BSC markkinointi ja viestintä tutkimus

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Kiinnostaako viestintä, liiketoiminnan ja IT ja on affiniteetti sosiaalisen median ja uusmedian? He haluavat työkalut markkinoinnin ja monet tarjoamia mahdollisuuksia Web saada tietää? Haluatko oppia, miten on onnistunut mainoskampanjoita suunnitellaan ja toteutetaan? Haluat kaiken sosiaalisen median seuranta, strateginen konsultointi Web 2.0, online-PR oppia yhteisön hallinta ja kampanjointia? Haluaisit ostaa viestintätaitoja ja brändin osaamista sekä tarvittavat verkossa erityisosaamista Internet-teknologian ja mekanismien ymmärtämistä Webissä?

Opintojen aikana opiskelijat saavat laaja viestintä, tietotekniikka ja liiketoiminnan perusta menestyksekkäästi kehittää kattavia politiikkoja ja strategioita markkinointikampanjoita ja Verkkoviestintä. Yliopisto oppilaitoksiin sekä yrityksiä, mainonta, PR tai tapahtuma virastot on yhdistetty vuorotellen kolmen kuukauden teoria ja käytäntö vaiheet yhdessä järjestämisestä ja sisällöstä.

Osana kandidaatin tutkinto Markkinoinnin ja Communications Management School of Commerce, liike koulutus / virkailija markkinointiviestinnän tarkoitus liittää. Kurssi kestää seitsemän lukukautta, teoria vaihe kuudennen lukukauden viettänyt ulkomailla.

Tutkinnon koulutusohjelman markkinoinnin ja viestinnän hallintaa työtä viestinnän osastojen yritykset, mainonnan, PR ja tapahtuma virastojen ja media. Projektinhallinta ja konsultointi, erityisesti IT-yritykset ovat muita alueita.

Viimeksi päivitetty Maalis 2015

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin

Oppilaitoksesta

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lue lisää

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Näytä vähemmän