close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Kandidaatin tutkinnot Markkinoinnin opinnotssa 2021 Johannesburg Etelä-Afrikassa

Kandidaatin tutkinto on perustutkinto, jonka saa, kun on suorittanut vaadittavat opinnot joko yliopistossa tai collegessa. Suurin osa kandidaattiohjelmista kestää 3 - 4 vuotta, ja jotkut voivat viedä jopa seitsemän vuotta.Tutkinnon Bachelor in Marketing pystyy pitämään eri tehtävissä eri toimialoilla. Tämä johtuu siitä, että markkinointi on huolissaan kehittäminen ja edistäminen tuo… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto on perustutkinto, jonka saa, kun on suorittanut vaadittavat opinnot joko yliopistossa tai collegessa. Suurin osa kandidaattiohjelmista kestää 3 - 4 vuotta, ja jotkut voivat viedä jopa seitsemän vuotta.

Tutkinnon Bachelor in Marketing pystyy pitämään eri tehtävissä eri toimialoilla. Tämä johtuu siitä, että markkinointi on huolissaan kehittäminen ja edistäminen tuote, joka kattaa suurimman taloudellisen vaihdon maailmassa. Opiskelija pystyy ymmärtämään erilaisia ​​aiheita, jotka vaihtelevat kuluttajien käyttäytymistä tuotteiden jakelun.

Maa sijaitsee sen eteläkärjessä Afrikassa, Etelä-Afrikka, on rikas kulttuuri, että et koskaan saa tarpeeksi tutustuessaan tai opiskella täällä. Kielet ovat muun muassa Afrikaner ja Englanti sekä Hollannin. Kampuksella elämän laaja Etelä-Afrikkalainen yliopisto, University of Johannesburg tai muiden yliopistojen tulee mielessä puhaltavat. Tulet rakastamaan vuorovaikutuksessa Bantus täällä ja trooppinen ilmasto alueella.

Johannesburg kaupunki on suurin lähde kultaa ja timantti eteläisessä Afrikassa. Se on perusta Etelä-Afrikan perustuslakituomioistuimen ja on suurin ja vaurain kaupunki Gauteng Province. Se on koti University of Johannesburg.

Pyydä lisätietoa Kandidaatin tutkinnot Markkinoinnin opinnotssa Johannesburg Etelä-Afrikassa 2021

Näytä vähemmän
Vastaavia opintoaloja
arrow_drop_up arrow_drop_down
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
University of Johannesburg
Johannesburg, Etelä-Afrikka

BCom: lla markkinoinnin johtamisessa voi olla ura mainonnassa, tuotemerkkien hallinnassa, asiakassuhteiden hallinnassa, markkinointipäällikössä, markkinoinnin tutkijassa, asia ... +

BCom: lla markkinoinnin johtamisessa voi olla ura mainonnassa, tuotemerkkien hallinnassa, asiakassuhteiden hallinnassa, markkinointipäällikössä, markkinoinnin tutkijassa, asiakaspalvelussa, markkinoinnin konsultoinnissa, mediasuunnittelussa, myyntipäällikössä. Honours-ohjelmassa opiskelijan tulee kehittää soveltuvaa osaamista markkinoinnin johtamisperiaatteiden hallitsemisessa, analysoinnissa, tulkinnassa ja soveltamisessa merkinnän alan uran valmistelussa sekä tarjota perusta jatko-opiskeluun. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
Englanti
Kampus
 
IMM Graduate School of Marketing
Johannesburg, Etelä-Afrikka

BPhil Saavutukset Marketing Management tarjotaan tasolla 8 NQF (HEQF linjassa) ja tahto

BPhil Saavutukset Marketing Management tarjotaan tasolla 8 NQF (HEQF linjassa) ja tahto -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

Hiljattain kehittynyt BA Honours Creative Brand Communications antavat sinulle kehittynyt strategisen ajattelun taitoja, akateemisen pohjan lisätutkimuksia osaksi maisteriohje ... +

Hiljattain kehittynyt BA Honours Creative Brand Communications antavat sinulle kehittynyt strategisen ajattelun taitoja, akateemisen pohjan lisätutkimuksia osaksi maisteriohjelmista ja korkeamman asteen käsitteellistä ja luova viestintätaidot. Tarkoituksena on kehittää salkun ammatillisen luovan työn (Domain copywriting, multimedia ja Visual Communication) kuvaavat joustavan ratkaisuja monimutkaisiin brändin viestintää haasteita ja kehittynyt joukko taitoja niiden täytäntöönpanoon. -
BA
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 

Ansaitse stipendi, jonka arvo on jopa 10 000,00

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin.
IMM Graduate School of Marketing
Johannesburg, Etelä-Afrikka

BBA Marketing Management koostuu pakolliset moduulit ja valinnaisia ​​moduuleja

BBA Marketing Management koostuu pakolliset moduulit ja valinnaisia ​​moduuleja -
BBA
Täyspäiväinen
Osa-aikainen
3 - 4 vuotta
Englanti
Kampus
 
IMM Graduate School of Marketing
Johannesburg, Etelä-Afrikka

BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos on hyväksynyt neuvoston Higher Education (CHE), ja niitä tarjotaan IMM GSM ylittämällä

BCom Markkinoinnin ja johtamisen laitos on hyväksynyt neuvoston Higher Education (CHE), ja niitä tarjotaan IMM GSM ylittämällä -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BA Honours Strategic Brand tiedonannossa tarkastellaan luonnetta luovia ja strategista ajattelua ja innovatiivisten ja vastuullisen viestinnän strategioita brändin rakentamise ... +

BA Honours Strategic Brand tiedonannossa tarkastellaan luonnetta luovia ja strategista ajattelua ja innovatiivisten ja vastuullisen viestinnän strategioita brändin rakentamiseen. Opiskelijat harjoittavat eri brändin identiteetti ja arkkitehtuurin malleja, kuluttajatietoihin, tutkimusmenetelmiä, strateginen malleja, tuotemerkin viestintävälineitä, kanava ja median suunnittelu vaihtoehtoja, ja sidosryhmäsuhteiden hoitamiseen. Opiskelija erikoistuvat strategian kehittämiseen ja hankkia taitoja, joita voidaan hyödyntää brändiorganisaatioista sekä viestintä konsultti- ja virastot. -
BA
Täyspäiväinen
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BA in Creative Brand Communications kehittää luovaa ajattelua, ongelmanratkaisukyky, konseptin kehittäminen, ja askartelu brändin viestintä on valittu ydin kurinalaisuutta. Oh ... +

BA in Creative Brand Communications kehittää luovaa ajattelua, ongelmanratkaisukyky, konseptin kehittäminen, ja askartelu brändin viestintä on valittu ydin kurinalaisuutta. Ohjelma kehittää myös kriittistä ajattelua ja reaalimaailman käsityksen luovan brändin viestintästrategia. Koko tutkinto opiskelijat työskentelevät monialaisia ​​työryhmiä harjoittaa reaalimaailman brändin haasteet ja alan alushousut tarjoamalla innovatiivisia ratkaisuja ja strategisen luovaa teloitukset. Opiskelijaa, jolla on alan valmis portfolio copywriting, multimedia design tai visuaalisen viestinnän näytteillä vuosittain opiskelijoiden showcase, jonka jälkeen työharjoitteluun. -
BA
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BCom in Strategic Brand Management tavoitteena on kehittää suorittaneiden tehtävissä brändin hallinta ja liiketoiminnan eri teollisuudenaloilla, niin kehittyneillä että kehitt ... +

