BSc (Hons) tietokonepeleissä (taide ja animaatio)
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Glasgow, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 1 820 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Etusivu / EU-opiskelijat; £ 9250 RUK-opiskelijat; 11 500 kpl kansainvälisiä opiskelijoita
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
GCU: n Computer Games -ohjelmat pyrkivät tuottamaan tutkinnon suorittaneita, joilla on oikea yhdistelmä käytännön taitoja ja teknistä tietämystä tietokonepeliteollisuudelle.
Meillä on erinomaiset studioympäristöt, kuten HD Video Production Suite, Art Studio, digitaalinen äänentallennustila, Game Design Studio, jossa on 3D-laserskannaustyökalut, Motion Capture -työkalut ja Rapid Prototyping-kone. On User Experience -laboratoriota, jossa pelejä voidaan testata ja arvioida ja Virtual Reality -laboratoriota, jossa on monipuolinen ajosimulaattori ja muut VR-laitteet, kuten Oculus Rifts. Vuosien 1, 2 ja 3 opiskelijat osallistuvat kaikkiin ohjelmiin Integrated Project -ohjelmassa, joka tarjoaa eri alojen opiskelijoille mahdollisuuden tehdä pelejä yhdessä. Teitä odottavat myös alan asiantuntijoiden vieraiden luentoja.
Tietokonepeliartikkelit käsittelevät ja rakentavat pelin virtuaalimaailman. Ne vahvistavat pelitaidetyyliä ja näyttävät, kehittävät käsitteitä, veistävät, mallin, tekstuurin ja animoivat ympäristöjä, hahmoja, ajoneuvoja ja esineitä. Tämä ohjelma luo valmistuneita, jotka yhdistävät perinteiset taiteensa taitojaan viimeisimmällä luovalla teknologialla 3D-taiteessa ja animaatiossa, ja heillä on tietoisuus pelilaitteiden teknisistä ominaisuuksista ja rajoituksista. Molemmat ohjelmat vievät sinut 3D-sisällön luomisen nykyaikaisiin käytäntöihin, auttavat sinua toteuttamaan urasi ja tarjoamaan sinulle mahdollisuuden erikoistua.
Sinun urasi
Valmistuneet ovat jatkaneet työskentelemään Rockstar, Electronic Arts, Sony ja Guerrilla Games.
Mitä opiskelet
Vuosi 1
3D-mallinnuksen perusteet, Pelisuunnittelun esittely, Piirustus suunnitteluun, Animaation esittely, Integroitu projekti 1, Digitaalinen valokuvaus
2. vuosi
Pelisuunnittelu 1, Johdatus pelien ohjelmointiin, 3D-mallinnus ja digitaalinen kuvanveisto, 3D-animaation esittely, ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutus, integroitu projekti 2.
3. vuosi
Advanced Character Animaatio, 3D-tuotanto teollisuudelle, pelit esitystoiminta, käyttäjän psykologia, integroitu projekti 3, tutkimusosaaminen
Vuosi 4
Kunniaprojekti, luova käytäntö, kehittynyt 3D-visualisointi
Sisäänpääsyvaatimukset
Kaikki tässä luetellut syöttövaatimukset on käytettävä ohjeena ja ne edustavat vähimmäisvaatimusta, joka on otettava huomioon merkinnässä. Hakijoita, jotka ovat tehneet ehdollisen tarjouksen paikkaa, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Vuosi 1
SQA korkeampi
ABBB mukaan lukien Art
ILC korkeampi
H2H2H3H3 mukaan lukien Art
Taso
CCC mukaan lukien Art
IB-tutkintotodistus
24 pistettä on sisällettävä kuvataide
BTEC
Tason 3 laajennettu tutkintotodistus asiaa koskevassa Art
3. vuosi
HND
HND 3D -tietokoneiden animaatio, jossa B on asteittainen yksikkö.
salkku
Salkku vaaditaan
Kaikki ehdokkaat ovat velvollisia toimittamaan salkun.
Englannin kieli
Opiskelijoille, joiden ensimmäisenä kielenä ei ole englanti, vaaditaan tavallisesti akateemisen IELTS-testin pistemäärän 6,0, ilman alle 5,5.
Huomaa: jos olet enemmistö englanninkielisestä maasta, sinua ei ehkä tarvitse esittää lisää todistusta englannin kielen taidosta.
Lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset pätevyydet
Jokainen hakemus GCU: lle katsotaan yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista maisterintutkintotodistusta, mutta hän voi osoittaa asianmukaista työkokemusta ja / tai hyvityksiä tunnustetuista ammatillisista järjestöistä, sinulla voi olla oikeus osallistua tähän kurssiin yliopiston tunnistamalla aikaisempi oppimismalli.
Kansainväliset Pathways
Jos et täytä englannin kielivaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen opiskeluun.
Palkkiot ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät pääosin maksutilanteessasi. Mikä on opiskelijamaksumääränne?
