Yleiskatsaus
Markkinoinnin keskittymät opiskelevat prosessi, jolla organisaatiot täyttävät kuluttajien tarpeet ja tarpeet nyky-yhteiskunnassa. Ensisijaisia ​​markkinointitoimia, kuten tuotesuunnittelua, jakelua, hinnoittelua ja myynninedistämistä, analysoidaan markkinatutkimuksen ja kuluttajien käyttäytymisen perusteella.
Markkinoinnin keskittyminen tuo kirjallisia ja verbaalisia viestintätaitoja keskusteluun, esityksiin, caseanalyysiin ja tutkimushankkeisiin, jotka kehittävät kriittisiä ajattelutaitoja. Harjoittelupaikkoja tarjotaan ympäri vuoden eri liiketoimintaympäristöissä; käytännön kokemuksia on erittäin suositeltavaa. Osaava tiedekunnan ydin tukee opiskelijoiden käyttämiä, jatkuvaa tutkimustoimintaa, joka tarjoaa ajantasaista kurssin kattavuutta.
Pieni markkinointi
Markkinoinnin alaikäinen tarjoaa opiskelijoille sekä College of Businessin sisällä että sen ulkopuolella laajaa altistumista markkinointiteeteille ja -tekniikalle. Alaikäinen on suunniteltu opiskelijoille soveltamaan markkinointikäytäntöjä menestyksekkäästi pääkurssiinsa. Alaikäinen on 18 lukukautta tuntia, joista 12 on otettava Bloomsburg University .
AMA saa tarkan katsauksen merkittävään markkinointitoimistoon
Bloomsburg University amerikkalainen markkinointiyhdistys vie säännöllisiä matkoja mahdollisten uravaihtoehtojen sivustoille markkinointijohtajilleen. Yksi tämän ensimmäisen tämän kevätlukukauden oli Marc Advertising Agency (MARC USA) Pittsburghissa. MARC USA on yksi johtavista mainostoimistoista Pittsburghissa, Chicagossa, Miamissa ja Bostonissa. Pittsburghin haaran vierailulla ryhmä sai täyden kierroksen laitoksesta ja joitain näkemyksiä siitä, miten virasto kulkee.
"Kaiken kaikkiaan kokemuksemme MARC USAssa oli hämmästyttävää ja erinomainen tapa tutustua kaikkiin elementteihin, jotka menevät onnistuneeseen mainokseen", sanoi AMA: n puheenjohtaja Lorraine Piccirillo. "Kaikki matkat keskittyvät hankkimaan tietoa markkinointikentästä ja tutustumaan kentällä toimivien päivittäiseen toimintaan. Ne ovat myös erinomainen tapa saada jalka ovelle työharjoitteluun tai työpaikkoihin. "