BCom in Strategic Brand Management tavoitteena on kehittää suorittaneiden tehtävissä brändin hallinta ja liiketoiminnan eri teollisuudenaloilla, niin kehittyneillä että kehittyvillä markkinoilla. Ohjelma keskittyy kehittämään yhtenäinen ja innovatiivinen merkki, liike ja hallintastrategioita. Se tutkii komponenttien brändistrategian ja systeemisiä logistiikan ja multimedia-kanava strategiaa. Insight ja osaamista kehitetään taloudellinen analyysi, arviointi strategisia brändin rakentaminen ja johdon toimintaa asianmukaisella mittareita. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BBA Brand Building & Management kehittää opiskelijan tietoa ja taitoa käynnistämisessä, rakentamiseen ja hallintaan tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tämä tutkinto yhdistää stra ... +

BBA Brand Building & Management kehittää opiskelijan tietoa ja taitoa käynnistämisessä, rakentamiseen ja hallintaan tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tämä tutkinto yhdistää strategiaa ja luovuutta liiketoimintaa taloushallinnon, taloustiede, kriittistä ajattelua, innovointia ja yrittäjyyttä. Ohjelmassa esitellään tasapainoinen yhdistelmä välillä humanististen ja kaupankäynnin maailmassa jatko-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita uuden liiketoiminnan ja viestinnän yrityksiin. -
BBA
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BA in Strategic Brand tiedonannossa kehitetään opiskelijoiden strategista ajattelua ja suunnittelua varten monenlaisia ​​viestinnän aloilla. Ohjelma kehittää strategista osaam ... +

BA in Strategic Brand tiedonannossa kehitetään opiskelijoiden strategista ajattelua ja suunnittelua varten monenlaisia ​​viestinnän aloilla. Ohjelma kehittää strategista osaamista tunnistamisessa, tutkimalla, analysoimalla ja ratkaisemalla brändin viestintää haasteiden kautta kehittämistä ja toteuttamista vastuullisen ja alkuperäisen merkin viestintästrategioita. Tätä varten ohjelmassa myös harjaannuttaa käytännön kanavan suunnittelu, digitaalinen strategia ja projektinhallinnan. -
BA
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

Ohjelma valmentaa uran Digital Marketing; käyttää teknologiaa kommunikoida tuotemerkin, tuotteiden ja palvelujen viestejä kohdeyleisölle; ja kasvattaa liiketoimintaa. Valmistu ... +

Ohjelma valmentaa uran Digital Marketing; käyttää teknologiaa kommunikoida tuotemerkin, tuotteiden ja palvelujen viestejä kohdeyleisölle; ja kasvattaa liiketoimintaa. Valmistuneet pystyy soveltamaan hakukoneen, mobiili- ja online-markkinoinnin oivalluksia ohjaamisessa tekniikan asiantuntijoita ja kehittäjiä suunnitteluun ja toteuttamiseen digitaalisen markkinoinnin strategiat. Lisäksi pätevyys varmistaa, että opiskelijat ymmärtävät brändin ja liiketoimintaympäristön suhteen digitaalinen markkinointi, hallinto, rahoitus ja projektinhallinnan. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
3 viikkoa
Englanti
Kampus
 
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, Etelä-Afrikka +3 Lisää

BCom in Strategic Brand Management tavoitteena on kehittää suorittaneiden tehtävissä brändin hallinta ja liiketoiminnan eri teollisuudenaloilla, niin kehittyneillä että kehitt ... +

BCom in Strategic Brand Management tavoitteena on kehittää suorittaneiden tehtävissä brändin hallinta ja liiketoiminnan eri teollisuudenaloilla, niin kehittyneillä että kehittyvillä markkinoilla. Ohjelma keskittyy kehittämään yhtenäinen ja innovatiivinen merkki, liike ja hallintastrategioita. Se tutkii komponenttien brändistrategian ja systeemisiä logistiikan ja multimedia-kanava strategiaa. Insight ja osaamista kehitetään taloudellinen analyysi, arviointi strategisia brändin rakentaminen ja johdon toimintaa asianmukaisella mittareita. -
Kandidaatti
Täyspäiväinen
3 vuotta
Englanti
Kampus
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä