$close

Suodattimet

Katso tulokset

Näytä kaikki Kandidaattiohjelmat Kasvatustiedessa Meksikossa 2022

Kandidaatin tutkinnot akkreditoitu oppilaitokset ja korkeakoulut voivat olla tärkeitä astinkiviä kohti menestyksekkään uran.Yleisin perustutkintoa ohjelma on kandidaatin 's tutkinto, yleensä myönnetty neljä vuotta menestyksekkään tutkimuksenBachelor of Education valmistaa opiskelijoita opettamaan eri kouluympäristössä. Usein valmistuneet ansaitsevat opettajan todistus opetusminis… Lue lisää

Kandidaatin tutkinnot akkreditoitu oppilaitokset ja korkeakoulut voivat olla tärkeitä astinkiviä kohti menestyksekkään uran.Yleisin perustutkintoa ohjelma on kandidaatin 's tutkinto, yleensä myönnetty neljä vuotta menestyksekkään tutkimuksen

Bachelor of Education valmistaa opiskelijoita opettamaan eri kouluympäristössä. Usein valmistuneet ansaitsevat opettajan todistus opetusministeriön asianomaisissa maissa joka oikeuttaa heidät opettamaan millään kouluympäristössä, julkisissa kouluissa, itsenäistä koulua.

Meksiko, virallisesti Meksikon yhdysvaltojen, on liittovaltion perustuslaillinen tasavalta Pohjois-Amerikassa. Työskentely voi vaatia työviisumi, jota on vaikea saada, jos haluat vain freelance lyhyen aikaa. Suurin osa hallituksen rahoittama yliopistoihin pormestari kaupungeista (osavaltion pääkaupunki) on lyhytkursseja historiaan, gastronomian ja kulttuurin aiheita, useimmat niistä ovat lähes ilmaiseksi.

Suositut Kandidaattiohjelmat Kasvatustiedessa Meksikossa 2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Meksikossa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Universidad Ítaca
Mexico City, Meksiko

Luonnontieteiden kandidaatin opiskelu Online -koulutuksessa avaa oven työskennellä missä tahansa yrityksessä tai organisaatiossa, joka esittelee koulutus- ja opetuskehitystä o ... +

Luonnontieteiden kandidaatin opiskelu Online -koulutuksessa avaa oven työskennellä missä tahansa yrityksessä tai organisaatiossa, joka esittelee koulutus- ja opetuskehitystä organisaation vaatimusten perusteella. -
BSc
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
3 vuotta
Espanjalainen
Online
 
University Of Guanajuato
Guanajuato, Meksiko

Muodon ammattilainen, joka käyttää muodostumisprosessin aikana hankittuja teorioita, tekniikoita ja työkaluja; suorittaa toimintoja, jotka mahdollistavat eri musiikkilajien tu ... +

Muodon ammattilainen, joka käyttää muodostumisprosessin aikana hankittuja teorioita, tekniikoita ja työkaluja; suorittaa toimintoja, jotka mahdollistavat eri musiikkilajien tuntemisen, analysoinnin ja tulkinnan ja samalla tuottavat tuotteita, jotka liittyvät heidän osaamisalueisiinsa, korkealla humanistisella mielellä, joka on kehitetty ammatin omissa periaatteissa ja arvoissa; samoin kuin ehdottaa kykyä tutkia ja opettaa kommunikoimaan muita tietoja, taitoja ja näppäryyttä, olivatpa ne sitten työtuotteissa tai luokkahuoneessa. -
Kandidaatti
Englanti, Espanjalainen
Kampus
 
Alfred Nobel University of Mexico (Universidad Alfred Nobel de México)
San Juan del Río, Meksiko

Ryhdy koulutusasiantuntijaksi Se antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä opettajana, kouluttajana, tutkimusneuvojana tai ammatillisena neuvonantajana teollisuudessa ja julkisell ... +

Ryhdy koulutusasiantuntijaksi Se antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä opettajana, kouluttajana, tutkimusneuvojana tai ammatillisena neuvonantajana teollisuudessa ja julkisella sektorilla. Valmistuneet ovat osa toisen asteen ammatillisten neuvonantajien henkilökuntaa ja opettajina esikoulusta maisteriksi ja alan kouluttajina kansainvälisellä tasolla. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 

Ansaitse stipendi, jonka arvo on jopa 10 000,00

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin.
ANUIES
Mexico City, Meksiko

ANUIES on edistänyt korkeakoulutuksen innovaatiopolitiikan rakentamista ympäristössä, jolle on ominaista monimutkaisuus ja epävarmuus. Tämä on ilmaistu suuremmalla voimalla vu ... +

ANUIES on edistänyt korkeakoulutuksen innovaatiopolitiikan rakentamista ympäristössä, jolle on ominaista monimutkaisuus ja epävarmuus. Tämä on ilmaistu suuremmalla voimalla vuodesta 2006, jolloin ehdotettiin opetus- ja oppimismallien muuttamista, jatkuvaa innovointia, koulutusmuotojen monipuolistamista ja koulutuksen edistämistä koko elämän ajan. Pääpaino on kokonaisvaltaisten koulutusprosessien kehittämisessä, eri koulutusmuotojen ja -muotojen ohjelmien kannustamisessa sekä koulutus- ja päivitysmahdollisuuksien avaamisessa. ANUIES koulutuksessa ovat yksi ratkaisevista kysymyksistä, joita ANUIES on edistänyt tarpeessa luoda kattavia koulutusprosesseja eri osaamis- ja ammattialoilla. Siksi se järjestää alueiden välisiä ja sisäisiä työryhmiä, jotka edistävät ja toteuttavat projekteja, jotka liittyvät seuraaviin temaattisiin akseleihin: Koulutusmallit Koulutusinnovaatio ja opetussuunnitelma Ympäristöt ja yksityiskohtaiset säännöt Näihin asioihin liittyvän työn kehittämiseksi luodaan yhteistyömekanismeja Korkeakoulut kansallisen verkoston kautta käynnistämällä akateemisia hankkeita, jotka edistävät innovoinnin vahvistumista korkea -asteen koulutuksessa, edistävät tutkijoiden, johtajien ja innovaatioasiantuntijoiden osallistumista alueellisella, alueidenvälisellä ja kansallisella tasolla. Yhteisesti tuotettujen tulosten levittäminen edistää innovatiivisia prosesseja ANUIES korkeakouluissa Network Observatoryn kautta. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Anglo-American Education Group
Mexico City, Meksiko

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un professional Competent y Competitivo en la docencia. Contarás con excelente Competencia comunicativa en el idioma inglés. For ... +

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un professional Competent y Competitivo en la docencia. Contarás con excelente Competencia comunicativa en el idioma inglés. Formado a la vanguardia educationativa, con métodos y técnicas de enseñanza innovadores. Podrás dirigir con pertinencia y eficacia la planeación, ejecución y evaluación del process educationat. Tendrás uncompromiso con el entorno social, mediante el ejercicio de valores universales. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Meksiko

Opetussuunnitelman tarkoitus, että oppilas saa erityisopettajan poistumisprofiilin halutut piirteet. Toisin sanoen hankkia joukko tietoja, taitoja, kykyjä, asenteita ja arvoja ... +

Opetussuunnitelman tarkoitus, että oppilas saa erityisopettajan poistumisprofiilin halutut piirteet. Toisin sanoen hankkia joukko tietoja, taitoja, kykyjä, asenteita ja arvoja, joiden avulla he voivat harjoittaa opettajan ammattia laadukkaasti ja sitoutuneesti, jotta voidaan vastata riittävästi koulutukseen vastaamaan erityistarpeita oppilaiden ilmaisemana. vammaisia ​​sekä niitä, joilla on muista syistä johtuvia erityistarpeita. Samoin on tarkoitus, että opiskelija kehittää valmiuksia ja kykyä elinikäiseen oppimiseen oman kokemuksensa ja systemaattisen tutkimuksensa perusteella. Opetussuunnitelmakartan muodostavat aiheet on määritelty korkeamman tason ammattilaisen valmistumisprofiilin toivottujen ominaisuuksien perusteella, joka on omistettu erityisopetuksen opetukselle ja joka työskentelee lasten ja nuorten kanssa, joilla on erityisiä koulutustarpeita, vammaisten kanssa tai ilman vammoja ja käydä perusopetusta erityisopetuksessa tai peruskoulussa. Samoin otettiin huomioon koulutustarpeet, joita yleinen koulutus ja erityisesti erityisopetus tarjoavat tuleville ammatillisen käytännön opettajille. Peruskoulutuksen aikana tavalliset koululaiset saavat vankan tiedon siitä, mitä erityisiä koulutustarpeita ja -vammoja ovat, niiden syyt ja niiden vaikutukset kehityksen ja oppimisen perusprosesseihin, mikä antaa erityisopetukselle identiteetin; He myös hankkivat opetustaitoja opetuksellisen vastauksen antamiseksi vammaisten lasten ja nuorten erityistarpeisiin ja muihin tekijöihin liittyviin tarpeisiin. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Benemérita and Centenary Rodolfo Menéndez De La Peña Primary Education Teacher Training School (Benemérita y Centenaria Escuela Normal de Educación Primaria Rodolfo Menéndez De La Peña)
Mérida, Meksiko