Opintomaksut 2018/19
- Koti: £ 1820
- RUK: £ 9250 *
- EU: £ 1820
- Kansainvälinen: 11 500 puntaa
* Kolmen tai neljän vuoden tutkintoa suorittavien RUK-opiskelijoiden lukumäärät ovat yhteensä 27,750 puntaa. Skotlannin hallituksen on vahvistettava erityiset maksut, ja ne voivat muuttua, kun ne vahvistetaan.
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat vuosittain tai moduulimaksuja, jotka koskevat kurssisi kestoa. kuitenkin maksut voivat muuttua. Täydelliset yksityiskohdat siitä, miten maksut saattavat muuttua, lue maksut ja hyvityssäännöt.
Lisäkustannukset
Kurssimaksuista voi aiheutua lisäkustannuksia yliopistosi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta oikeudenmukaiseen hintaan; Yliopistollisena yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan korkealaatuista koulutusta lahjakkaille opiskelijoille pitämällä lukukausimaksut alhaisina ja antamalla runsaan 2,5 miljoonan puntaa vuodessa apurahaa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja 2018/19 saatavissa olevista apurahoista, ota yhteyttä opiskelijan kyselytiimiin.
Kansainväliset opiskelijan aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille suuntautumistilaisuudet alkavat 14. syyskuuta 2018 . Tämä ylimääräinen aika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita pääsemään Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: iin ennen yleisen opiskelija-induktio- ja opetustyön aloittamista.
Tänä aikana tapahtuu koko joukko hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia sekä tervetulotoiveita, joilla voit tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Harjoittelu
Ohjelma tarjoaa valinnainen harjoitteluvuosi kolmannen ja neljännen vuoden välillä.
HM Forces
Yhteistyössä HM Forcesin kanssa GCU on todennut, että tämä ohjelma soveltuu erityisen hyvin sotilaallisiin ja entisen sotilaallisiin miehiin ja naisiin. Käy HM Forces Ura-alueella saadaksesi lisätietoja palveluistamme.
Arviointimenetelmät
Käytämme perinteisiä menetelmiä, joihin kuuluvat tentit, harjoitustehtävät, luokkatestit, esitykset, tietokonepohjaiset harjoitukset ja kirjalliset raportit opiskelijoiden arvioimiseksi. Meillä on vahvat yhteydet tärkeimpiin teollisiin ratkaisuihin, kuten Autodesk, Adobe ja Unity, ja toimimme läheisessä yhteistyössä niiden kanssa varmistaaksemme, että opetuksemme on läheisessä yhteydessä nykyiseen parhaaseen teolliseen käytäntöön. Opiskelijat hyötyvät luennoitsijoiden vieraiden luennoitsijoista, kun taas teollisuus työnkulkuja ja keskusteluja edistetään ja sisällytetään opetukseen ja arviointiin varmistaen, että kaikki opetuksemme ovat merkityksellisiä työpaikalla. Virtuaalisten suunnitteluratkaisujen lisäksi opiskelijoilla on mahdollisuus käyttää nopeita prototyyppien ja fysikaalisten mallintamisresurssien valikoimaa, kuten 3D-tulostus ja CNC-jyrsinkoneet. Opiskelijoillamme on myös mahdollisuus käyttää teräväpiirtovideotallennustekniikkaa ja liikkuvaa kaappausta.
Opetusmenetelmät
Kurssimme opiskelijat hyötyvät säännöllisistä esityksistä korkean profiilin johtajilta tietokoneanimaatio- ja pelisuunnittelusta sekä luovien alojen vieraiden luennoitsijoista. Neljännen vuoden teollisuusprojekti on suunniteltu antamaan opiskelijoille mahdollisuuden työskennellä reaalimaailmassa yhteistyössä ulkoisen yrityksen kanssa. Tämä projekti voidaan toteuttaa työskentelemällä yhden päivän viikossa sijoittelussa. Jos mahdollista, moduuliharjoittelu on suunniteltu siten, että opiskelijat voivat kehittää henkilökohtaista portfolionsa, joka on välttämätöntä aloittaa uransa luova teollisuus. Joka vuosi opiskelijaa kannustetaan osallistumaan Skotlannin Game Jam, 48 tunnin kilpailu videopelien kehittämiseen, joka pidetään GCU: n kampuksella.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mitä opiskelet
Vuosi 1
3D-mallinnuksen perusteet, Johdatus pelien suunnitteluun, Piirustus suunnitteluun, Johdatus animaatioon, Integroitu projekti 1, Digitaalinen valokuvaus ja kuvankäsittely.
2. vuosi
Pelisuunnittelu 1, Johdatus pelien ohjelmointiin, 3D-mallinnus ja digitaalinen kuvanveisto, 3D-animaation esittely, ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutus, integroitu projekti 2.
3. vuosi
Kehittynyt hahmoanimaatio, 3D-tuotanto teollisuudelle, pelien esituotantotyöpaja, käyttäjäpsykologia, integroitu projekti 3, tutkimustaidot ja ammatilliset kysymykset.
Vuosi 4
Kunniaprojekti, luova harjoitus, edistynyt 3D-visualisointi ja -animaatio, teollinen käytäntö, portfolio.