close

Suodattimet

Katso tulokset

Kandidaattiohjelma Brändijohtaminenssa 2020

Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa yliopistoissa ja collegeissa. Kandidaatin tutkinnon saa, kun on suorittanut vaaditut kurssit, jotka oppilaitoksesta tai opintojen suoritustavasta riippuen voi suorittaa 3 - 7 vuodessa. Tuotemerkin hallinnan tietämyksen arvo on sen erityispiirteet liiketoiminnan ja markkinoinnin aihepiirissä. Työnantajat ja yhtiöt etsivät opiskelijoilta erityisiä taitoja, j… Lue lisää

Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa yliopistoissa ja collegeissa. Kandidaatin tutkinnon saa, kun on suorittanut vaaditut kurssit, jotka oppilaitoksesta tai opintojen suoritustavasta riippuen voi suorittaa 3 - 7 vuodessa.

Tuotemerkin hallinnan tietämyksen arvo on sen erityispiirteet liiketoiminnan ja markkinoinnin aihepiirissä. Työnantajat ja yhtiöt etsivät opiskelijoilta erityisiä taitoja, joita tällä alalla tarjotaan edistääkseen yrityksen nimeä.

Kandidaatti Brändijohtaminenssa

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
Swiss School of Higher Education
Montreux , Sveitsi

Ammattikorkeakoulu Luxury Brand Management -ohjelmassa opettaa opiskelijoille kaikkia luksusbrändin hallinnan näkökohtia - markkinoinnista ja strategisesta kehittämisestä raho ... +

Ammattikorkeakoulu Luxury Brand Management -ohjelmassa opettaa opiskelijoille kaikkia luksusbrändin hallinnan näkökohtia - markkinoinnista ja strategisesta kehittämisestä rahoitukseen. Se auttaa oppilaita ymmärtämään, miten tuotteet tulisi sijoittaa, mitä niiden rooli markkinoilla on ja miten analysoida ja ylläpitää hyviä suhteita asiakkaisiin. -
BBA
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Helmi 2021
30 Loka 2020
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Etelä-Afrikka +3 Lisää

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellis ... +

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellisen ja taloudellisia periaatteita. Opiskelijat altistuvat ydinkomponentteihin kuten varainhoidon brändin sisällä vallitsevaa taloustilannetta; tuotemerkin ja markkina-analyysi kaupalliselta kannalta; edistämään kestävien ja eettisen liiketoiminnan ja brändin käytäntö; kehittäminen viestintästrategiansa yhteydessä kilpailuympäristön ja sisäisen todellisuuden; ja hyödyntämistä mittareita ja malleja arvioida brändin tulokseen ja omaan pääomaan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä