Bachelor of Science markkinoinnissa - LIU Brooklyn
Long Island University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
New York, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Noin
Dynaamisen markkinatilan ja kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen on ratkaisevan tärkeää liiketoiminnan menestykselle 2000-luvulla. Markkinointi 120-luottoluokitus valmistaa opiskelijoita ammattiurheilijoihin monissa markkinointitoiminnoissa liike-elämässä ja voittoa tavoittelemattomissa organisaatioissa. Markkinointiin kuuluu uuden tuotekehityksen tutkiminen, markkinointitutkimus, jakelujärjestelmien analysointi, hinnoittelupolitiikan määrittely, tuotteiden ja ideoiden edistäminen, liikesuhteet sekä kuluttajien käyttäytymisen ennusteet.
Markkinointipäällikkönä kehität luovia, analyyttisiä ja viestintätaitoja, jotka ovat välttämättömiä menestymään alalla. Lisäksi kehität osaamista tuotteiden ja palveluiden myynnin edistämisessä, jakelussa, ostajan käyttäytymisessä ja markkinatutkimuksessa. Markkinointi kursseja keskittyy integroimaan teoriaa ja käytännön sovelluksia käyttämällä tapauksia, tietokone simulaatioita, ja käytännön kentällä hankkeita.
Viimeaikaiset valmistuneet harjoittavat markkinointiuralla yrityksiä, kuten Sony Music, Grey Advertising ja Saatchi
Yrittäjyys @ LIU
Yrittäjät ajattelevat luomaan yhteiskunnalle arvoa käyttämällä innovointia epävarmoissa olosuhteissa. Kyky ajatella yrittäjyyttä on kriittinen kaikille opiskelijoille riippumatta heidän merkittävistä tai urasuunnitelmistaan. Brooklynin LIU-yrittäjyyden ohjelma on suunniteltu ottamaan oppilaat ajattelemaan yrittäjyyttä samalla, kun he oppivat käyttämään visionsa tehokkaasti ja tehokkaasti.
Yrittäjyyden prosessi edellyttää, että opiskelijat voivat kysyä vaikeita kysymyksiä heidän toimintansa luonteesta käyttäen koko yrityksen ydinosaamista. Mitkä ovat tuotteen tai palvelun edut ja miten se eroaa kilpailusta? Mikä on kohdemarkkinat ja miten se tunkeutuu? Miten tuote tai palvelu tuotetaan? Millaista henkilöstöä tarvitaan ja miten heitä hoidetaan? Mitkä ovat yrityksen riskit ja mitä voidaan vähentää? Mitkä ovat suunnitelman taloudelliset vaikutukset? Mitä resursseja, rahoitusta mukaan lukien, tarvitaan?
Paras tapa ymmärtää yrittäjyysprosessi on ottaa käytännönläheinen, kokemuksellinen lähestymistapa. Tässä suuressa opiskelijassa vuorovaikutetaan laajasti liiketoimintayhteisön kanssa sekä luokkahuoneen sisällä että sen ulkopuolella ja tuotetaan suunnitelma, joka on sekä potentiaalisten sijoittajien puolustama että toimiva reaalimaailmassa.
On olemassa kolme tapaa opiskella yrittäjyyttä LIU Brooklynissa. Alemman korkeakoulututkinnon tasolla on olemassa suuri ja alaikäinen.
Opiskelijayhdistykset, järjestöt
Liiketoiminnan, julkishallinnon ja informaatiotieteen laitoksella on useita opiskelijaliittoja, järjestöjä ja klubeja, joihin opiskelijat voivat liittyä. Nämä ryhmät tarjoavat opiskelijoille mahdollisuuden tavata ja verkottua muiden opiskelijoiden, tiedekunnan jäsenten ja ammattilaisten kanssa, jotka jakavat samanlaisia etuja. Ne edistävät henkilökohtaista ja ammatillista kasvua ja johtajuusmahdollisuuksia luokkahuoneen ulkopuolella ja ovat hienoja lisäyksiä teidän retkelle. Tämä verkkosivu tarjoaa kattavan yleiskuvan jokaisesta ryhmästä. Kehotamme opiskelijoita osallistumaan urapolkuun liittyvään ryhmään. Ne opiskelijat, jotka eivät vielä ole valinneet suurta, voivat myös osallistua näihin opiskelijajärjestöihin, järjestöihin tai klubeihin tutkia erilaisia kauppatieteiden, julkishallinnon ja informaatiotieteiden urapolkuja.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.