$close

Suodattimet

Katso tulokset

Suositut Kandidaattiohjelmat Toluca Meksikossa 2021/2022

Kandidaatin tutkinto osoittaa, että tutkinnon kantaja on suorittanut korkeakouluopintoja. Tutkinto myönnettään 3 - 7 vuoden erikoistuneiden opintojen päätteeksi. Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa lukuisissa humanististen, luonnontieteellisten ja taideaineiden opintokokonaisuuksissa.Meksiko on yksi suosituimmista turistikohteista maista planeetalla. Maassa on sekä trooppiset ja lauhkean vy… Lue lisää

Kandidaatin tutkinto osoittaa, että tutkinnon kantaja on suorittanut korkeakouluopintoja. Tutkinto myönnettään 3 - 7 vuoden erikoistuneiden opintojen päätteeksi. Kandidaatin tutkinnon voi suorittaa lukuisissa humanististen, luonnontieteellisten ja taideaineiden opintokokonaisuuksissa.

Meksiko on yksi suosituimmista turistikohteista maista planeetalla. Maassa on sekä trooppiset ja lauhkean vyöhykkeen antaa opiskelijoille paras aika täällä. Jos haluat opiskella oman kurssin National autonominen yliopisto Meksikossa, se on loistava elämä paljon viihdettä maasta.

Vertaa kandidaatin tutkintoja Toluca Meksikossa 2021/2022

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Meksikossa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
  • Suositut Uusimmat Nimi
  • Suositut
  • Uusimmat
  • Nimi
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksiko

Viimeisten 20 vuoden aikana Meksikon ja monien muiden maiden matematiikan opetuksen tutkimus on raportoinut huomattavan määrän hyödyllistä tietoa opetussuunnitelman parantamis ... +

Viimeisten 20 vuoden aikana Meksikon ja monien muiden maiden matematiikan opetuksen tutkimus on raportoinut huomattavan määrän hyödyllistä tietoa opetussuunnitelman parantamiseksi eri koulutustasoilla, mutta erityisesti perusopetuksessa. Lukio, jota pidetään tällä hetkellä Meksikon perusopetuksen viimeisenä askeleena, antaa matematiikan opettamiselle, opiskelulle ja oppimiselle tärkeän paikan opintosuunnitelmassa ja ohjelmissa, koska se on etuoikeutettu tila opiskelijoille ja nuorille hankkimaan tietoa, kehittämään taitojaan ja edistää asenteita, joiden avulla he voivat ratkaista erilaisia ongelmia ja jatkaa itsenäistä oppimista. Matematiikan perusopiskelun perustarkoitus on täyttää matemaattiset käsitteet merkityksellä, jotta niitä voidaan käyttää joustavasti ja asianmukaisesti ongelmanratkaisussa. Tekniikoiden muistaminen ja niiden mekaaninen soveltaminen ovat osoittaneet niiden tehottomuuden ja vähitellen ne antavat mahdollisuuden harkintaan, luovaan etsintään ja yhä tehokkaampien menettelyjen käyttöönottoon. Matematiikan opiskelemisen perustavoitteen saavuttamiseksi keskiasteen koulutuksessa on tarpeen suunnata uudelleen didaktiseen prosessiin vaikuttavien kolmen perustekijän rooli: opettaja, opiskelijat ja opiskelutoiminta. Kun puhutaan didaktisesta prosessista tai opiskeluprosessista, viitataan vuorovaikutukseen, joka syntyy opiskelijoiden, opettajan ja opintojen välillä. Jälkimmäiset ovat tilanteita tai ongelmia, jotka näkyvät opettajan käytettävissä olevissa tukimateriaaleissa, sekä julkisen opetusministeriön tarjoamissa että kaupallisissa teksteissä. Edellä esitetystä johdettiin tarve muuttaa toisen asteen koulutuksen kandidaatin tutkinnon opetussuunnitelmaa, -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Heinä 2022
Kampus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksiko

Toisen asteen koulutuksen, perusopetuksen viimeisen vaiheen, perustavanlaatuisena tarkoituksena on edistää meksikolaisissa lapsissa ja nuorissa sellaisten älyllisten perustait ... +

