Yleistä
Ohjelman kuvaus
Kiinnostaako viestintä, liiketoiminnan ja IT ja on affiniteetti sosiaalisen median ja uusmedian? He haluavat työkalut markkinoinnin ja monet tarjoamia mahdollisuuksia Web saada tietää? Haluatko oppia, miten on onnistunut mainoskampanjoita suunnitellaan ja toteutetaan? Haluat kaiken sosiaalisen median seuranta, strateginen konsultointi Web 2.0, online-PR oppia yhteisön hallinta ja kampanjointia? Haluaisit ostaa viestintätaitoja ja brändin osaamista sekä tarvittavat verkossa erityisosaamista Internet-teknologian ja mekanismien ymmärtämistä Webissä?
Opintojen aikana opiskelijat saavat laaja viestintä, tietotekniikka ja liiketoiminnan perusta menestyksekkäästi kehittää kattavia politiikkoja ja strategioita markkinointikampanjoita ja Verkkoviestintä. Yliopisto oppilaitoksiin sekä yrityksiä, mainonta, PR tai tapahtuma virastot on yhdistetty vuorotellen kolmen kuukauden teoria ja käytäntö vaiheet yhdessä järjestämisestä ja sisällöstä.
Osana kandidaatin tutkinto Markkinoinnin ja Communications Management School of Commerce, liike koulutus / virkailija markkinointiviestinnän tarkoitus liittää. Kurssi kestää seitsemän lukukautta, teoria vaihe kuudennen lukukauden viettänyt ulkomailla.
Tutkinnon koulutusohjelman markkinoinnin ja viestinnän hallintaa työtä viestinnän osastojen yritykset, mainonnan, PR ja tapahtuma virastojen ja media. Projektinhallinta ja konsultointi, erityisesti IT-yritykset ovat muita alueita.
Keystone-stipendi
Oppilaitoksesta
The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lue lisää