BSc (Hons) luova tietokone
Ravensbourne University London
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Greenwich Peninsula, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväiset kotiopiskelijat; 16500 puntaa/vuosi: kokopäiväiset kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yhdistä luova hohto ja tekninen pohja tähän mukaansatempaavaan kurssiin. Uusimpien laskentatyökalujen ansiosta opiskelijat käyttävät uutta teknologiaa ja oppivat vuorovaikutteisista järjestelmistä, verkko- ja mobiiliteknologioista, digitaalisesta taiteesta ja multimedian suoratoistosta.
BSc (Hons) Creative Computing -kurssi on joustava ja innovatiivinen kurssi, jonka avulla opiskelijat voivat tutkia, miten tietokone- ja digitaalitekniikat voivat parantaa luovuutta. Kurssi on uusi perustutkintoa varten ja antaa opiskelijoille sekä luovia että teknisiä taitoja, joita tarvitaan menestyäkseen alalla.
Mitä tämä kurssi voi tehdä minulle?
Digitaalista luovuutta juhliva kurssi on suunniteltu valmistautumaan uraan koulutuksessa, terveydenhuollossa, tekniikassa ja muodissa.
"Tämä kurssi on sekoitus laskentaa ja taidetta, ja se on täydellinen paikka oppia tietotekniikan käyttö luovasti."
-
Tohtori Ajaz Ali, kurssin vetäjä, Digital Technologies
Tärkeimmät syyt hakea
- Kehitä taitoja, joita teollisuus vaatii.
- Yhdistä luova tyyli ja tekninen maadoitus.
- Tutustu interaktiivisiin järjestelmiin, verkko- ja mobiiliteknologioihin, digitaaliseen taiteeseen ja multimedian suoratoistoon.
- Hanki ensikäden kokemusta mukaansatempaavista tekniikoista.
- Saat käyttöösi uusimmat laskentatyökalut ja -teknologiat.
- Mahdollisuus työskennellä sekä tekniikan asiantuntijoiden että mainosten kanssa.
- Ryhdy luovaksi tietotekniikan ammattilaiseksi.
Opintojen keskeiset aiheet
Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille monipuolinen kokemus tietokone- ja digitaalitekniikoista.
Ensimmäisen vuoden aikana opiskelijat saavat vankan perustan teknologiaan ja keskittyvät sen soveltamiseen luovissa yhteyksissä.
He oppivat myös taitoja tietokoneohjelmien suunnittelussa, teknologisen luovuuden kehittämisessä ja tutkivat uuden median kehittämisprosessia ohjelmointikielillä.
Vuosina kaksi ja kolme opiskelijalla on mahdollisuus joko keskittyä aiheen taiteellisiin näkökohtiin tai lähestyä tieteellisemmin.
Keskeisiä opintoaiheita ovat:
- verkkokehitys
- Koodaus
- Koneoppiminen ja tekoäly
- Mobiilisovellusten kehittäminen
- Tietokantojen hallinta ja ohjelmointi
Opetussuunnitelma
Keskeiset opintoaiheet
- Web-kehitys
- Koodaus
- Koneoppiminen ja tekoäly
- Mobiilisovellusten kehittäminen
- Tietokannan hallinta ja ohjelmointi
Vuosi 1
Opiskelijat oppivat yhdistämällä käytännön työpajoja ja luokkapohjaista oppimista.
Niitä arvioidaan artefaktien, projektien ja esitysten avulla, jotka voidaan yhdistää joihinkin kursseihin.
Moduuleja ovat:
- Ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutus (HCI)
- Luova koodaus
- Johdatus immersiivisiin teknologioihin
- Web-suunnittelu ja tietokannat
- Nykykulttuurin teemat
Vuosi 2
Moduuleja ovat:
- Tietokoneverkot ja kyberturvallisuus
- Mukaansatempaavat teknologiakonseptit
- Digitaalisen median luominen ja suoratoisto
- Osastojen välinen valinnainen
- Toimielinten välinen valinnainen
- Suuria ideoita ja filosofioita
Toisen vuoden jälkeen opiskelijat voivat halutessaan suorittaa valinnaisen harjoitteluvuoden digitaalitekniikan alalla.
Vuosi 3: Luova tietojenkäsittely Pathway
Tässä Pathway, saat tietoa taidoista, jotka ovat erittäin kysyttyjä ja yhdistävät luovan tunnelman tekniseen maadoitukseen.
Näitä taitoja ovat interaktiiviset järjestelmät, verkko- ja mobiiliteknologiat, digitaalinen taide ja multimedian suoratoisto.
- Tutkimusmenetelmät
- Luova koodaus edistynyt
- Tekoäly ja koneoppiminen
- Viimeinen suurhanke
- Tutkielma
Vuosi 3: Mukaansatempaava tekniikka Pathway
Immersiivinen tekniikka on nouseva ala, joka on erittäin kysytty useilla aloilla, mukaan lukien vähittäiskauppa, sähköinen kaupankäynti, tekniikka, taide, viihde, pelaaminen, tarinankerronta ja terveydenhuolto.
Opiskelijat saavat ensikäden kokemusta mukaansatempaavien kokemusten kehittämisestä käyttämällä uusimpia laskentatyökaluja ja -tekniikoita.
- Tutkimusmenetelmät
- Immersiiviset teknologiat ja teollisuus
- 3D-mallinnus ja animaatio
- Ohjelmointi mukaansatempaavaa kokemusta varten
- Viimeinen suurhanke
- Tutkielma
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Sen lisäksi, että haetaan normaaleja laskentarooleja, kuten ohjelmoijaa tai verkonvalvojaa, tämä kurssi valmistaa opiskelijoita erikoistuneempiin rooleihin, kuten:
- Pilvi-insinööri
- Pilvikehittäjä
- Pilven tietoturvainsinööri
- Data-analyytikko