$close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Kasvatustiedessa 2022 Buk-gu Etelä-Koreassa

Kandidaatin tutkinto myönnetään opiskelijoille, jotka ovat täyttäneet kaikki kyseisen yliopiston tai collegen opintovaatimukset. Näihin yleensä kuuluu 3 - 7 vuotta tiettyyn aineeseen keskittyviä opintoja, ja tätä ainetta kutsutaan yleensä pääaineeksi.Jos koulutuksesta haluaa uran itselleen, täytyy suorittaa tuleville kasvattajille suunniteltuja kursseja. Onneksi järjestetään hyvin… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto myönnetään opiskelijoille, jotka ovat täyttäneet kaikki kyseisen yliopiston tai collegen opintovaatimukset. Näihin yleensä kuuluu 3 - 7 vuotta tiettyyn aineeseen keskittyviä opintoja, ja tätä ainetta kutsutaan yleensä pääaineeksi.

Jos koulutuksesta haluaa uran itselleen, täytyy suorittaa tuleville kasvattajille suunniteltuja kursseja. Onneksi järjestetään hyvinkin paljon erilaisia kursseja niille, jotka haluavat täydentää aiempaa osaamistaan jonkin asteen opettajan pätevyydellä. Kursseja voi suorittaa lukuisissa oppilaitoksissa kaikkialla maailmassa.

Korkeakoulujen sisältyi säännöllisiä neljän vuoden korkeakouluissa ja yliopistoissa. Koulutus on otettava hyvin vakavasti Etelä-Koreassa, ja maa asuu useita maailmanluokan yliopistoja, joista monet ovat vaihdon kanssa eri ulkomaisten yliopistojen, ja ovat hyvä tapa ulkomaalaisille kokea elämää maassa.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Kasvatustiedessa Buk-gu Etelä-Koreassa 2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Etelä-Koreassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Chonnam National University
Buk-gu, Etelä-Korea

Itsenäisen ja luovan alan varhaiskasvatuksen asiantuntijoiden edistäminen uudelle vuosituhannelle Yksityiskohtaiset kasvatustavoitteet Vakiintuneiden varhaiskasvatusopettajien ... +

Itsenäisen ja luovan alan varhaiskasvatuksen asiantuntijoiden edistäminen uudelle vuosituhannelle Yksityiskohtaiset kasvatustavoitteet Vakiintuneiden varhaiskasvatusopettajien itsensä kehittäminen Täyttämällä erilaisia oppiaineita, kuten varhaiskasvatuksen teoreettiset perusteet, varhaiskasvatuksen opetussuunnitelma ja oppikirja-analyysi, varhaiskasvatusmenetelmät ja kenttäsovellus, ammatillinen tietämys ja laadun parantaminen uusissa opetusteorioissa ja -menetelmissä vastauksena tietoyhteiskunnan muutoksiin Koulutusalalla sovellettavien luokkahuoneen taitojen parantaminen tapausesitysten, keskustelujen ja tutkimukseen osallistumisen kautta Mahdollisuuksien parantaminen oppituntien suunnittelussa varhaiskasvatus, joka perustuu tulevan varhaiskasvatussuunnitelman opetustavoitteiden ja opetussisältöjen ymmärtämiseen Osaamisen kehittäminen varhaiskasvatuksen asiantuntijana Kyky kehittää uutta teoriaa ja soveltaa sitä taitoja, tietoja ja taitoja eri luokkatilanteisiin kentällä varhaiskasvatuksen asiantuntijana varhaiskasvatuskurssien avulla Parannetaan kykyä kehittää edustavia luokka -moduuleja, joita voidaan soveltaa kenttään käyttämällä multimediaa, havaintotunteja ja vertailevaa analyysi varhaiskasvatuksen videotallennuksen avulla Kyky kehittää luovasti ja järkevästi erilaisia ongelmia varhaiskasvatuksessa paikan päällä Pätevyyden kasvattaminen varhaiskasvatustutkijoina Tutkinnon kyky kasvattaa varhaiskasvatuksen tutkimuskykyä ottamalla menetelmiä, kuten varhaiskasvatusta koulutustutkimusmenetelmät ja tilastot, varhaiskasvatuksen kenttätutkimus sekä opinnäytetutkimus ja aiheet eri varhaiskasvatusaloille.Tutustu suunnittelutapoihin ja tietoanalyysitekniikoihin kenttätutkimusongelmiin, kuten kokeelliseen tutkimukseen, tutkimukseen ja d analysointitutkimusta ja tapaustutkimusta ja kehittää pätevyyttäsi varhaiskasvatuksen kenttätutkijana, joka voi kirjoittaa tutkimusraportteja itsenäisesti Varhaiskasvatukseen liittyvien tutkimustulosten perusteella, silmän kehittäminen paikan päällä tapahtuvan varhaiskasvatuksen käytännön parantamiseksi Alustavien varhaiskasvatusopettajien koulutus Koulutustoiminnan suorittamiseen tarvittavien ammattipätevyyksien kehittäminen, kuten tavoitteet, sisältö, opetusmenetelmät ja varhaiskasvatuksen arviointi esiopetuksen opettajana koulutusala kenttähavainto- ja ohjauskokemuksen kautta -
Kandidaatti
Korealainen
Kampus