Kandidaatti markkinoinnissa ja brändinhallinnassa

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta instituution verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Kurssi antaa opiskelijoille hyvät tiedot tärkeistä markkinointi- ja johtamisominaisuuksista. Akateemisen opintojakson lopussa opiskelijat olisivat hankkineet ydinosaamisen tutkia perusteellisesti niihin liittyvien taloudellisten ilmiöiden erityispiirteitä ja tarttua mielenkiintoisiin ammatillisiin mahdollisuuksiin markkinoinnin ja yritysviestinnän aloilla.

Kurssin tarkoituksena on kouluttaa markkinointi- ja johtamisammattilaisia, jotka pystyvät analysoimaan kuluttajien käyttäytymistä, turvautumaan tuotemerkin hallintatyökaluihin ja hankkimaan tarvittavan taitotiedon nykyajan markkinoinnin kilpailudynamiikan arvioimiseksi.

Moduulit, joiden opetusmenetelmät saavat inspiraation arvostetuista kansainvälisistä yliopistoista saatuihin kokemuksiin, perustuvat mielekkäästi innovatiivisiin lähestymistapoihin, myös sisällöllisesti (markkinointi, markkinointitoimintojen suorituskyvyn arviointi, käyttäytymismarkkinointi, strateginen hallinta, toimitusketjun hallinta, mediamarkkinointi).

Tutkintokurssien ja Link Campus -tutkimuskeskusten talouden ja johtamisen aloilla (DISEC e CERMES) tekemien toimintojen välinen läheinen yhteys suosii opiskelijoiden läheistä yhteyttä maahan ja soveltavan tutkimuksen ulottuvuuksiin. Luennoista ja tutkimuksesta tulee siten ainutlaatuinen kohtaamaan nykypäivän työskenaarioiden monimutkaisia haasteita.

Lisäksi Link Campus University on tehnyt Roomassa toimivan yrityskonsultttien ja asiantuntijakirjanpitäjien liiton kanssa sopimuksen, jonka avulla opiskelijat voivat suorittaa järjestön harjoittelujakson osana opinto-ohjelmaa ja olla vapautettu kirjallisesta testistä valtion tentti (laillinen vaatimus päästä liiketaloudellisten konsulttiyritysten ja kirjanpitäjien asiantuntijayhdistykseen).

Opintosuunnitelma

Ensimmäinen vuosi
I lukukausi II lukukausi
  • Liikehallinto
  • Poliittinen talous
  • Johdatus yksityisoikeuteen
  • Matematiikka johtamiseen ja taloudellisiin sovelluksiin
  • Kirjanpito
  • Kansainvälinen taloustiede
  • Yritysenglanti
  • Digitaaliset teknologiat yrityksille
  • Valinnainen kurssi
Toinen vuosi
I lukukausi II lukukausi
  • Yrityslaki
  • tilasto
  • Johtamisen perusteet
  • Markkinointitoiminnan suorituskyvyn arviointi
  • Kansainvälinen verolaki
  • Suunnittelu ja hallinta
  • Strateginen johtaminen
  • Valinnainen kurssi

Kolmas vuosi
I lukukausi II lukukausi
  • Liiketoimintaorganisaatio
  • Markkinointi
  • Käynnistys ja spin-off
  • Valinnainen kurssi
  • Yritysrahoitus
  • Työkokemus
  • Labs for Leadership Skills Development: verkkomarkkinointi ja digitaalistrategiat
  • Väitöskirja

Ammatilliset mahdollisuudet

Markkinoinnin ja brändinhallinnan tutkinnon suorittaneet voivat palvella mukavasti markkinointialalla eri yrityksissä ja viestintätoimistoissa. Erityisesti koulutuksensa ja profiilinsa vuoksi heille voidaan antaa ammatillisia tehtäviä yritysviestinnän, suhdetoiminnan, markkinatutkimuksen / -analyysin ja tapahtumien järjestämisen aloilla.

Työllistymismahdollisuudet

Kurssi kouluttaa seuraavat ammatilliset roolit:

  • Tuotepäällikkö;
  • Tuotepäällikkö;
  • Kauppa- ja vähittäiskaupan johtaja;
  • Asiakassuhdepäällikkö;
  • Markkinointianalyytikko.

Hyväksytty luentomenetelmä saa inspiraation kansainvälisen markkinoinnin johtamiseen ja yritysbrändin johtamiseen erikoistuneen opetushenkilöstön akateemisesta ja ammatillisesta kokemuksesta.

Opiskelijoiden asteittaisen akateemisen ja inhimillisen kasvun kannustamiseksi opintosuunnitelma mahdollistaa aluksi analyyttisten taitojen kehittämisen, myöhemmin kriittisen tietoisuuden hankitusta sisällöstä ja lopulta kyvyn lähestyä monimutkaisia kysymyksiä innovatiivisella ja alkuperäisellä forma mentis -työkalulla.

