BCom markkinoinnin ja johdon tieteen

Yleistä

Ohjelman kuvaus

BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos on hyväksynyt neuvoston Higher Education (CHE), ja niitä tarjotaan IMM GSM ylittämällä nykyinen tarjontaa BBA Marketing Management. Etelä-Afrikkalainen Arviointi viranomainen ID numero on 90737.

BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos yhdistää markkinoinnin kanssa tukifunktiot kuten jakelu-, logistiikka- ja projektinhallinta kanssa voimakas keskittyminen liiketoiminnan tutkimukseen. Tämä tutkinto pyritään täyttämään johdon rooli teollisuuden ja siksi on vahva liiketoiminnan fokus. BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos tarjoaa opiskelijoille erikoistunut markkinointi ja johdon osaamista sekä taito soveltaa tätä tietoa voidakseen edetä urallaan kautta akateemisia opintoja.

Opiskelijat haluavat tiedustella tätä ohjelmaa pyydetään ottamaan yhteyttä Student konsultti tahansa IMM GSM toimistoon tai soita IMM GSM päälle 0861 IMM GSM tai +27 (0) 11 628 2000.

Ohjelmatiedot

BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos tarjotaan tasolla 7 NQF (HEQSF linjassa) ja koostuu 360 opintopistettä. Tämä tutkinto koostuu 19 pakolliset moduulit.

Pääsyvaatimukset

Pääsyvaatimukset mahdollisille opiskelijoille, jotka ovat ylioppilaaksi ja enintään 2007:

  • Senior Certificate (luokka 12), jossa yliopiston poikkeus, plus merkki vähintään 40% korkeamman asteen tai 50% vakio luokan matematiikan.
  • CV ja RPL (aiemmin hankitun osaamisen tunnustaminen) hakemus vaaditaan tuleville opiskelijoille yli 23-vuotiaat, joilla ei ole Senior Certificate, mutta olen kirjoittanut ja kulunut vähintään 4 matric aiheista. CV tulee sisältää työhön liittyviä kokemuksia. SAPS valaehtoinen todistus siitä, että he eivät ole saaneet Senior Certificate on sisällytettävä.

Pääsyvaatimukset mahdollisille opiskelijoille, jotka ylioppilaaksi tai poistunut koulujärjestelmää 2008:

  • National Senior Certificate (NSC) kanssa saavutus luokitus 4 (50-59%) vähintään neljä tunnustettu 20-luotto aiheita, myös saavutus luottoluokitus on vähintään 3 (40-49%) vuonna Englanti kotikielen tai 4 (50 - 59%) in Englanti ensimmäinen ylimääräinen kieli, sekä saavutus luottoluokitus on vähintään 3 (40-49%) Matematiikan tai 5 (60-69%) Matematiikan taidot.
  • Opiskelijan tulee täyttää vähimmäisvaatimukset ottamista koulutusohjelmassa korkeakoulussa.
  • CV ja RPL (aiemmin hankitun osaamisen tunnustaminen) hakemus vaaditaan tuleville opiskelijoille yli 23-vuotiaat, joilla ei ole NSC, mutta olen kirjoittanut ja kulunut vähintään 4 matric aiheista. CV tulee sisältää työhön liittyviä kokemuksia. SAPS valaehtoinen todistus siitä, että he eivät ole saaneet NSC on sisällytettävä.

Ohjelman sisältö

Tämä tutkinto koostuu 19 moduulit ja rakenne on seuraava:

Vuosi 1

  • MAR101 - Markkinointi 1 (20 ov)
  • Akateeminen Lukutaito 1 (ei luotto laakeri)
  • SCM101 - Supply Chain Management 1
  • BM101 - Business Management 1 (20 ov)
  • BS101 - Yritystoiminnan 1 (20 ov)
  • ECO101 - Economics 1 (20 ov)
  • FM101 - Taloushallinto 1 (20 ov)

Vuosi 2

  • MAR202 - Markkinointi 2 (20 op)
  • BM202 - Business Management 2 (20 op)
  • SCM202 - Supply Chain Management 2
  • ECO201 - Economics 2 (20 op)
  • FM202 - Taloushallinto 2 (20 op)
  • PM201 - Projektinhallinta 2 (20 op)

Vuosi 3

  • MAR303 - Markkinointi 3 (20 op)
  • BM303 - Business Management 3 (20 op)
  • BRT301 - Business Research: Theory 3 (20 ov) *
  • BRP302 - Business Research: Project 3 (20 ov) *
  • SCM303 - Supply Chain Management 3
  • OP301 - Operations Management 3 (20 ov) *
  • Ilmoitti moduulit ovat saatavilla vasta tammikuusta 2014 BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos voi suorittaa vähintään kolmen vuoden tutkimuksen. BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos on suorittanut kahdeksan vuoden kuluessa.

Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos voi hakea opiskelemaan jatkotutkinto Marketing Management tai BPhil (Hons) Marketing Management.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin

Oppilaitoksesta

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to ... Lue lisää

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to orientate a business Näytä vähemmän