43 Kandidaatti Ohjelmat sisään Opetusala sisään Aasia for 2024

Kandidaatti Ohjelmat sisään Opetusala sisään Aasia for 2024Filter
    • Bangkok, Thaimaa

    Täysaikainen

    4 vuotta

    Kampuksella

    Englanti

    Kaupungissa Bangkok, Thaimaa, Thongsook College kansainvälinen kandidaatin in Opetus Englanti puhujia Muut kielet pyritään kehittämään pätevä Englanti kieltenopettajien kaikilla tasoilla. Se tarjoaa uusia ja nykyistä opettajille Englanti tietoja ja taitoja opettaa tehokkaasti ja maksimoida kieltenopiskelua uusimpia menetelmiä ja teorioita.

    • Nakhon Nayok, Thaimaa

    Täysaikainen

    5 vuotta

    Kampuksella

    Englanti

    Integrointi ASEAN yhteisö on vaikuttanut kasvavan merkityksen Englanti käyttö luokkahuoneessa. Matematiikka opettajat eivät ole poikkeus. St. Theresa International College on ylpeä olla ensimmäinen yksityinen yliopisto-tason instituutti, joka tarjoaa kansainvälinen ohjelma Bachelor of Education in Mathematics. Jos aiot tulossa opettaja asiantuntemusta matematiikan, Englanti, ja kehittyneet opetusmenetelmien, meidän Bachelor of Education (matematiikka) ohjelma on paras valinta.

    • Taipei, Taiwan

    Kampuksella

    Oppilaat voivat valmistautua seuraaviin asioihin: 1. ala -asteen opettajat 2. lukion opettajat 3. opetusvastaava 4. jatko -opiskelu koulutuksesta Valmistuneet voivat jatkaa uraansa perus-, lukio- tai korkeakouluissa tai julkisella sektorilla ja muilla vastaavilla aloilla. Vahvista erinomaisia peruskoulun opettajia ammatillisella tietämyksellä ja koulutuksen kasvattamisella sekä ammatillisia perustaitoja, jotka ovat kiinnostuneita kursseista ja opetuksesta, opetushallinnosta, matematiikasta ja luonnontieteellisestä koulutuksesta sekä akateemisesta tutkimuksesta.

    • Yulin, Kiina

    Kampuksella

    Tämän ohjelman tarkoituksena on antaa opiskelijoille perusfysiikan teoria, perustaidot kokeiden suorittamisessa ja kyky osallistua tieteelliseen tutkimukseen; ja jotta heistä voisi tulla päteviä fysiikan opettajia keskikoulussa ja erikoishenkilöstöä, jotka voivat osallistua fysiikkaan liittyvään työhön.

    • Miyazaki, Japani

    Kampuksella

    Kasvatuskoulun opiskelijoilla on rikas kulttuurikasvatus ja käytännön taidot, jotka ovat välttämättömiä hyväksi opettajaksi. Lisäksi englannin kielen ja musiikin opetuksen asiantuntijat antavat sinulle englanninkielisen keskustelun (ehdoton välttämättömyys peruskoululle) ja pianon ja laulun taidot, joita he tarvitsevat opettajina. Meillä on myös erinomainen taitojen koulutusohjelma, jonka tarkoituksena on varmistaa menestys opettajan työllistymistutkimuksessa.

    • Taldykorgan, Kazakstan

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Venäjän kieli

    Ammattikorkeakoulun ammatillinen toiminta: kemian ja biologian opettaja; vanhempi laborantti, laboratorioapulainen asiantuntija kemiallisten, biologisten ja pedagogisten profiilien tutkimusorganisaatioissa; kemian ja biologian opettaja; johtaja, varajohtaja tieteellisessä, akateemisessa ja koulutustyössä.

    • Kokshetau, Kazakstan

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Venäjän kieli

    Ohjelman tarkoituksena on valmistaa markkinoiden tarpeita noudattaen korkeasti koulutetut ammatillisen koulutuksen opettajat, joilla on korkeat henkilökohtaiset ja ammatilliset ominaisuudet ja jotka kykenevät ratkaisemaan nykyaikaiset koulutuksen ongelmat.

