close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Kandidaattiohjelmat Brändijohtaminenssa Afrikassa 2020

Kandidaatin 's tutkinto on palkittu suoritetusta perustutkintoa akateeminen ohjelma. Se on usein ensimmäisen asteen opiskelija sai hänen akateemisen uransa. Se yleensä kestää neljä vuotta täysipäiväistä opiskelua ansaita kandidaatin tutkinnon. Brändinhallinnan korkeakoulututkinnon hakijoille heidän tutkimuksensa painopiste voi olla, miten kuluttajat, jotka ovat eri ikäisiä ja so… Lue lisää

Kandidaatin 's tutkinto on palkittu suoritetusta perustutkintoa akateeminen ohjelma. Se on usein ensimmäisen asteen opiskelija sai hänen akateemisen uransa. Se yleensä kestää neljä vuotta täysipäiväistä opiskelua ansaita kandidaatin tutkinnon.

Brändinhallinnan korkeakoulututkinnon hakijoille heidän tutkimuksensa painopiste voi olla, miten kuluttajat, jotka ovat eri ikäisiä ja sosiaaliryhmiä, saattavat parhaillaan tuotetta tai yritystä nykyään ja tulevina vuosina.

Voiko mikään muu alue pärjäisi erilaisia ​​ja ulottuvuus Afrikassa? Kanssa imitable historia, maisemaan ja kulttuuriympäristöön maksut, tuskin alueilla tarjota ulkomailla opiskelua kohtaavat joka on haastavampaa tai tyydyttävämpää kannalta opiskeluun.

Näytä kaikki Kandidaattiohjelmat Brändijohtaminenssa Afrikassa 2020

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Etelä-Afrikka +3 Lisää

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellis ... +

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellisen ja taloudellisia periaatteita. Opiskelijat altistuvat ydinkomponentteihin kuten varainhoidon brändin sisällä vallitsevaa taloustilannetta; tuotemerkin ja markkina-analyysi kaupalliselta kannalta; edistämään kestävien ja eettisen liiketoiminnan ja brändin käytäntö; kehittäminen viestintästrategiansa yhteydessä kilpailuympäristön ja sisäisen todellisuuden; ja hyödyntämistä mittareita ja malleja arvioida brändin tulokseen ja omaan pääomaan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä