BSc (Hons) tietokonepeleissä (suunnittelu)
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Glasgow, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 1 820 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Etusivu / EU-opiskelijat; £ 9250 RUK-opiskelijat; 11 500 kpl kansainvälisiä opiskelijoita
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Akkreditoitu: BCS
GCU: n Computer Games -ohjelmat pyrkivät tuottamaan tutkinnon suorittaneita, joilla on oikea yhdistelmä käytännön taitoja ja teknistä tietämystä tietokonepeliteollisuudelle.
Meillä on erinomaiset studioympäristöt, kuten HD Video Production Suite, Art Studio, digitaalinen äänentallennustila, Game Design Studio, jossa on 3D-laserskannaustyökalut, Motion Capture -työkalut ja Rapid Prototyping-kone. On User Experience -laboratoriota, jossa pelejä voidaan testata ja arvioida ja Virtual Reality -laboratoriota, jossa on monipuolinen ajosimulaattori ja muut VR-laitteet, kuten Oculus Rifts. Vuosien 1, 2 ja 3 opiskelijat osallistuvat kaikkiin ohjelmiin Integrated Project -ohjelmassa, joka tarjoaa eri alojen opiskelijoille mahdollisuuden tehdä pelejä yhdessä. Teitä odottavat myös alan asiantuntijoiden vieraiden luentoja.
Tietokonepelit Design kattaa pelaajan keskittyneet suunnitteluperiaatteet, joissa pelaaja on pelimuotoprosessin painopiste. Tämä lähestymistapa kattaa ihmisen tietokoneen vuorovaikutuksesta (HCI) käytännöt, joissa opit erilaisia työkaluja ja tekniikoita, kuten käsitteellistämistä ja arviointia. Tutit myös pelin kuvaus, vakavat pelisuunnittelun ja pelaajan psykologian ja tietokonetekniikan.
Sinun urasi
Valmistuneet ovat jatkaneet työskentelemään Rockstar, Electronic Arts, Sony ja Guerrilla Games.
Mitä opiskelet
Vuosi 1
Tietokonepelien matematiikka, Pelisuunnittelun esittely, Pelien esittely, Tietotekniikan perusteet, 3D-grafiikan perusteet.
2. vuosi
Peliohjelmointi 1, pelisuunnittelu 1, 3D-mallinnus ja digitaalinen kuvanveisto tai piirustus suunnitteluun, sisällön sisällön suunnitteluun, ihmisen tietokoneen vuorovaikutukseen.
3. vuosi
Käyttäjän psykologia, Vakavien pelien suunnittelu, Pelin esivalmistus työpaja, Usability Research Methods.
Vuosi 4
Affective Design, Game Narrative, Muotoilun suunnittelu, Honors Project, GameSystem Design.
Sisäänpääsyvaatimukset
Kaikki tässä luetellut syöttövaatimukset on käytettävä ohjeena ja ne edustavat vähimmäisvaatimusta, joka on otettava huomioon merkinnässä. Hakijoita, jotka ovat tehneet ehdollisen tarjouksen paikkaa, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Vuosi 1
SQA korkeampi
ABBB mukaan lukien matematiikka B: ssä ja Nat 5 englanti C: ssä
Taso
CCC mukaan lukien matematiikka plus GCSE englanti C / 4: ssä
ILC korkeampi
H1 H2 H3 H3 mukaan lukien matematiikka plus englanti tavallisella tasolla O2
IB-tutkintotodistus
24 pistettä, mukaan lukien matematiikka
BTEC
Tason 3 laajennettu tutkintotodistus MMM: ssä asiaankuuluvassa laskentatapahtumassa, joka sisältää matematiikkamoduulin
3. vuosi
HND
Tietokonepelien kehittämisen HND (koodin raskaan toimitusmallin kanssa). HND: ssä on oltava A-luokiteltu yksikkö. HND: ssä on oltava seuraavat yksiköt; Interaktiivisen laskennan matematiikka; Olennaiset tekniikat tai matematiikka; Laskenta ja matriisit tietotekniikkaan; 2D-animaatio; 3D-tason muokkaus; Pelin räätälöinti
Englannin kieli
Opiskelijoille, joiden ensimmäisenä kielenä ei ole englanti, vaaditaan tavallisesti akateemisen IELTS-testin pistemäärän 6,0, ilman alle 5,5.
Huomaa: jos olet enemmistö englanninkielisestä maasta, sinua ei ehkä tarvitse esittää lisää todistusta englannin kielen taidosta.
Lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset pätevyydet
Jokainen hakemus GCU: lle katsotaan yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista maisterintutkintotodistusta, mutta hän voi osoittaa asianmukaista työkokemusta ja / tai hyvityksiä tunnustetuista ammatillisista järjestöistä, sinulla voi olla oikeus osallistua tähän kurssiin yliopiston tunnistamalla aikaisempi oppimismalli.
Kansainväliset Pathways
Jos et täytä englannin kielivaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen opiskeluun.
Palkkiot ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät pääosin maksutilanteessasi. Mikä on opiskelijamaksumääränne?
Opintomaksut 2018/19
- Koti: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- EU: £ 1820
- Kansainvälinen: 11 500 puntaa
* Kolmen tai neljän vuoden tutkintoa suorittavien RUK-opiskelijoiden lukumäärät ovat yhteensä 27,750 puntaa. Skotlannin hallituksen on vahvistettava erityiset maksut, ja ne voivat muuttua, kun ne vahvistetaan.