    • Shymkent, Kazakstan

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Venäjän kieli, Englanti

    Ohjelman tarkoituksena on kouluttaa päteviä tutkinnon suorittaneita, joilla on teoreettista tietoa ja käytännön taitoja uskonnonopinnoissa ja joilla on nykyaikaiset uskonnontieteelliset menetelmät, jotka kykenevät soveltamaan hankittua tieteellistä tietoa käytännön todellisuudessa.

    • Ust'-Kamenogorsk, Kazakstan

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Venäjän kieli

    Ohjelman tarkoituksena on kouluttaa esikoulun koulutusorganisaatioiden opettajia, jotka voivat luovasti ja ammattimaisesti ratkaista esikoululasten kasvatukseen ja koulutukseen liittyviä sosiaalisesti merkittäviä tehtäviä päivitetyn koulutuksen sisällön puitteissa suurella sosiaalisella ja kansalaisvastuulla tieteellisessä ja kansalaisyhteiskunnassa. käytännön tasolla.

    • Uralsk, Kazakstan

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Venäjän kieli

    Ammatillisen toiminnan kohteet: lukiot, lyseot, kuntosalit, lisäopetuslaitokset, koulun ulkopuoliset oppilaitokset, taidekoulut, korkeakoulut.

    • Jalal-Abad, Kirgisia

    Täysaikainen

    Kampuksella

    Määritetyn ohjelman suorittaneen on tiedettävä humanitaarisen, sosiaalisen, taloudellisen, matemaattisen ja luonnontieteellisen tiedon perusteiden sisältö; Maailman historian ja historiografian pääkohdat, Kirgisian lähdetutkimukset, arkeologian perusteet, etnologia, sosioekonomisten alojen opetusmenetelmät koulussa.

    • Cheongju-si, Etelä-Korea

    Kampuksella

    Kanuri

    Musiikkikasvatuksen osaston tavoitteena on kasvattaa lahjakkaita opiskelijoita keski- ja lukion musiikinopettajina, joilla on vahva tehtävä- ja johtajuusvalinta valitsemalla opiskelijat, joilla on erinomaisia kykyjä ja kykyjä musiikkiteorian ja käytännön taitojen alalla.

    • Busanjin-gu, Etelä-Korea

    Kampuksella

    Kanuri

    Yksi ja ainoa kurssi Busanin ja Kyung-Namin alueella, joka kannustaa opettajia pitämään sekä lastentarhanopettajan että lasten urheilunopettajan taitoja ja tietoja, jotka pystyvät käsittelemään lasten fyysistä kehitystä ja affektiivista ilmaisua. Opiskelijat, jotka ovat osallistuneet erilaisiin Busan-kilpailuihin ja kansallisiin kilpailuihin, ovat voittaneet lukuisia palkintoja.

    • New Taipei, Taiwan

    Englanti

    Laitoksen tavoitteena on kehittää soveltavaan musiikkiin liittyviä taitoja musiikin peruskoulutuksen edistämiseksi yhteiskunnassa; parantaa musiikkiorganisaatioiden toimintaa ja hallintoa; lisätä taiteen viljelyä ja harmoniaa yhteiskunnassa; edistää musiikki- ja kulttuuritoimintaa yhteisöissä sekä kouluttaa henkilöstöä musiikin esityksen ja hallinnollisen johtamisen aloilla.

    • New Taipei, Taiwan

    Englanti

    Musiikkiosasto perustettiin vuonna 1985 korostaen uskon ja oppimisen integraatiota. Esityksen lisäksi opiskelijoita kannustetaan erityisesti kehittämään muita alueita, kuten musiikin hallinto ja kirkkomusiikki. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi tarjotaan erilaisia harjoittelualueita: mukaan lukien musiikkiorganisaation harjoittelupaikat, käytännön koulutus kirkoissa ja julkiset konsertit. Laitoksen tavoitteena on rakentaa kristillisen luonteen omaavia opiskelijoita: 1. Ammattitaitoiset esiintyjät 2. Musiikinopettajat, joilla on kaksikielisiä opetuskykyjä 3. Musiikin ylläpitäjät, joilla on kansainvälinen näkemys 4. Kirkkomuusikot, joilla on vahva kristillinen usko