Hallinto
Universidade José do Rosário Vellano (UNIFENAS)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Alfenas, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
8 - 8 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tietoja kurssista
UNIFENAS Business Administration -kurssi, Alfenas-kampus, liittyy FGV-laatusertifiointiohjelmaan. FGV-tiimi analysoi huolellisesti professorien pätevyyden ja ammatillisen kokemuksen, kurssin pedagogisen projektin ja kurssin infrastruktuurin. Tämä Alfenas-kampuksen UNIFENAS-hallinnon kurssin saavutus on merkki sen erinomaisuudesta ja laadusta! Akkreditoidut oppilaitokset ovat saavuttaneet erinomaisia tuloksia MEC:n (Opetusministeriö) korkeakouluopiskelijoille soveltamissa testeissä koulutusprosessin laadun mittaamiseksi. Vuonna 2012 88 % akkreditoiduista oppilaitoksista sai parhaat arvosanat, ja 12 %, jotka eivät saaneet huippupisteitä, saivat korkeimmat arvosanat osavaltiossaan. Näiden tulosten saavuttamiseksi opiskelija on valmis ymmärtämään tuotannon ja sen hallinnan tieteelliset, tekniset, sosiaaliset ja taloudelliset kysymykset päätöksentekoprosessin asteittaisia tasoja noudattaen sekä kehittämään laadukasta ja riittävää omaksumista paljastavaa johtamista. uuden tiedon ja älyllisen joustavuuden ja kontekstualisoidun sopeutumiskyvyn esittäminen erilaisten nykyisten tai tulevien tilanteiden käsittelyssä järjestelmänvalvojan toimintakentän eri segmenteissä. Hän on myös valmis tunnistamaan ongelmia ja ehdottamaan vaihtoehtoisia ratkaisuja, suunnittelemaan ja toteuttamaan luovia ja innovatiivisia hankkeita, jotka voivat johtaa organisaation ja yhteiskunnan itsensä kehittämiseen Liiketalouden opetussuunnitelman ohjeiden mukaisesti.
tavoite
Kurssin tavoitteena on kouluttaa osaavia ja luovia ammattilaisia, jotka kykenevät vastaamaan markkinoiden tarpeisiin, johtamaan kaikenkokoisia organisaatioita, menestymään omissa yrityksissään tai toimimaan vastuullisesti ja eettisesti kolmannella sektorilla tai julkisessa hallinnossa. Valmistelu sisältää nykyaikaisten työkalujen käytön ongelmien diagnosoinnissa, ratkaisujen suunnittelussa ja tulosten seurannassa.
kansainväliset moduulit
Mahdollisuus tehdä sopimuksia ulkomaisten yliopistojen kanssa.
pätevä tiedekunta
Korkeasti koulutetut professorit, joilla on pätevyys ja kokemusta työmarkkinoilla, ovat osa tiedekuntaa, jotka jakavat tietoa Business Administration -kurssin opiskelijoiden kanssa.
Tasauspyörästöt
Sitoutuminen opetuksen erinomaisuuteen ja tehokkaaseen opiskelijoiden oppimiseen on UNIFENAS Business Administration -kurssin jatkuva huolenaihe. Ainoa FGV-sertifioitu laitos Minas Geraisin eteläosassa, kurssi tarjoaa eriytettyjä oppimismenetelmiä, joissa on kokemusta teoreettisesta tiedosta, järjestämällä opiskelijoiden toimesta messuja, tapahtumia, foorumeita ja luentoja konsultoinnin lisäksi. ja liiketoimintasuunnitelmakilpailu. Kurssilla on myös University Entrepreneurial League (LEU) ja Third Sector Studies Nucleus (NETSU). Kaiken tämän tavoitteena on olla Minas Geraisin osavaltion parhaiden kauppakorkeakoulujen joukossa.
Infrastruktuuri
Kurssilla on Management Practices -laboratorio, jossa on 40 tietokonetta, pyöreät pöydät, ilmastointi ja tilaa käytännön toiminnan kehittämiseen. Kaikki tietokoneet ovat yhteydessä nopeaan internetiin. Meillä on myös uusimpien Microsoft- ja koulutusohjelmistojen lisenssipolitiikka sekä kumppanuussuhteet yritysten kanssa. Kaikissa luokkahuoneissa on multimediaprojektori äänijärjestelmällä ja Wi-Fi-yhteys.
Täydentävät ja integroivat toimet
Täydentävät toiminnot antavat opiskelijalle tilaa harjoitella oppimista muissa paikoissa ja aikoina, jotka poikkeavat luokkahuoneista ja laboratorioista. Integratiivisten toimintojen – johtamiskäytäntöjen tavoitteena on saada kurssi mahdollisimman lähelle työelämän käytännön suhteita. Ne ovat läsnä koko kurssin ajan ja muodostavat kiinteän toimintatilan opetuksen, tutkimuksen ja laajentamisen välillä. Ne tähtäävät ennen kaikkea opetussuunnitelmien päivittämiseen – vaihtelevalla oppimäärällä – ottamalla mukaan uusia tieteellisesti merkittäviä teemoja, jotka eivät kuitenkaan kehity itsenäisiksi tieteenaloiksi. Nämä toiminnot mahdollistavat uusia tilanteita, jotka helpottavat opiskelijan koulutuksessa tärkeiden taitojen ja kykyjen kehittymistä ja jotka vaikuttavat hänen työelämään. Ne ovat: yhteiskunnan ongelmien analyysi ratkaisujen etsimisessä; päätöksenteko; kokemus johtamistilanteista; muun muassa yrittäjäprofiilin kehittäminen ja ihmissuhteiden viestintä.