$close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Kasvatustiedessa 2022 Ñuñoa Chilessä

Kandidaatin tutkinto on jälkeiseen tutkintoon päättymisen jälkeen 120 opintopistettä. Se kestää yleensä kahdeksan lukukautta suorittaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinto. Samalla täydentämään perustutkintoa tietenkin ehdokkaita on tutkia yleisiä kursseja ja valitsi merkittävä tietystä aiheesta. Kandidaatin tutkinto voidaan kutsua myös ylioppilastutkinnon tietyissä maissa.Hyvin… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto on jälkeiseen tutkintoon päättymisen jälkeen 120 opintopistettä. Se kestää yleensä kahdeksan lukukautta suorittaa kauppatieteiden kandidaatin tutkinto. Samalla täydentämään perustutkintoa tietenkin ehdokkaita on tutkia yleisiä kursseja ja valitsi merkittävä tietystä aiheesta. Kandidaatin tutkinto voidaan kutsua myös ylioppilastutkinnon tietyissä maissa.

Hyvin laajasti ajateltuna koulutuksella voidaan viitata mihin tahansa merkittävään kokemukseen, joka tavalla tai toisella määrittelee yksilöä. Tämä puolestaan voi vaikuttaa tapaan, jolla yksilö, tässä tapauksessa opiskelija, ajattelee, tuntee tai toimii. Pedagogiikka on tärkeä koulutustermi, jolla viitataan erilaisiin opetusmenetelmiin.

Koulutus Chilessä painotetaan teknistä ja korkeakoulutuksen yliopistossa. Suurin osa yliopistoista Chile tarjoaa vakiintunut opiskelija kulttuurin ja suhteet kansainvälisten opiskelijoiden riippumatta kielimuuri. Korkeakoulutus Chilessä on saatavilla sekä yksityisten ja julkisten yliopistojen.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Kasvatustiedessa Ñuñoa Chilessä 2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Chilessä
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
Ñuñoa, Chile

Hän on ammattilainen, joka erottuu kyvystään reflektoida kriittisesti, tuottaa paikalla olevia parannusehdotuksia ja luoda oppimismahdollisuuksia opiskelijoille. Samoin hänell ... +

Hän on ammattilainen, joka erottuu kyvystään reflektoida kriittisesti, tuottaa paikalla olevia parannusehdotuksia ja luoda oppimismahdollisuuksia opiskelijoille. Samoin hänellä on taitoja, joiden avulla hän voi kommunikoida riittävästi äidinkielellään ja toisella kielellä, sopeutua teknologisten resurssien käyttöön ja muodostaa yhteistyötyöryhmiä. Hän osoittaa vankkaa opetusharjoittelua, jonka avulla hän voi ymmärtää musiikkia ja erilaisia äänimuotoja tietämyksenä, mikä lisää esteettistä herkkyyttä opiskelijoissaan. Tällä epistemologisella pohjalla on mahdollista hallita didaktisia ja arvioivia prosesseja, mikä takaa riittävän koulutuksen välityksen erilaisissa esityskonteksteissa. Samoin hän kykenee etsimään ratkaisuja ammatillisessa työssään esiin tuleviin ongelmiin, jotka liittyvät asiayhteyteen ja kunnioittavat ihmisten ja heidän yhteisöjensä uskomuksia ja tapoja. Hän kehittää käytäntöä koskevaa tutkimusta, joka perustuu musiikkikasvatuksen parantamiseen tähtäävien toimien luomiseen. Edellä mainittuun lisätään kyky hallita erilaisia hankkeita musiikin ilmaisun kehittämiseksi muodollisen ja epävirallisen koulutuksen yhteydessä vahvistamalla musiikin integroivaa ja kulttuurien välistä arvoa koulutusyhteisössä, johon se on sisällytetty, ja yhteiskunnassa. -
Kandidaatti
Spanish (Chile)
Kampus
 
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
Ñuñoa, Chile

Uran valmistunut on koulutuksen ammattilainen, joka ymmärtää ja arvostaa monimuotoisuuden ihmisen eri ulottuvuuksien ominaisuutena. Sillä on erityisiä pedagogisia valmiuksia e ... +

Uran valmistunut on koulutuksen ammattilainen, joka ymmärtää ja arvostaa monimuotoisuuden ihmisen eri ulottuvuuksien ominaisuutena. Sillä on erityisiä pedagogisia valmiuksia edistää ja hallita sosiaalisen ja koulutuksellisen osallisuuden prosesseja, jotka ovat merkityksellisiä kuurojen tai oppimis-, viestintä- tai kielivaikeuksien omaavien erityispiirteiden kannalta. Sen suorituskyky perustuu keskittymiseen lakiin ja sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, koulutustarpeiden huomioimiseen yhteistyötyössä ja poikkitieteellisissä ryhmissä oppimismahdollisuuksien edistämiseksi erilaisissa sosiaalisissa ja kasvatuksellisissa yhteyksissä. -
Kandidaatti
Spanish (Chile)
Kampus