close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Kansainvälinen markkinointissa 2021 Peking Kiinassa

Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa yliopistoissa ja collegeissa. Kandidaatin tutkinnon saa, kun on suorittanut vaaditut kurssit, jotka oppilaitoksesta tai opintojen suoritustavasta riippuen voi suorittaa 3 - 7 vuodessa. Kansainvälinen markkinointi on akateeminen tutkimus alue, joka käsittelee hyödyntäen markkinoinnin menetelmiä ja tekniikoita mainostaa tuotteita ulkomaille. Opiskelevat täll… Lue lisää

Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa yliopistoissa ja collegeissa. Kandidaatin tutkinnon saa, kun on suorittanut vaaditut kurssit, jotka oppilaitoksesta tai opintojen suoritustavasta riippuen voi suorittaa 3 - 7 vuodessa.

Kansainvälinen markkinointi on akateeminen tutkimus alue, joka käsittelee hyödyntäen markkinoinnin menetelmiä ja tekniikoita mainostaa tuotteita ulkomaille. Opiskelevat tällä alalla voi tutkia aiheita, kuten markkinoiden tunnistaminen, globaali päätöksenteko, hinnoittelua ja kohdentamista.

Opetusministeriö toimii koulutuksen Kiinassa. Hallitus usein osarahoittajana varten korkeakoulutuksen teknisen ja julkisia yliopistoja. Kiinan hallitus on myös kehittänyt opetussuunnitelman, joka mahdollistaa niille opiskelijoille, joiden ammattitaito vaalia kykyjään.

Koska Pekingin asemaa kulttuurinen ja poliittinen Kiinan pääkaupunki, monet paikalliset ja kansainväliset opiskelijat ovat ryntäävät tässä kaupungissa, opiskella eri yliopistoissa ja korkeakouluissa. Kaupunki tarjoaa hyvät mahdollisuudet korkeakoulutukseen harrastajat erityisesti niille linjassa kohti tekniikkaa.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Kansainvälinen markkinointissa Peking Kiinassa 2021

Näytä vähemmän
format_list_bulleted Suodattimet
BFSU Solbridge International School of Business
Peking, Kiina

Kansainvälinen markkinointi tutkii taloudellisten, kulttuuristen, poliittisten, oikeudellisten ja muiden ympäristövaikutusten vaikutuksia kansainväliseen markkinointiin. Tässä ... +

Kansainvälinen markkinointi tutkii taloudellisten, kulttuuristen, poliittisten, oikeudellisten ja muiden ympäristövaikutusten vaikutuksia kansainväliseen markkinointiin. Tässä yhteydessä keskitytään siihen, miten tunnistaa ja analysoida maailmanlaajuisia markkinointimahdollisuuksia ja tutkia tuotteiden, hinnoittelun, jakelun ja myynninedistämisen strategioita. -
Kandidaatti
4 vuotta
Englanti
Syys 2021
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä