja ammattimaisen pääaine käyttää markkinointikonsepteja elämässään. Markk ... +

Markkinointi on olennainen osa Kauppakorkeakoulua. Itse asiassa jokainen yritysmaailman keskittymisen ja ammattimaisen pääaine käyttää markkinointikonsepteja elämässään. Markkinointia opiskelevat opiskelijat oppivat, kuinka yritykset luovat asiakasarvoa ja luovat vahvoja suhteita, jotka auttavat luomaan kannattavuutta. Markkinoinnin pääaineena opit paitsi tavaroiden ja palvelujen markkinoinnin, kuluttajakäyttäytymisen, markkinointitutkimuksen ja markkinointistrategian perusperiaatteet, myös altistumisen mainonnalle, myynninedistämiselle, vähittäiskaupan ja myynnin hallinnalle, sähköiselle markkinoinnille ja jopa henkilökohtaiselle myynti. -
BBA
Englanti
Syys 2021
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä