close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Brändijohtaminenssa 2020 Durban Etelä-Afrikassa

Kandidaatin tutkinto on perustutkinto, jonka saa, kun on suorittanut vaadittavat opinnot joko yliopistossa tai collegessa. Suurin osa kandidaattiohjelmista kestää 3 - 4 vuotta, ja jotkut voivat viedä jopa seitsemän vuotta. Mahdollisuus myydä tuotemerkkiä ja pitää se painavana ja merkityksellisinä muuttuvilla kuluttajamarkkinoilla on joitain tärkeimpiä periaatteita, joita opiskelijat voi… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto on perustutkinto, jonka saa, kun on suorittanut vaadittavat opinnot joko yliopistossa tai collegessa. Suurin osa kandidaattiohjelmista kestää 3 - 4 vuotta, ja jotkut voivat viedä jopa seitsemän vuotta.

Mahdollisuus myydä tuotemerkkiä ja pitää se painavana ja merkityksellisinä muuttuvilla kuluttajamarkkinoilla on joitain tärkeimpiä periaatteita, joita opiskelijat voivat oppia tuotemerkin hallinnan opetussuunnitelmassa.

Maa sijaitsee sen eteläkärjessä Afrikassa, Etelä-Afrikka, on rikas kulttuuri, että et koskaan saa tarpeeksi tutustuessaan tai opiskella täällä. Kielet ovat muun muassa Afrikaner ja Englanti sekä Hollannin. Kampuksella elämän laaja Etelä-Afrikkalainen yliopisto, University of Johannesburg tai muiden yliopistojen tulee mielessä puhaltavat. Tulet rakastamaan vuorovaikutuksessa Bantus täällä ja trooppinen ilmasto alueella.

Durban kaupunki on valmistuksen keskus ja sijaitsee KwaZulu-Natalin provinssissa Etelä-Afrikassa. Se on yli 20 yksityistä koulua, yli 60 julkista koulua, useita korkea-asteen instituutiot, ja siellä asuu noin 3,5 miljoonaa ihmistä.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Brändijohtaminenssa Durban Etelä-Afrikassa 2020

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Etelä-Afrikka +3 Lisää

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellis ... +

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellisen ja taloudellisia periaatteita. Opiskelijat altistuvat ydinkomponentteihin kuten varainhoidon brändin sisällä vallitsevaa taloustilannetta; tuotemerkin ja markkina-analyysi kaupalliselta kannalta; edistämään kestävien ja eettisen liiketoiminnan ja brändin käytäntö; kehittäminen viestintästrategiansa yhteydessä kilpailuympäristön ja sisäisen todellisuuden; ja hyödyntämistä mittareita ja malleja arvioida brändin tulokseen ja omaan pääomaan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä