Kandidaatti markkinoinnista, mainonnasta ja suhdetoiminnasta
Edith Cowan University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Joondalup, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
6 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjeellinen maksu lukukautta kohti
Johdanto
Opiskele tutkinnon avulla ainutlaatuisella markkinoinnin, mainonnan ja suhdetoiminnan sekoituksella huipputeknisissä tiloissa ja käyttämällä alan standarditekniikkaa.
Markkinoinnin, mainonnan ja suhdetoiminnan yhdistelmä antaa opiskelijoille mahdollisuuden monipuolistaa luovia taitojaan ja strategista liiketaloudellista tietämystä sekä hankkia työllistyvyystaitoja, mukaan lukien kriittinen ajattelu, tiimityö, viestintä ja ongelmanratkaisu, joita tarvitaan menestyvälle uralle teollisuudessa.
Markkinointi on suunnattu parhaiten tyydyttävien tuotteiden luomiseen ja menestyvien tuotemerkkien rakentamiseen. Kurssi antaa opiskelijoille markkinointitaidot ja -tiedot, joita tarvitaan asiakkaiden tarpeiden analysointiin, organisaatiotavoitteiden, markkinaolosuhteiden ja olemassa olevien tuotevalikoimien tunnistamiseen, ja antaa heille mahdollisuuden suunnitella, kehittää ja arvioida markkinoinnin toimintasuunnitelmaa. Mainonnassa yhdistyvät taide, tiede ja strategia, sekä suhdetoiminta, joka kehittää viestintäkäytäntöä monissa yhteyksissä.
Opiskelijat saavat tarvittavat taidot houkutella uusia asiakkaita, pitää nykyiset asiakkaat yllä ja parantaa suhteita tuotteeseen, tuotemerkkiin tai organisaatioon. Opiskelijat saavat käytännön kokemusta sekä perinteisestä että digitaalisesta mediasta ja luovat portfolioita, jotka esittelevät heidän kykyjään.
Kurssin sisäänpääsy
Akateemiset pääsyvaatimukset (kaista 3)
Kaikkien hakijoiden on täytettävä tämän kurssin akateemiset pääsyvaatimukset. Ohjeellinen tai taattu ATAR on julkaistu (soveltuvin osin), tai akateemiset pääsyvaatimukset voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- AQF Cert IV;
- 0,25 EFTSL -opiskelun suorittaminen alemman alemman korkeakoulututkinnon suorittimessa (tai vastaava);
- Erityinen korkea-asteen pääsykoe; *
- Yliopiston valmistelukurssi; *
- Alkuperäiskansan orientaatiokurssi; *
- Aboriginaalien opiskelijoiden sisääntulotesti; tai*
- Kokemuspohjainen osallistumisjärjestelmä. *
* Lisätietoja löytyy opintojakson aloitussivulta.
Kansainvälisille opiskelijoille vaatimukset sisältävät lukion tulokset.
Englannin kielen vaatimukset (Band 3)
Englannin kielitaitovaatimukset voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- Vuosi 12 English ATAR / English Literature ATAR-luokka C tai parempi tai vastaava;
- Erityinen korkea-asteen pääsykoe; *
- IELTS akateeminen kaistan vähimmäispistemäärä 6,0 (ei yksittäisen kaistan alle 6,0);
- 1,0 EFTSL -opiskelun suorittaminen suoritettuaan kandidaatin tai sitä korkeammalla tasolla Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Irlannissa, Yhdysvalloissa, NZ: ssä tai Kanadassa;
- Yliopiston valmistelukurssi;
- Alkuperäiskansan orientaatiokurssi; *
- Aboriginaalien opiskelijoiden imeytymistesti; *
- AQF-tutkintotodistus, jatkotutkinto tai liittolainen tutkinto;
- Australian korkeakoulututkinnon suorittaneen (tai vastaavan) suoritetut suoritetut 0,375 EFTSL -opinnot on suoritettu kandidaatin tasolla tai sitä korkeammalla; tai
- Muut testit, kurssit tai ohjelmat, jotka on määritelty englannin kielen taitoalueet -sivulla.
* Lisätietoja löytyy opintojakson aloitussivulta.
Etuajo / tyhjennys
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
- Lukukausi 2: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
Kurssin rakenne
Markkinoinnin ydinyksiköt
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
MKT1600 | Markkinoinnin periaatteet ja käytännöt | 15 |
MKT2605 | Myynninedistämismarkkinointi | 15 |
MKT2608 | Kuluttajakäyttäytyminen | 15 |
MKT2700 | Vähittäismarkkinointi | 15 |
BUS3100 | Yritystutkimuskäytännöt | 15 |
MKT3600 | Uusi tuotekehittely | 15 |
MKT3601 | Markkinointistrategia | 15 |
Plus yksi (1) yksikkö alkaen: | ||
MKT2805 ^ | Sosiaalisen median markkinointi | 15 |
MKT3606 ^ | Markkinoinnin ajankohtaiset kysymykset | 15 |
Mainonnan ydinyksiköt
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
ADV1116 | Mainonnan perusteet | 15 |
ADV2102 | Luova strategia: Prosessi ja toteutus | 15 |
ADV2107 | Strateginen brändäys | 15 |
ADV3112 | Kansainvälinen mainonta | 15 |
ADV3125 | Mainontaharjoittelu | 15 |
ADV3406 | Median ostaminen ja suunnittelu | 15 |
Suhdetoiminnan ydinyksiköt
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
PRN2110 | Suhdetoiminnan perusteet | 15 |
PRN2124 | PR-tapahtumien hallinta | 15 |
PRN2225 | Mediasuhteet | 15 |
PRN3150 | Suhdetoiminta: Muoti, musiikki ja taiteet | 15 |
PRN3160 | Sosiaalinen ja verkkomediastrategiat | 15 |
PRN3223 | Yritysten viestintä, ongelmat ja kriisit | 15 |
Suositeltavat valittajat
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
Valitse 4 yksikköä: | ||
ADV2220 | Mainonnan hallinta | 15 |
ADV3120 | Ajankohtaista markkinointiviestinnässä | 15 |
BUS3700 | Yritystoimintakierros | 15 |
CCA3104 | Ammatillinen harjoittelu | 15 |
CMM3115 | Globaali viestintä | 15 |
CMM3116 | Nykyinen toimialan analyysi | 15 |
DES2101 | Suunnittelukäytännöt: Identiteetti | 15 |
DES2102 | Suunnittelukäytännöt: Esipaino | 15 |
DES2106 | Suunnittelukäytännöt: typografia | 15 |
DES3206 | Suunnittelukäytännöt: Tieto- ja mainossuunnittelu | 15 |
DES3208 | Suunnittelukäytännöt: Projekti | 15 |
FBL3501 | Business Practicum | 15 |
Tai mikä tahansa tason 2000 tai tason 3000 yksikkö kurssikoordinaattorin hyväksynnällä.
Huomaa: Ilmoittautuminen CCA3104: ään, FBL3501: ään, CMM3116: een ja / tai BUS3700: een (ei tarjota joka lukukausi) on vain sovellus.
^ Ydinvaihtoehto
Osaamistavoitteet
- Käytä, analysoi ja arvioi kriittisesti olennaista tietoa ratkaistaksesi haastavat liiketoimintaongelmat systemaattisesti.
- Soveltaa laaja ja johdonmukainen tieto moniin yritystilanteisiin, mukaan lukien kansainväliset / globaalit / kulttuuriset näkökulmat.
- Yhteistyö tehokkaasti joukkueasetuksissa tuottaa mitattavissa olevia tuloksia.
- Kommunikoi yritystiedot, käsitteet ja neuvot vakuuttavasti ja selvästi sekä kirjallisessa että suullisessa muodossa asiaankuuluvaa tekniikkaa käyttämällä.
- Luo luovia ideoita liiketoimintainnovaatioille, jotka vastaavat mahdollisuuksiin ja jatkuviin muutoksiin.
- Mieti oman palautteen ja kritiikin perusteella omaa suorituskykyäsi kehitysmahdollisuuksien tunnistamiseksi ja suunnittelemiseksi.
- Arvioi ammatillista käyttäytymistä ja / tai henkilökohtaista kansalaisuutta, mikä heijastaa liike-elämän etiikan ja yrityksen sosiaalisen vastuun välisten suhteiden arvostamista.
Ammatillinen tunnustaminen
Akkreditoinut: Australian Marketing Institute (AMI)
Uramahdollisuudet
Tämä yhdistelmä kolmea tieteenalaa yhdellä kurssilla antaa tutkinnon suorittajille kilpailuetua monilla aloilla. Lisäksi opiskelijoilla on kyky keskittyä kiinnostuksen kohteisiin valitsemalla neljä valinnaista yksikköä. Potentiaalista uraa löytyy yrityksiltä yrityksille, yrityksiltä kuluttajille, hallituksilta kuluttajille ja voittoa tavoittelemattomilla aloilla.