Toisen asteen koulutuksen, perusopetuksen viimeisen vaiheen, perustavanlaatuisena tarkoituksena on edistää meksikolaisissa lapsissa ja nuorissa sellaisten älyllisten perustaitojen kehittämistä, joita tarvitaan pysyvästi itsenäiseen oppimiseen ja aloitteellisuuteen ja tehokkuuteen useissa elämäntilanteissa. joka päivä. Samoin keskiasteen koulutuksen odotetaan auttavan lujittamaan luonnontieteellistä ja sosiaalista maailmaa koskevien perustietojen hankkimista sekä sellaisten asenteiden ja arvojen muodostumista, jotka ovat välttämättömiä sosiaalisen rinnakkaiselon ja vastuullisen sisällyttämisen aikuiselämään ja työhön. tuottava. Tämä lähestymistapa asettaa toisen asteen koulutuksen painopisteeksi älyllisten taitojen kehittämisen, kuten kyvyn valita ja käyttää tietoa, analysoida ja tehdä omia arvioita sosiaalisesta ja luonnon todellisuudesta, tutkimus- ja opiskelutottumusten kehittämisestä itsenäisen oppimisen jatkamiseksi. sekä kiinnostuksen asenteet ja tiedon uteliaisuus. Näiden tavoitteiden saavuttaminen on kunkin lukion koko opetus- ja johtohenkilöstön tehtävä; Toisin sanoen se merkitsee sitä, että jokainen opettaja, riippumatta opettamastaan ​​aiheesta, osallistuu tarkoituksella - opetustoiminnan, suhteiden opiskelijoihin, osallistumisen muihin koulun toimintoihin - avulla auttaakseen opiskelijoita saavuttamaan nämä tavoitteet. Näiden tavoitteiden mukaisesti vuodesta 1993 alkaen perustettiin uusia opinto -ohjelmia toisen asteen koulutukselle, ja jokaisessa opetuskäytäntöjen uudelleen suuntaamista on edistetty. Historianopetuksen tapauksessa erottuvat kaksi näkökohtaa: historian 3 integroiminen uudelleen erityiseksi oppiaineeksi yhteiskuntatieteiden alueen korvaamiseksi ja erityisesti opetuksen lähestymistavan uudelleenarviointi. Tämän muutoksen tarkoituksena on tehdä historiallisesta tiedosta kiinnostavampaa ja opiskelijoiden saatavilla ja tällä tavalla he hankkivat perustiedot, kehittävät uteliaisuuttaan menneisyyden suhteen ja erityisesti kehittävät kykyään ajatella historiallisesti tosiasioita tai nykyisiä sosiaalisia tilanteita. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Heinä 2022
Kampus
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksiko

Perusopetuksen keskeinen tarkoitus on taitojen, älyllisten taitojen, asenteiden ja arvojen kehittäminen ja vahvistaminen päivittäisen elämän optimaalisen kehityksen kannalta. ... +

Perusopetuksen keskeinen tarkoitus on taitojen, älyllisten taitojen, asenteiden ja arvojen kehittäminen ja vahvistaminen päivittäisen elämän optimaalisen kehityksen kannalta. Keskiasteen koulutus aloittaa ja jatkaa peruskoulussa aloitettua koulutusta, ja sen tarkoituksena on edistää palvelun saaneiden nuorten täydellistä ja kattavaa kehitystä. Perusopetuksella lukiossa pyritään yhdessä edistämään henkilökohtaisia ​​ja sosiaalisia ulottuvuuksia, erityisesti niitä, jotka liittyvät eettisiin, affektiivisiin, asenteellisiin ja älyllisiin näkökohtiin. Tämän odotetaan suosivan opiskelijoiden itsenäisyyttä, elinikäistä oppimista sekä henkilökohtaisen tehokkuuden edistämistä nykyhetkessä ja heidän tulevassa työ- ja kansalaiselämässään. Tässä yhteydessä vuonna 1993 aloitetusta uudistuksesta luonnontieteiden opetus saa enemmän merkitystä. Erityisesti lähestymistapa biologian opetukseen muotoillaan uudelleen, jotta voidaan vahvistaa opiskelijoiden henkilökohtaisen ja sosiaalisen ympäristön välisiä suhteita. Tällä tavoin se pyrkii yhdistämään taitonsa, arvonsa, asenteensa ja tietonsa henkilökohtaiseen, perhe- ja yhteisökokemukseen, jotta voidaan edistää tietoon perustuvaa päätöksentekoa terveyden ja ympäristön parantamiseksi. Hyvin muotoilevan lähestymistavan soveltaminen edellyttää opetussuunnan uudelleen suuntaamista ja opiskelijan roolin uudelleenarviointia uusien ehdotusten perusteella opettajien peruskoulutuksesta. Tässä mielessä pätevien opettajien ja toisen asteen koulutuksen ammattilaisten koulutuksen on vastattava oppilaiden perustarpeisiin, joista he huolehtivat, kun he valmistuvat normaalista koulusta. Biologian erikoisalan tapauksessa tässä asiakirjassa luetellaan nämä tarpeet sekä taidot ja taidot, jotka tulevan opettajan on hankittava koulutuksensa aikana. Samoin se esittää aiheen kuvauksen kyseisen erikoisalan opetussuunnitelmakartalla. -
Kandidaatti
Spanish (Mexican)
Heinä 2022
Kampus