BSc (Hons) Pelien kehittäminen
Norwich University of the Arts
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Norwich, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 17 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* EU: n ulkopuoliset opiskelijat 15 000 puntaa | Ison-Britannian / EU: n opiskelijat: 9 250 puntaa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yleiskatsaus
Sinä hallitset leikkisä vuorovaikutuksen mekaniikka, oletteko rakentamassa teknistä asiantuntemustasi 3D-muotoon tai keinotekoisen älykkyyden muotoihin. Ammattitaitoisten työpajojen, teknisten esittelyjen, elävien alushousujen ja ammattikäytäntöjen avulla digitaalisten luovien yritysten verkosto, joka auttoi kurssin muokkaamista, näet, mitä tarvitaan ohjelmistokehityksen luomiseen, joka houkuttelee, herättää ja haastaa käyttäjiä.
Pelisi kehitystyönne
Perusopetuksen pelikehityskurssimme avulla voit keskittyä kiinnostaviin alueisiin ammatillisesti ja henkilökohtaisesti. Sinut altistetaan monille teollisuuden standardipohjaisille alustoille ja tekniikoille ymmärtää niiden eroja ja miten niitä käytetään parhaiten.Tietotekniikan, kehittyvien tekniikoiden, käyttäjäkokemuksen ja vuorovaikutussuunnittelun avulla uusien pelien luomiseen luodaan pelejä eri yleisöille, jotka perustuvat tutkimukseen, havainnointiin ja käytännön kokeiluihin kerättyihin tietoihin.Kehität, miten ajattelet, teet päätöksiä ja kehität ideoita, lopulta koodata pelejä, jotka antavat käyttäjille poikkeuksellisen kokemuksen.
Pelisi kehitys tulevaisuudessa
Sen lisäksi, että voit hankkia ja kehittää luovia työkaluja, joiden avulla voit kehittää ainutlaatuisia ja innovatiivisia pelejä, tämä tutkinto näyttää myös, miten voit saada ne kaupallisesti menestyksekkäästi.Sinulla on perusteellinen peruste peliin, oppimalla kehittämällä, jakelemalla ja lisensoimalla tuotteita itsenäiseksi tuottajaksi.
Tyypillisiä urapolkuja ovat:
- Pelisuunnittelija
- Game Programmer
- DevOps-insinööri
- Game Developer
- UI-ohjelmoija
- Tuotesuunnittelija
- Nettisivujen suunnittelija
- Ohjelmistotutkija
- Insinööri
- Ohjelmistokehittäjä
- AI-ohjelmoija
Kurssin sisältö
Vuosi 1
- Suorita yhteinen ensimmäinen vuosi muiden BSc-reittien vuorovaikutussuunnittelun ja käyttäjäkokemuksen kanssa, nauttivat monitieteisestä oppimisesta saaduista laajemmista näkemyksistä samalla kun ylläpidetään jyrkästi ydinpelien kehittämisen taitoja x
- Tutki ja kehitä pelin käyttöliittymäsuunnittelun näkökohtia digitaalisten suunnittelupäälliköiden ja kehysten avulla
- Opi peleihin liittyvä ohjelmistokehitykseen liittyvä perustaito ja rakentaa ydinosaamista
- Suorita verkkopelien kehittämisprojektit käyttämällä alan standardin mukaisia käytäntöjä ja puitteita, mukaan lukien asiaankuuluvat koodauskielet ja kirjastot
- Kehittää tekniikoita käyttäjän vuorovaikutustietojen keräämiselle ja analysoinnille ja tutkia alan standardistisia tutkimusmenetelmiä
- Kehitä prototyyppejä, käyttäjästestien taitoja ja ymmärtää kognitiotieteen roolia pelisuunnittelussa
- Kehitetään tietoisuutta digitaalisen projektin elinkaaresta, keskeisistä virstanpylväistä ja prosesseista suunnittelemalla ja kehittämällä täysin toimiva verkkopohjainen peliprojekti
2. vuosi
- Hanki syvällisempi käsitys sovelletuista pelien kehityksestä 3D-pelin suunnittelun ja kehittämisen avulla tietylle alustalle ja yleisölle
- Siirry puhtaasti selainpohjaisista peleistä työskentelyyn teollisuusstandardin integroidussa kehitysympäristössä (IDE) kehittääksesi entistä kehittyneempiä ohjelmointitekniikoita.
- Tutki fysiikan ja matematiikan periaatteita, jotka tukevat pelejä simuloimaan reaalimaailman ympäristöjä
- Tutki verkottumisen käyttöä monipelien luomiseen
- Tutki polkupyöräilyn ja keinotekoisen älykkyyden algoritmeja pelien sisällä
- Tunnistaa ja kehittää teknistä erikoisalaa ja kiinnostavaa aluetta
- Paranna projektinhallinnan kokemusta digitaalisten työkalujen avulla kehittämällä ja seuraamalla edistymistä, toimitusta ja tuloksia
- Kehitetään tietoisuutta ammattikäytännöistä, kuten terveys- ja turvallisuuskysymyksistä, rahoitusrakenteista, kuratoinnista / näyttelystä, yrityksestä ja yrittäjyydestä
- Yhdistä ja kehitä pelien testausprosesseja
3. vuosi
- Kehitä kehittyneitä teknisiä taitoja ja osoita pätevyyttä valitsemastasi erikoisalasta
- Tee työtä muiden kuin perinteisten käyttöliittymätekniikoiden avulla saadaksesi kokemusta soittimelle, esimerkiksi käyttämällä lisääntynyttä todellisuutta, virtuaalitodellisuutta tai liiketunnistusta
- Pitch ideat alan ammattilaisille
- Kehitä tietoisuutta siitä, miten julkaista, lisensoida ja rahata pelejä
- Tarkenna ja käytä edistyneitä tutkimustaitoja loppuprojektin loppuunsaattamisessa, joka osoittaa ammattitaidon ja pelien kehittämistekniikoiden hallitsemisen aloittaessasi alaa
Sisäänpääsyvaatimukset
Tyypillisiä UK-tarjouksia
A / AS tasot - GCE
3 A-tason pätevyyttä palkkaluokkiin BBB, joista vähintään yksi on tieteen / tekniikan alalta (esim. Matematiikka, fysiikka, tietojenkäsittelytiede). Jos ehdokkaat eivät käytä 3 A-tasoa, NUA harkitsee A-tason / AS-tason ja muiden Taso 3 -tutkintojen yhdistelmiä.
BTEC-laajennettu tutkintotodistus (QCF tai RQF)
Erottelu, ansio, ansio tieteessä / teknisessä aineessa (esim. Matematiikka, fysiikka, tietojenkäsittelytiede)
BTEC-tutkintotodistus (QCF tai RQF)
Distinction *, erottelu tieteen / tekniikan alalla (esim. Matematiikka, fysiikka, tietojenkäsittelytiede)
UAL-laajennettu tutkintotodistus
Yleinen ansio tieteen / tekniikan alalla (esim. Matematiikka, fysiikka, tietojenkäsittely)
Korkeakoulututkinnon suorittaminen (taide ja muotoilu)
Hyväksy tieteen / tekniikan aihe (esim. Matematiikka, fysiikka, tietojenkäsittely)
Kansainvälinen ylioppilastutkinto
Vähintään 32 pistettä
NUA toivottaa tervetulleiksi kaiken ikäisille hakijoille kaikilta taustoilta. Hakemuksesi arvioidaan ensisijaisesti haastattelussa ja salkun arvioinnissa, joten vaikka sinulla ei ole muodollista pätevyyttä tai täytä tyypillisiä tarjouksia, sitä voi silti kannattaa soveltaa.
Jos opiskelet hakemuksenne aikana ja haastattelu onnistui, on todennäköistä, että saat ehdollisen tarjouksen.
Jos tutkinto, jota opiskelet, ei näytetä, älä huoli, koska voimme hyväksyä muita etukäteen tehtäviä pätevyyttä sekä erilaisia pätevyyksien yhdistelmiä. Ota yhteyttä Student Recruitment Tiimiin, jos sinulla on kysyttävää.
Kansainväliset sovellukset
Hyväksymme pätevyyden kaikkialta maailmasta, jotta löydämme maahantulomme vaatimukset tietystä maasta, tarkista omat kansainväliset sivut.
Useimmilla kansainvälisillä opiskelijoilla on englannin kielen pätevyys. Hakijoilla on oltava vähintään UKVI-hyväksytty IELTS-tenttipistemäärä, joka on yhteensä 6,0, ja kussakin osassa vähintään 5,5. Vastaavat englannin kielen kelpoisuusvaatimukset ovat hyväksyttäviä, kuten IB-englannin kielen A tai B / englanninkielinen kirjallisuus (luokka 4).
Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected], jos haluat keskustella sovelluksestasi erikseen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin sisältö
Vuosi 1
- Jatka yhteistä ensimmäistä vuotta muiden BSc-reittien vuorovaikutuksen suunnittelun ja käyttäjäkokemuksen suunnittelun kanssa, nauttien monitieteisestä oppimisesta saaduista laajemmista oivalluksista samalla kun keskityt voimakkaasti pelien kehittämisen ydintaitojen kehittämiseen x
- Tutki ja kehitä pelirajapintojen suunnittelun näkökohtia soveltamalla digitaalisen suunnittelun periaatteita ja kehyksiä
- Opi pelien ohjelmistosuunnitteluun liittyvät perustaidot ja rakenna teknistä ydinosaamista
- Toteuta verkkopelien kehitysprojekteja käyttäen alan standardikäytäntöjä ja -kehyksiä, jotka sisältävät asiaankuuluvia koodauskieliä ja -kirjastoja
- Kehittää tekniikoita käyttäjien vuorovaikutustietojen keräämiseksi ja analysoimiseksi ja tutkia alan standardien mukaisia tutkimusmenetelmiä
- Kehitä prototyyppien valmistus- ja käyttäjätestaustaitoja ja hanki ymmärrys kognitiotieteen roolista pelisuunnittelussa
- Kehitä tietoisuutta digitaalisen projektin elinkaaresta, tärkeimmistä virstanpylväistä ja prosesseista suunnittelemalla ja kehittämällä täysin toimiva verkkopohjainen peliprojekti
Vuosi 2
- Hanki syvempi ymmärrys sovellettujen pelien kehittämisestä suunnittelemalla ja kehittämällä 3D-peli tietylle alustalle ja yleisölle
- Siirry puhtaasti selainpohjaisista peleistä työskentelemään alan standardin mukaisessa integroidussa kehitysympäristössä (IDE) kehittääksesi kehittyneempiä ohjelmointitekniikoita
- Tutki fysiikan ja matematiikan periaatteita, jotka tukevat pelejä simuloidaksesi todellisia ympäristöjä
- Tutustu verkostoitumisen käyttöön moninpelien luomisessa
- Tutki polunetsinnän ja tekoälyalgoritmien käyttöä peleissä
- Tunnista ja kehitä tekninen erikoisuus ja kiinnostuksen kohde
- Syvennä projektinhallintakokemustasi käyttämällä digitaalisia työkaluja edistymisen, toimitusten ja tulosten kehittämiseen ja seurantaan
- Lisätään tietoisuutta ammatillisiin käytäntöihin liittyvistä kysymyksistä, kuten työterveydestä ja -turvallisuudesta, rahoitusrakenteista, kuratoinnista/esittelystä, yrittäjyydestä ja yrittäjyydestä.
- Yhdistä ja kehitä pelien testausprosesseja
Vuosi 3
- Kehitä edistyneitä teknisiä taitoja ja osoita taitosi valitsemallasi erikoisalalla
- Työskentele ei-perinteisen käyttöliittymätekniikan kanssa tarjotaksesi kokemuksen pelaajalle, esimerkiksi käyttämällä lisättyä todellisuutta, virtuaalitodellisuutta tai liikkeentunnistusta
- Pitchaa ideoita alan ammattilaisille
- Kehitä tietoisuutta pelien julkaisemisesta, lisensoinnista ja kaupallistamisesta
- Tarkenna ja käytä edistyneitä tutkimustaitoja kohti lopullisen projektin valmistumista, joka osoittaa käsityötaitoa ja pelien kehitystekniikoiden hallintaa, kun tulet alalle
Ohjelman tulos
Pelien kehitystaidot
Perustutkinto-ohjelmien kehityskurssimme avulla voit keskittyä alueisiin, jotka kiinnostavat sinua ammatillisesti ja henkilökohtaisesti. Altistut erilaisille alan standardien mukaisille alustoille ja tekniikoille ymmärtääksesi niiden erot ja miten ne parhaiten otetaan käyttöön. Soveltamalla tietojenkäsittelytiedettä, uusia teknologioita, käyttäjäkokemusta ja vuorovaikutussuunnittelua uusien pelien luomiseen luot pelejä eri yleisöille tutkimuksen, havainnoinnin ja käytännön kokeilujen avulla kerätyn näytön perusteella. Kehität ajattelutapaasi, teet päätöksiä ja kehität ideoita, jotta voit lopulta koodata pelejä, jotka antavat käyttäjille poikkeuksellisen kokemuksen.
Galleria
Uramahdollisuudet
Pelikehityksesi tulevaisuus
Sen lisäksi, että hankit ja kehität luovia työkaluja, joiden avulla voit kehittää ainutlaatuisia ja innovatiivisia pelejä, tämä tutkinto näyttää myös, kuinka tehdä niistä kaupallisesti menestyviä.Saat perusteellisen pohjan peliliiketoiminnassa ja opit kehittämään, jakelemaan ja lisensoimaan pelituotteita itsenäisenä tuottajana.
Tyypillisiä urapolkuja ovat:
- Pelien suunnittelija
- Pelin ohjelmoija
- DevOps-insinööri
- Pelin kehittäjä
- UI-ohjelmoija
- Tuotesuunnittelija
- Web-suunnittelija
- Ohjelmistotutkija
- Insinööri
- Ohjelmoija
- AI-ohjelmoija