Opetussuunnitelma käsittää jokaisen kurssin monimutkaisen verkon solmuina, joka ilmaisee tietoa, tarkoituksia, menetelmiä ja käytäntöjä, jotka antavat merkityksen koulutuspolu ... +

Opetussuunnitelma käsittää jokaisen kurssin monimutkaisen verkon solmuina, joka ilmaisee tietoa, tarkoituksia, menetelmiä ja käytäntöjä, jotka antavat merkityksen koulutuspoluille. Koulutustarkoitusten toteuttamiseksi opetussuunnitelman verkko rakennettiin kahdeksan lukukauden ajaksi, ja siinä oli viisikymmentäviisi kurssia, jotka järjestettiin viidelle koulutuspolulle ja yksi tila lisättiin tutkintotyölle. Opetussuunnitelma sisältää yhteensä 291 opintopistettä. TO. KOULUTUSKURSSIT Psykopedagoginen polku koostuu 16 kurssista, jotka sisältävät luonteeltaan teoreettista ja käytännöllistä opetustoimintaa. Akateeminen kuormitus on 4 tuntia viikossa kasvotusten, ja niiden arvo on 4,5 op. Valmistautuminen opetukseen ja oppimiseen -kurssi koostuu 20 kurssista, jotka ilmaisevat teoreettista ja käytännön toimintaa ja keskittyvät kurinalaisen tiedon oppimiseen ja sen opettamiseen. Matemaattiseen tietämykseen, luonnontieteisiin ja viestintään sekä kieleen liittyvillä kursseilla on kuusi tuntia viikossa ja kukin arvo 6,75 akateemista opintopistettä. Muiden kurssien kesto on 4 tuntia ja niiden arvo on 4,5 op. Lisäkieli- ja tieto- ja viestintätekniikka -kurssi koostuu 7 kurssista, jotka yhdistävät teoreettisen ja käytännöllisen opetustoiminnan, ja niiden kuormitus on 4 tuntia viikossa ja arvo 4,5 opintopistettä. Kurssi Valinnaiset kurssit koostuvat neljästä opetussuunnitelman tilasta opiskelijan täydentävään ja kattavaan koulutukseen, 4 tuntia viikossa akateemista kuormitusta ja 4,5 op. Ammattikäytäntöpolku koostuu 8 kurssista. 7 kurssia ilmaisee teoreettista ja käytännön toimintaa, painottaen asteittaista lähestymistapaa ammatilliseen toimintaan tietyissä yhteyksissä ja sen analysointia, jotka sijaitsevat ensimmäisestä seitsemänteen lukukauteen. Jokaisella kurssilla on akateeminen kuormitus 6 tuntia viikossa ja arvo 6,75 op. Tämän polun viimeinen kurssi, joka sijaitsee kahdeksannella lukukaudella, on peruskoulun intensiivisen ammatillisen harjoittelun opetustila, jonka kesto on 20 tuntia 16 viikon aikana ja jonka arvo on 6,4 op. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Benemérita and Centenary Teacher Training School of the State of Durango (Benemérita y Centenaria Escuela Normal del Estado de Durango)
Durango, Meksiko

Yleiset taidot. Ratkaiset ongelmia ja teet päätöksiä kriittisen ja luovan ajattelusi avulla. Hän oppii itsenäisesti ja osoittaa aloitteellisuutta itsesääntelyyn ja henkilökoht ... +

Yleiset taidot. Ratkaiset ongelmia ja teet päätöksiä kriittisen ja luovan ajattelusi avulla. Hän oppii itsenäisesti ja osoittaa aloitteellisuutta itsesääntelyyn ja henkilökohtaisen kehityksen vahvistamiseen. Tee yhteistyötä eri toimijoiden kanssa innovatiivisten hankkeiden luomiseksi, joilla on sosiaalisia ja kasvatuksellisia vaikutuksia. Käytä tieto- ja viestintätekniikkaa kriittisesti. Käytä kielitaitoasi ja viestintätaitojasi eri yhteyksissä. Ammattitaidot. Suunnittelee opetus- ja oppimisprosessit englannin kielen nykyisten lähestymistapojen mukaisesti ottaen huomioon opiskelijoiden kontekstin ja ominaisuudet merkityksellisen oppimisen saavuttamiseksi. Arvioi opetus- ja oppimisprosesseja muodostavasta lähestymistavasta analysoidakseen heidän ammatillista käytäntöään. Se hallinnoi yhteistyö- ja osallistavia oppimisympäristöjä edistääkseen opiskelijoiden kokonaisvaltaista kehitystä. Hän käyttää innovaatioita osana opetuskäytäntöään opiskelijoiden osaamisen kehittämiseen. He toimivat kansalais-, eettisten ja oikeudellisten arvojen ja periaatteiden kanssa, jotka kuuluvat heidän sosiaaliseen vastuuseensa ja ammatilliseen työhönsä kulttuurienvälisellä ja humanistisella näkökulmalla. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Carlos A. Carrillo Centre for Advanced Studies (Centro de Estudios Superiores Carlos A. Carrillo)
Heroica Veracruz, Meksiko

Koulutamme esiopetukseen erikoistuneita ammattilaisia, jotka kannustavat suorituksessaan lasten valmiuksien ja kykyjen kehittämiseen, toteuttavat menetelmiä, tekniikoita ja op ... +

Koulutamme esiopetukseen erikoistuneita ammattilaisia, jotka kannustavat suorituksessaan lasten valmiuksien ja kykyjen kehittämiseen, toteuttavat menetelmiä, tekniikoita ja opetusmalleja uusien koulutusmallien mukaisesti. Lopulta esikoulussa valmistuneet voivat suunnitella didaktisia oppimistilanteita lapsille, joiden avulla he voivat kehittää ja parantaa kognitiivisia, sosio-affektiivisia ja motorisia taitojaan. He voivat osallistua lasten älylliseen, moraaliseen ja emotionaaliseen muodostumiseen. He luovat huomio -ohjelmia opiskelijoille ja suorittavat opetuskäytännön palvelun hengessä ja humanistisessa, eettisessä ja inhimillisessä laadussa. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Kampus
 
Higher Teacher Training School of the State of Puebla (Escuela Normal Superior del Estado de Puebla)
Pueblan kaupunki, Meksiko

Tällä hetkellä Pueblan osavaltion liittovaltion korkeakoulu tarjoaa seuraavia koulutusohjelmia: Kandidaatti englannin opetuksesta ja oppimisesta toisen asteen koulutuksessa Sc ... +

Tällä hetkellä Pueblan osavaltion liittovaltion korkeakoulu tarjoaa seuraavia koulutusohjelmia: Kandidaatti englannin opetuksesta ja oppimisesta toisen asteen koulutuksessa Scholarized Modality Studies suoritetaan 4 vuoden ajan (kahdeksan lukukautta) -
Kandidaatti
Kampus
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Meksiko

Oppimiskeskeinen lähestymistapa edellyttää uutta ajattelutapaa ja opettajan harjoittaman koulutuksen ja ammatillisen käytännön kehittämistä. Se kyseenalaistaa paradigman, joka ... +

Oppimiskeskeinen lähestymistapa edellyttää uutta ajattelutapaa ja opettajan harjoittaman koulutuksen ja ammatillisen käytännön kehittämistä. Se kyseenalaistaa paradigman, joka keskittyy toistuvaan opettamiseen, transmissiivisesti vastaanottavaan leikkaukseen, joka asettaa etusijalle deklaratiivisen, inertin ja dekontekstualisoidun. Tämän ehdotuksen pääasiallinen viite on konstruktivistinen käsitys sekä sosiokulttuurinen oppiminen ja opettaminen, jonka mukaan oppiminen koostuu aktiivisesta ja tietoisesta siitä, että sen tarkoituksena on merkitysten rakentaminen ja merkityksen antaminen oppijan sisällölle ja kokemuksille . Tämä lähestymistapa koostuu henkisestä teosta, mutta samalla sosiaalisesta, affektiivisesta ja vuorovaikutuksesta sosiokulttuuristen käytäntöjen yhteisössä. Oppimisprosessi tapahtuu pedagogisen sovittelun toimien ansiosta, joihin kuuluu oppilaiden ja opettajan välinen koordinoitu aikomusten ja toimien pohdinta, monenlaisten tietokohteiden ympärillä ja tiettyjen kielten ja välineiden puuttumisella. Lisäksi se esiintyy tietyissä sosio-kulttuurisissa ja historiallisissa yhteyksissä, joista sitä ei voida abstraktoida, eli sillä on paikallinen luonne. -
BBA
Spanish (Mexican)
Kampus