Kurssi yhdistää tehokkaasti perinteisen luennointimenetelmän käytännön kannustimiin projektityöskentelyn, yrityspelien ja yrityssimulaatioiden avulla, jotka toteutetaan kansainvälisen maineen omaavien ammattilaisten osallistumisella. Lukuisat ja erittäin tuottavat ovat myös keskittyneet seminaarisessioihin.

Opetussuunnitelma heijastaa vahvaa käytännön suuntautumista, joka selvästi johtuu markkinointilaboratorioista (mediamarkkinointi ja kognitiivinen markkinointi) ja joilla on suuri vaikutus ammatilliseen erikoistumiseen. Lab-toiminnoista todennäköisimmin innovatiivisin keskittyy mediamarkkinointiprofiilien syvälliseen analyysiin.

Laboratorioiden integroima opetusmenetelmä perustuu yhteistyöhön perustuvaan oppimiskokemukseen, jotta opiskelijat ovat läheisessä päivittäisessä yhteydessä luennoitsijoihinsa. Samat kurssihuoneet, joiden oli tarkoitus majoittua enintään 25 opiskelijaa, mahdollistavat suoran suhteen ja vuorovaikutuksen opettajien kanssa.

työpajat

Workshop on hallintaratkaisu

Joukko seminaareja, jotka toteutetaan vuorovaikutteisten oppimisstrategioiden pohjalta johtamiseen liittyvissä kysymyksissä, tarkoituksena tarjota konkreettinen käsitys siitä, miten yritykset käytännössä toimivat paikan päällä.

Mediamarkkinoinnin laboratorio

Laboratorion tarkoituksena on tarjota päteviä markkinointiin liittyviä operatiivisia työkaluja kiinnittäen erityistä huomiota ratkaisuihin ja mediaan suuntautuneisiin instrumentteihin, jotka on otettu käyttöön liikeviestinnän hallinnassa ja kehittämisessä.

Pääsyvaatimukset

  • Jotta voisit saada Italian korkeakoulujärjestelmää, sinulla on oltava vähintään 12 vuoden koulunkäynnin jälkeen vapautettu keskiasteen tutkinto, joka mahdollistaa pääsyn vastaavaan akateemiseen ohjelmaan alkuperämaassa;
  • Tapauksessa, jossa vaaditaan erityinen akateeminen pätevyyskoe (kansallinen testi tai loppukoe) pääsyyn korkea-asteen koulutukseen lähtömaassa (Espanjan Selectividad, Prova de Aferiçao tai Prova Geral de Acesso ao Ensino Superior, Portugali), Vestibular tai Exame Nacional do Ensino Médio Brasiliassa, Gao Kao Kiinassa jne.) Tällainen vaatimus on pakollinen myös pääsylle Italian korkeakoulujärjestelmään;
  • Kaikkien hakijoiden on suhtauduttava sujuvasti englannin kieleen vähintään B1-B2-luokan kanssa yhteisen eurooppalaisen kielten viitekehyksen (CEFR) mukaisesti.
Vaaditut dokumentit
  • Voimassa oleva passi;
  • Voimassa oleva oleskelulupa Italiassa (tarvittaessa);
  • Lukion lopullinen pätevyyskirja (tai todistus ilmoittautumisesta, jos osallistut tällä hetkellä lukion viimeiseen vuoteen ja lopullista läpäisemätodistusta / tutkintotodistusta ei ole vielä saatavana);
  • Tietueiden kopio;
  • Mahdollinen akateeminen pätevyyskoe (tarvittaessa);
  • Edellä mainittujen asiakirjojen käännös englanniksi tai italiaksi;
  • Todistus keskeytetyistä opinnoista ja / tai opintoista peruuttamisesta ja / tai muut myönnetyt yliopisto-todistukset, joissa on luettelo kaikista suoritetuista kokeista (tarvittaessa). Näihin todistuksiin on sisällyttävä yksityiskohtainen ohjelma, jossa luetellaan yksittäiset oppimistehtävät ja opiskeluajat teoreettisen ja käytännön toiminnan kannalta;
  • Italian diplomaattisen edustajan lopullinen arvovakuutus (lue lisää täältä) maassa, jossa loppututkinto on suoritettu. vaihtoehtoisesti CIMEA-lausunto vertailukelpoisuudesta (tarvittaessa).

Opintomaksut ja rahoitus

Vuosimaksu kansainvälisille opiskelijoille on 12 000 euroa; opiskelijoille on myös yksi ennakkoilmoittautumismaksu 500 euroa.

Viimeksi päivitetty Marras 2020

Oppilaitoksesta

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Lue lisää

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Näytä vähemmän