close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Kandidaattiohjelmat Brändijohtaminenssa Etelä-Afrikassa 2020

Kandidaatin tutkinto on jälkeiseen tutkintoon päättymisen jälkeen 120 opintopistettä. Se kestää yleensä kahdeksan lukukautta suorittaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinto. Samalla täydentämään perustutkintoa tietenkin ehdokkaita on tutkia yleisiä kursseja ja valitsi merkittävä tietystä aiheesta. Kandidaatin tutkinto voidaan kutsua myös ylioppilastutkinnon tietyissä maissa. Brän… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto on jälkeiseen tutkintoon päättymisen jälkeen 120 opintopistettä. Se kestää yleensä kahdeksan lukukautta suorittaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinto. Samalla täydentämään perustutkintoa tietenkin ehdokkaita on tutkia yleisiä kursseja ja valitsi merkittävä tietystä aiheesta. Kandidaatin tutkinto voidaan kutsua myös ylioppilastutkinnon tietyissä maissa.

Brändinhallinnan korkeakoulututkinnon hakijoille heidän tutkimuksensa painopiste voi olla, miten kuluttajat, jotka ovat eri ikäisiä ja sosiaaliryhmiä, saattavat parhaillaan tuotetta tai yritystä nykyään ja tulevina vuosina.

Etelä-Afrikka, virallisesti Etelä-Afrikan tasavalta, on maa, joka sijaitsee Etelä-kärki Afrikassa. Se on jaettu yhdeksään maakuntaan. Etelä-Afrikka ei ole vain hyppäämällä pisteen, se on itse loistava kohde rikas kulttuuri, eläimistö ja kasvisto ja historiaa.

Suositut Kandidaattiohjelmat Brändijohtaminenssa Etelä-Afrikassa 2020

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Etelä-Afrikka +3 Lisää

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellis ... +

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellisen ja taloudellisia periaatteita. Opiskelijat altistuvat ydinkomponentteihin kuten varainhoidon brändin sisällä vallitsevaa taloustilannetta; tuotemerkin ja markkina-analyysi kaupalliselta kannalta; edistämään kestävien ja eettisen liiketoiminnan ja brändin käytäntö; kehittäminen viestintästrategiansa yhteydessä kilpailuympäristön ja sisäisen todellisuuden; ja hyödyntämistä mittareita ja malleja arvioida brändin tulokseen ja omaan pääomaan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä