close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Brändijohtaminenssa 2020 Johannesburg Etelä-Afrikassa

Kandidaatin tutkinto myönnetään opiskelijoille, jotka ovat täyttäneet kaikki kyseisen yliopiston tai collegen opintovaatimukset. Näihin yleensä kuuluu 3 - 7 vuotta tiettyyn aineeseen keskittyviä opintoja, ja tätä ainetta kutsutaan yleensä pääaineeksi. Mahdollisuus myydä tuotemerkkiä ja pitää se painavana ja merkityksellisinä muuttuvilla kuluttajamarkkinoilla on joitain tärkeimpi… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto myönnetään opiskelijoille, jotka ovat täyttäneet kaikki kyseisen yliopiston tai collegen opintovaatimukset. Näihin yleensä kuuluu 3 - 7 vuotta tiettyyn aineeseen keskittyviä opintoja, ja tätä ainetta kutsutaan yleensä pääaineeksi.

Mahdollisuus myydä tuotemerkkiä ja pitää se painavana ja merkityksellisinä muuttuvilla kuluttajamarkkinoilla on joitain tärkeimpiä periaatteita, joita opiskelijat voivat oppia tuotemerkin hallinnan opetussuunnitelmassa.

Etelä-Afrikka, virallisesti Etelä-Afrikan tasavalta, on maa, joka sijaitsee Etelä-kärki Afrikassa. Se on jaettu yhdeksään maakuntaan. Etelä-Afrikka ei ole vain hyppäämällä pisteen, se on itse loistava kohde rikas kulttuuri, eläimistö ja kasvisto ja historiaa.

Johannesburg kaupunki on suurin lähde kultaa ja timantti eteläisessä Afrikassa. Se on perusta Etelä-Afrikan perustuslakituomioistuimen ja on suurin ja vaurain kaupunki Gauteng Province. Se on koti University of Johannesburg.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Brändijohtaminenssa Johannesburg Etelä-Afrikassa 2020

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg , Etelä-Afrikka +3 Lisää

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellis ... +

Tämä kunnioittaa ohjelma tutkii ja soveltaa strategista malleja ja työkaluja käytännön innovatiivisia ja kustannustehokkaita brändin hallinta, joka perustuu vahvan taloudellisen ja taloudellisia periaatteita. Opiskelijat altistuvat ydinkomponentteihin kuten varainhoidon brändin sisällä vallitsevaa taloustilannetta; tuotemerkin ja markkina-analyysi kaupalliselta kannalta; edistämään kestävien ja eettisen liiketoiminnan ja brändin käytäntö; kehittäminen viestintästrategiansa yhteydessä kilpailuympäristön ja sisäisen todellisuuden; ja hyödyntämistä mittareita ja malleja arvioida brändin tulokseen ja omaan pääomaan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä