Kandidaatti sosiaalisen median markkinoinnissa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Gracelandin yliopiston CH Sandage School of Business tarjoaa ajan tasalla työpaikkavaatimukset, ja tarjoaa taiteiden kandidaatin tutkinnon, joka on merkittävä sosiaalisen median markkinoinnissa. Sosiaalisen median markkinointipääoma on innovatiivinen, oikea-aikainen ja poikkitieteellinen pääaine, jolla on nykyaikainen merkitys opiskelijoille ja joka on läheisesti sidoksissa vapaiden taiteiden ja tieteiden tehtävään ja perustaan. On selvää, että tämän suuren kysyntä ja markkinat kasvavat.

Social Media Marketing major sisältää ainutlaatuisen yhdistelmän viestintäkursseja, yritys- ja markkinointikursseja sekä visuaalisen suunnittelun kursseja, jotka on suunniteltu valmistamaan opiskelijoita työhön todellisessa maailmassa. Suuri vetoaa sekä CH Sandage Business Schoolin että Vapaita taiteita käsittelevän korkeakoulun vahvuuksiin.

Kokemusoppiminen on avainasemassa tässä nopeatempoisessa pääosassa, ja siihen voi kuulua kaiken kokoisia yrityksiä pienistä paikallisista yrityksistä Fortune 500 -yrityksiin, harjoittelupaikkoja, yritysvierailuja ja alan vierailevia puhujia sekä mahdollisuuden olla osa kansallista tunnustettu Enactus-tiimi ja lahjoitettu Sandage-keskus vapaan yrittäjyyden ja yrittäjyyden tutkimiseksi.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA-tutkinto - sosiaalisen median markkinoinnin pääaine

Olennaisten koulutusvaatimusten lisäksi sosiaalisen median markkinoinnissa toimivien suurten yhtiöiden on suoritettava 45 lukukauden tuntia alla kuvatulla tavalla:

Seuraavat 15 lukukauden tuntia ydinjohtamisen kursseja vaaditaan:

  • BUAD3330 Markkinoinnin periaatteet, 3 lukukautta tuntia
  • BUAD / CSIT3600 Sähköinen kaupankäynti, 3 lukukautta tuntia
  • BUAD4210 sosiaalisen median markkinoinnin seminaari, 3 lukukautta
  • BUAD4430 markkinointistrategiat, 3 lukukauden tuntia
  • ECON1320 mikrotalouden periaatteet, 3 lukukautta

Seuraavat 15 lukukauden tuntia viestinnän ydinkursseja vaaditaan:

  • COMM1250 Johdatus viestinnän teoriaan, 3 lukukautta tuntia
  • COMM2300 Johdatus mediatekniikkaan, 3 lukukautta
  • COMM2500 Johdatus joukkotiedotusvälineisiin, 3 lukukautta
  • COMM3140 Kampanjat ja vakuuttamisen teoriat, 3 lukukautta
  • COMM3500 Emerging and Social Media, 3 lukukauden tuntia

Seuraavat 12 lukukauden tuntia graafisen suunnittelun ydinkursseja vaaditaan:

  • ARTS1680 Tietokonegrafiikka taiteelle ja suunnittelulle, 3 lukukauden tuntia
  • ARTS1710 Johdatus graafiseen suunnitteluun, 3 lukukautta
  • ARTS3630 Suunnittelujärjestelmät, 3 lukukauden tuntia
  • ARTS3640 Interaktiivinen suunnittelu, 3 lukukautta tuntia

Seuraavat 3 lukukautta tietotekniikan ja tietotekniikan vaaditaan:

  • CSIT1060 Johdatus verkkosivujen ohjelmointiin, 3 lukukautta

On erittäin suositeltavaa, että sosiaalisen median markkinoinnissa toimivat suuret edustajat ottavat myös seuraavat asiat:

  • BUAD3450 Organisaatiokäyttäytyminen
  • COMM2100 Johdanto organisaation viestintään