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat vuosittain tai moduulimaksuja, jotka koskevat kurssisi kestoa. kuitenkin maksut voivat muuttua. Täydelliset yksityiskohdat siitä, miten maksut saattavat muuttua, lue maksut ja hyvityssäännöt.
Lisäkustannukset
Kurssimaksuista voi aiheutua lisäkustannuksia yliopistosi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta oikeudenmukaiseen hintaan; Yliopistollisena yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan korkealaatuista koulutusta lahjakkaille opiskelijoille pitämällä lukukausimaksut alhaisina ja antamalla runsaan 2,5 miljoonan puntaa vuodessa apurahaa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja 2018/19 saatavissa olevista apurahoista, ota yhteyttä opiskelijan kyselytiimiin.
Kansainväliset opiskelijan aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille suuntautumistilaisuudet alkavat 14. syyskuuta 2018 . Tämä ylimääräinen aika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita pääsemään Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: iin ennen yleisen opiskelija-induktio- ja opetustyön aloittamista.
Tänä aikana tapahtuu koko joukko hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia sekä tervetulotoiveita, joilla voit tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Harjoittelu
Ohjelma tarjoaa valinnainen sijoitusvuosi kolmannen ja neljännen vuoden välillä.
Professional akkreditointi
BSc Computer Games Design on akkreditoitu Chartered Institute for IT (BCS).
HM Forces
Yhteistyössä HM Forcesin kanssa GCU on todennut, että tämä ohjelma soveltuu erityisen hyvin sotilaallisiin ja entisen sotilaallisiin miehiin ja naisiin. Käy HM Forces Ura-alueella saadaksesi lisätietoja palveluistamme.
Arviointimenetelmät
Oppimistulosten saavuttamisen osoittamiseen käytettävät arviointimenetelmät käsittävät kokeet, kurssit, luokkatestit, esitykset, tietokonepohjaiset harjoitukset ja kirjalliset raportit. Jokaisella alkuperäisellä kolmella vuodella opiskelijat osallistuvat innovatiivisiin ryhmäprojekteihin, jotka johtavat yksittäiseen projektiin viimeisen vuoden aikana, mikä parantaa akateemisten, käytännöllisten ja työllistettävyytensä taitoja. Jokainen hanke sisältää kaksi oppimisen osa-aluetta, joista ensimmäinen on olennaiset tekniset taidot, jotka tarvitaan täydellisen tuotesuunnittelun toteuttamiseen. Tämä kehitetään edelleen, jotta opiskelijamme voivat osoittaa innovatiivisia ja yrittäviä kykyjään. Toinen osa tarjoaa opiskelijoilleen "pehmeät" taidot, jotka liittyvät ryhmätyöskentelyyn, liiketoimintaan, projektisuunnitteluun ja eettisiin käytäntöihin. Tämä työ auttaa opiskelijoita kehittämään kasvavaa arvostusta ohjelmistoprosessien käytännön sovelluksista ja todellisuuksista todellisessa maailmassa. Arviointi on esittely, suunnitteluraportin toimittaminen ja ennen kaikkea tuotteiden prototyyppien esittely.
Opetusmenetelmät
Tavoitteenamme on olla joustavia ja haluamme laajentaa laboratoriotöitämme niin, että opiskelijat voivat käyttää laitteisto- ja ohjelmistotyökaluja käytettäväksi laboratoriotyön ulkopuolella, jolloin opiskelijat voivat saada lisäarvoa ja arvokasta osaamista pelien suunnittelussa ja kehittämisessä. Meillä on pelihallin varustettu työkaluilla, joiden avulla opiskelijat voivat suorittaa harjoitustehtäviä ja projekteja sekä omaa huoneen tyyliä eMotion-laboratoriota, jossa muutamat neljäsvuotiset design-opiskelijat arvioivat pelejäan tutkimalla fysiologisia toimenpiteitä, kuten oppilaan laajentamisen seuraamista. Työnantajat arvostavat näitä käytännön järjestelyjä ja voivat olla eroja, kun he kilpailevat laadukkaista työllistymismahdollisuuksista teollisuuskoulutuksen valmistuttua. Projektisuuntautunut opetus on suoritettu vuosien 1-3 aikana. Opiskelijat yhdistyvät ryhmään, joka koostuu suunnittelijoista, fysiologeista, ohjelmoijista ja taiteilijoista. Uskomme, että tämä antaa opiskelijoille mahdollisuuden osallistua jokaisen tason peliin, joka on samanlainen kuin teollisuudessa noudatettava prosessi. Kaikki oppimateriaalit, joita käytetään labs-opetusohjelmissa ja luentoja kaikille moduuleille, toimitetaan sähköisessä muodossa GCU Learn -oppaasta.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mitä opiskelet
Vuosi 1
Tietokonepelien matematiikka, Pelisuunnittelun esittely, Pelien esittely, Tietotekniikan perusteet, 3D-grafiikan perusteet.
2. vuosi
Peliohjelmointi 1, pelisuunnittelu 1, 3D-mallinnus ja digitaalinen kuvanveisto tai piirustus suunnitteluun, sisällön sisällön suunnitteluun, ihmisen tietokoneen vuorovaikutukseen.
3. vuosi
Käyttäjän psykologia, Vakavien pelien suunnittelu, Pelin esivalmistus työpaja, Usability Research Methods.
Vuosi 4
Affective Design, Game Narrative, Muotoilun suunnittelu, Honors Project, GameSystem Design.