Mahdolliset tulevat tehtävät
Markkinointipäällikkö, brändipäällikkö, tuotepäällikkö, liiketoiminnan kehityspäällikkö, markkinatutkija, mediasuunnittelija, mainonnan ja myynninedistämisen päällikkö, copywriter, työpöytäjulkaisija, PR-päällikkö.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
- Lukukausi 2: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
Kurssin rakenne
Markkinoinnin ydinyksiköt
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
MKT1600 | Markkinoinnin periaatteet ja käytännöt | 15 |
MKT2605 | Promootiomarkkinointi | 15 |
MKT2608 | Kuluttajakäyttäytyminen | 15 |
MKT2700 | Vähittäismyynti | 15 |
BUSSI 3100 | Liiketoiminnan tutkimuskäytännöt | 15 |
MKT3600 | Uusi tuotekehittely | 15 |
MKT3601 | Markkinointistrategia | 15 |
Plus yksi (1) yksikkö alkaen: | ||
MKT2805 ^ | Sosiaalisen median markkinointi | 15 |
MKT3606 ^ | Markkinoinnin ajankohtaiset ongelmat | 15 |
Mainonnan ydinyksiköt
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
ADV1116 | Mainonnan perusteet | 15 |
ADV2102 | Luova strategia: prosessi ja toteutus | 15 |
ADV2107 | Strateginen brändäys | 15 |
ADV3112 | Kansainvälinen mainonta | 15 |
ADV3125 | Mainontakäytäntö | 15 |
ADV3406 | Median ostaminen ja suunnittelu | 15 |
PR-ydinyksiköt
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
PRN2110 | PR:n perusteet | 15 |
PRN2124 | PR-tapahtumien hallinta | 15 |
PRN2225 | Mediasuhteet | 15 |
PRN3150 | PR: Muoti, musiikki ja taide | 15 |
PRN3160 | Sosiaalisen ja verkkomedian strategiat | 15 |
PRN3223 | Yritysviestintä, ongelmat ja kriisit | 15 |
Suositeltavat valinnaiset
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
Valitse 4 yksikköä seuraavista: | ||
ADV2220 | Mainonnan hallinta | 15 |
ADV3120 | Markkinointiviestinnän ajankohtaiset ongelmat | 15 |
BUSSI 3700 | Liiketoiminnan opintomatka | 15 |
CCA3104 | Ammattimainen sijoitus | 15 |
CMM3115 | Globaali viestintä | 15 |
CMM3116 | Nykyinen toimiala-analyysi | 15 |
DES2101 | Suunnittelukäytännöt: Identiteetti | 15 |
DES2102 | Suunnittelukäytännöt: Pre-press | 15 |
DES2106 | Suunnittelukäytännöt: Typografia | 15 |
DES3206 | Suunnittelukäytännöt: Tieto- ja mainossuunnittelu | 15 |
DES3208 | Suunnittelukäytännöt: Projekti | 15 |
FBL3501 | Liiketoiminnan harjoitus | 15 |
Tai mikä tahansa tason 2000 tai 3000 yksikkö kurssikoordinaattorin luvalla.
Huomautus: Ilmoittautuminen CCA3104-, FBL3501-, CMM3116- ja/tai BUS3700-ohjelmiin (ei tarjolla joka lukukausi) tapahtuu vain hakemuksesta.
^ Ydinvaihtoehto
Galleria
Ohjelman tulos
Kurssin oppimistulokset
- Käytä, analysoi ja arvioi kriittisesti olennaista tietoa, jotta voit ratkaista haastavia liiketoimintaongelmia järjestelmällisesti.
- Käytä laajaa ja johdonmukaista tietämystä erilaisissa liiketoimintatilanteissa, joissa otetaan huomioon kansainväliset / globaalit / kulttuuriset näkökulmat.
- Tee tehokasta yhteistyötä tiimiympäristöissä mitattavissa olevien tulosten saavuttamiseksi.
- Viesti liiketoimintatietoa, käsitteitä ja neuvoja vakuuttavasti ja selkeästi sekä kirjallisesti että suullisesti käyttäen asiaankuuluvaa teknologiaa.
- Luo luovia ideoita yritysinnovaatioihin, jotka vastaavat mahdollisuuksiin ja jatkuvaan muutokseen.
- Palautteen reflektointi ja oman suorituksen kritisoiminen kehitysmahdollisuuksien tunnistamiseksi ja suunnittelemiseksi.
- Arvosta ammatillista käyttäytymistä ja/tai henkilökohtaista kansalaisuutta, joka kuvastaa liikeetiikan ja yritysten sosiaalisen vastuun välistä suhdetta.
Uramahdollisuudet
Uramahdollisuudet
Tämä kolmen tieteenalan yhdistelmä yhdellä kurssilla antaa valmistuneille kilpailukykyisen uraedun useilla eri aloilla. Lisäksi opiskelijat voivat keskittyä kiinnostaviin alueisiin valitsemalla neljä valinnaista yksikköä. Potentiaalisia uramahdollisuuksia on yritysten välisillä, yritysten ja kuluttajien välisillä, hallitukselta kuluttajille ja voittoa tavoittelemattomilla aloilla.
Mahdolliset tulevaisuuden työnimikkeet
Markkinointipäällikkö, brändipäällikkö, tuotepäällikkö, liiketoiminnan kehityspäällikkö, markkinatutkija, mediasuunnittelija, mainonta- ja promootiopäällikkö, tekstinkirjoittaja, työpöytäjulkaisija, PR-päällikkö.