Sosiaalisen median markkinoinnin kurssit

ARTS1680 Tietokonegrafiikka taiteelle ja suunnittelulle, 3 lukukauden tuntia

Tekninen kurssi, jossa tutkitaan graafisen suunnittelun teollisuudessa käytettyjä digitaalisia työkaluja. Opiskelijat altistuvat graafisen suunnittelun tuotannossa käytettyjen teollisuusstandardien mukaisten tietokonelaitteistojen, ohjelmistojen ja digitaalisen suunnittelun perusperiaatteiden toiminnalle, teorialle ja käytölle. Lisämaksu vaaditaan. Tavoite 2A

ARTS1710 Johdatus graafiseen suunnitteluun, 3 lukukautta

Kattaa typografian perusperiaatteet, kuten tyyppianatomian, tyyppiset fontit ja perheet, viestinnän typografian kanssa sekä johdannon asetteluun ja ruudukkorakenteisiin. Typografia mediana ja viestin sekä käsitteelliset ratkaisut korostuvat. Lisämaksuja vaaditaan. Edellytys: ARTS1680 Taide- ja suunnittelutietokonegrafiikka. Tavoite 2A

ARTS3630 Suunnittelujärjestelmät, 3 lukukauden tuntia

Tutkimus tyypin ja kuvan integroinnista monitasoisten mallien, kuten monisivuisten asettelujen ja identiteettijärjestelmien avulla. Lisämaksu vaaditaan. Edellytys: ARTS1680 ja ARTS1710.

ARTS3640 Interaktiivinen suunnittelu, 3 lukukautta tuntia

Johdatus vuorovaikutteisuuden periaatteisiin käyttöliittymä-, verkko- ja tietosuunnittelun avulla. Lisämaksu vaaditaan. Edellytys: ARTS1210, ARTS1680 ja ARTS1710.

BUAD3330 Markkinoinnin periaatteet, 3 lukukautta tuntia

Päätöksentekoinen yleiskatsaus markkinoinnin johtamiseen nykyajan organisaatioissa. Kurssin tärkeimmät tavoitteet ovat antaa opiskelijoille laaja johdatus markkinointikonsepteihin, markkinoinnin rooliin yhteiskunnassa ja yrityksessä sekä markkinoinnin päätöksentekoon vaikuttaviin eri tekijöihin. Opiskelijat altistuvat ja odotetaan oppivan "markkinoinnin kielen" (eli termit, käsitteet ja puitteet), joita käytännölliset markkinointipäälliköt käyttävät. Edellytys: ECON1320.

+ BUAD3600 sähköinen kaupankäynti, 3 lukukauden tuntia (myös CSIT3600)

Sähköisen kaupankäynnin syntyä ympäröivien teknologioiden ja liiketoimintaympäristön tutkiminen. Opiskelijoille tarjotaan sekä tekninen että ei-tekninen kappalevaihtoehto, mutta kaikille opiskelijoille tarjotaan tekninen taito sähköisen kaupan verkkosivuston toteuttamiseksi. Tarjoaa keväällä jopa vuosia.

BUAD4210 sosiaalisen median markkinoinnin seminaari, 3 lukukautta

Kattava yleiskatsaus sosiaalisen median markkinoinnista, käytännön kokemuksella. Painopisteenä on online-työkalujen strateginen käyttö, tehokas suunnittelu ja nykyaikaiset markkinointitekniikat yhdistettynä käytännön soveltamiseen. Opiskelija rakentaa ja ylläpitää reaalimaailman markkinointikampanjoita. Rajoitettu sosiaalisen median markkinointiin. Lisämaksu vaaditaan.

BUAD4430 markkinointistrategiat, 3 lukukauden tuntia

Painopiste markkinoinnin päätöksentekotaitojen kehittämisessä. Käsitteitä ja työkaluja käytetään optimaalisten markkinointistrategioiden kehittämiseen osallistuvien markkinointipäälliköiden reaalimaailman ongelmien muodostamiseen ja ratkaisemiseen. Edellytys: BUAD3330.

COMM1250 Johdatus viestinnän teoriaan, 3 lukukautta tuntia

Kysely tärkeimmistä viestinnän tutkimusta ja tutkimusta tukevista teorioista, kuten ihmistenvälinen viestintä, organisaation viestintä, retoriikka, media, kulttuuri ja etiikka. Kurssi antaa opiskelijoille perustan viestinnän sanastoon, perustiedot keskeisistä teorioista ja johdatuksen teorian käytännön soveltamiseen ihmisen viestintään. Tarjoaa jokaisen laskun. ELO5 Humanistiset tieteet - Innovaatio

+ COMM2300 Johdatus mediatekniikkaan, 3 lukukautta

Johdatus joukkotiedotusvälineiden muotoihin? sanomalehdet, kirjat, lehdet, radio, televisio, äänitallenteet, elokuvat ja Internet? saada käsitys heidän toimintatavoistaan. Sisältääkö joukkotiedotusvälineisiin perustuvat toimialat? journalismi, mainonta ja suhdetoiminta? samoin kuin joukkotiedotusvälineiden teoria, laki ja etiikka. Painopiste tiedotusvälineiden kriittiselle ajattelulle.

+ COMM2500 Johdatus joukkotiedotusvälineisiin, 3 lukukautta

Tutkimus erilaisista maamerkkiteorioista, kuten retorinen, marxilainen ja feministinen populaarikulttuurin analysoimiseksi painottaen viestinnän merkitystä kulttuurin tuotannossa ja kulutuksessa. Opiskelija tutkii kulttuurin kehitystä soveltamalla erilaisia teorioita tai "linssejä" kulttuuriesineisiin, mukaan lukien musiikki, elokuvat, mainokset, vaatteet jne.

+ COMM3140 Kampanjat ja vakuuttamisen teoriat, 3 lukukautta

Painopiste oppimisteorioissa, tietojenkäsittelyteorioissa, havainto teorioissa, vakuuttavien vetoomusten osissa ja vakuuttamiseen liittyvässä etiikassa. Lisäksi opiskelijat tarkastelevat viestintäkampanjoihin liittyviä teorioita ja vakuuttavia vetoomuksia ja kritisoivat monien vakuuttavien strategioiden menestystä tai puutetta.

+ COMM3500 Emerging and Social Media, 3 lukukauden tuntia

Tutkimus uusien viestintäkäytäntöjen syntymisestä sekä niiden sosiaalisista, poliittisista, kulttuurisista ja taloudellisista vaikutuksista henkilökohtaiseen, yhteisölliseen, kulttuuriseen, sosiaaliseen, institutionaaliseen ja kansainväliseen elämään. Erityistä huomiota kiinnitetään siihen, miten sosiaalinen media vaikuttaa ja muotoilee eettisiä ja yksityisyyttä koskevia kysymyksiä, miten näemme itsemme ja muut, miten olemme vuorovaikutuksessa muodollisesti ja epävirallisesti sekä miten harjoitamme liiketoimintaa.

CSIT1060 Johdatus Web-ohjelmointiin, 3 lukukautta tuntia

Perusteet siitä, kuinka World Wide Web toimii ja verkkosivustojen rakentamisessa käytetään HTML: ää ja CSS: tä Aiheeseen liittyvät tekniikataidot katetaan.

ECON1320 mikrotalouden periaatteet, 3 lukukautta

Analyysi Yhdysvaltojen talousjärjestelmän perusperiaatteista, keskittyen hintaan, tuotantoon, markkinarakenteisiin ja katsaus nykyaikaisiin taloudellisiin ongelmiin, esimerkiksi kestävyyteen. Tavoite 1C, ELO5 Yhteiskuntatieteet - Kestävä kehitys

+ Merkitsee vaihtoehtoisen vuoden kurssin.

Viimeksi päivitetty Huhti 2020

Oppilaitoksesta

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Lue lisää

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Näytä vähemmän
Independence , Lamoni + 1 Lisää Vähemmän