Ohjelman kuvaus
Koulutusohjelman tarkoituksena on kouluttaa korkeasti koulutettuja fysiikan opettajia, joilla on korkea sosiaalinen ja kansalaisvastuu ja jotka pystyvät harjoittamaan ammatillista toimintaa.
Työllisyys - 100%:
Valtion ja muun kuin valtion rahoittamat oppilaitokset, koulut, lyceumit, kuntosalit, korkeakoulut, teknisen ja ammatillisen koulutuksen oppilaitokset, tieteen organisointi: tieteelliset, fysiikan, pedagogiikan, psykologian ja opetusmenetelmien tutkimuskeskukset;
Hallinto-organisaatiot: valtion viranomaiset, koulutusosastot, erilaiset omistusmuodot edustavat organisaatiot, jotka käyttävät fyysisiä tutkimusmenetelmiä työssään.
Harjoituskeskukset:Republikaaninen fysiikan ja matematiikan koulu "Keleshek";
Lukio nro 108;
Koulun kuntosali № 147;
Lukio №141;
Koulun kuntosali № 59;
Koululyseo №24;
Almatyn alueellinen fysiikan ja matematiikan sisäoppilaitos nimettiin Sh. Smagulov lahjakkaille lapsille;Akateeminen liikkuvuus:Western International College (Iso-Britannia)
Etelä-Kazakstanin valtionyliopisto nimetty M. Auezovin mukaan;
Aktoben alueellinen valtionyliopisto Zhubanova;
Etelä-Kazakstanin valtion pedagoginen yliopisto;
Korkyt ATA Kyzylorda State University.Asiantuntijat : NIS-fysiikan ja matematiikan suunta Almaty
Koulutusohjelman luokitus:IAAR: 4. sija, 2017;
3. sija, 2018;
3. sija, 2019;
IQAA: 4. sija, 2017;
«Atameken» - 9. sija, 2017.Ammatillisen toiminnan tyypitKoulutusohjelman 6В01504 - «Fysiikka» kandidaatit voivat harjoittaa seuraavan tyyppistä ammatillista toimintaa:koulutus (pedagoginen);
koulutuksellinen;
koulutus ja teknologia;
sosiaalinen ja pedagoginen;
kokeellinen tutkimus;
organisatorinen ja johtaminen;
Informaatio ja viestintä.Lisäohjelma Minor “Smart Systems Engineering”Kouluttaa asiantuntijoita, joilla ei ole vain syvää perustietoa, mutta jotka pystyvät myös analysoimaan ja kehittämään tekniikoita toiminnallisten, yhdistettyjen nanomateriaalien, hiili-, nanobiomateriaalien ja niihin perustuvien tuotteiden hankkimiseen ja tuottamiseen ja joilla on projektitoiminnan taidot. Kaikki tämä antaa tuleville SMART-järjestelmätekniikan tutkinnon suorittaneille mahdollisuuden soveltaa tietämystään monilla alan innovatiivisilla alueilla: lääketieteestä ja kemianteollisuudesta robotiikkaan ja elektroniikkaan.
Kaivostyöläisen perusta otti oppimisprosessin organisoinnin käsitteen, joka perustuu opiskelijoiden yksilölliseen koulutukseen. Koulutuksen tarkoituksena on muodostaa ammatillista osaamista, joka ilmenee opiskelijoiden itsensä kehityksessä, heidän tieteellisessä ja teknologisessa maailmankatsomuksessaan, sisäisten resurssien paljastamisessa persoonallisuus.