Ohjelman kuvaus
UADEn kansainvälinen kauppa tarjoaa vankan taustan kansainvälisessä johtamisessa ja liiketoiminnassa, jonka avulla voit kehittää ja toteuttaa strategioita yrityksille, jotka tuottavat tai markkinoivat tavaroita ja palveluita sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti, käyttämällä tiettyjä työkaluja markkinoinnin, logistiikan, hallinnon, rahoituksen, toiminnan ja strategian kehittäminen.
Myös UADE: ssa:
Rakennat urasi opetussuunnitelmasta, joka ei kata ainoastaan kansainvälisen kaupan perinteisiä näkökohtia, kuten tulli-, pankki-, logistiikka- ja kansainvälistä markkinointia, vaan myös opit palveluiden, sähköisen kaupankäynnin ja sähköisen logistiikan kansainvälistymisestä sekä sillä se tarjoaa myös työkaluja maailmanlaajuisesti.
Opit monikulttuurisessa ympäristössä ensimmäisestä hetkestä lähtien.
Todellisten tapausten ja liiketoimintaongelmien analysoiminen ja ratkaiseminen käytännön käytännön toimien avulla, käyttäen yrityssimulaattoreita, roolipelejä ja liiketapauksia.
Voit suorittaa yrityksesi lisäksi myös oman yrityksen sekä kotimaassa että ulkomailla.
Opiskelijat ja valmistuneet työskentelevät vientiä harjoittavissa yrityksissä, maahantuojissa, pankeissa, vakuutusyhtiöissä, logistiikkayhtiöissä, perinteissä, kansainvälisissä konsulteissa, tulliopinnoissa sekä monenvälisissä järjestöissä.
Tutkinnon suorittaneilla on profiili, joka mukautuu työmarkkinoiden tarpeisiin: yrittäjyys, yrittäjyys ja innovaatio. Miehittää johtotehtäviä Argentiinan ja maailman yrityksissä ja organisaatioissa.
Kansainvälisen kaupan tutkinnon suorittaneet työskentelevät yli 50 maassa.
Miksi opiskella kansainvälistä kauppaa UADE: ssa?
Hänellä on 50 vuoden kokemus markkinoista (UADE oli ensimmäinen Latinalaisen Amerikan yliopisto, joka määritteli uran).
Yli 3200 UADE-tutkinnon suorittanut on kansainvälisen kaupan kandidaatti
UADE: n opetussuunnitelma on eniten teknisiä aiheita ensimmäisenä vuonna (kansainvälinen kauppa I ja kansainvälinen logistiikka I).
Moderni, kattava ja joustava opetussuunnitelma, jossa on huippuluokan sisältö kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.
Rakennat urasi opetussuunnitelmasta, joka ei kata ainoastaan kansainvälisen kaupan perinteisiä näkökohtia, kuten tulli-, pankki-, logistiikka- ja kansainvälistä markkinointia, vaan myös opit palveluiden, sähköisen kaupankäynnin ja sähköisen logistiikan kansainvälistymisestä sekä sillä se tarjoaa myös työkaluja maailmanlaajuisesti.
Monikulttuurinen koulutus ensimmäisestä hetkestä.
Se toimii tapauksissa, simulaatioilla, peleillä, jotka johtavat sinut tuntemaan kansainvälisen liiketoiminnan, kun opit niiden työkaluja.
Koulutamme ammattilaisia kattavalla näkemyksellä yrityksistä, jotka kykenevät kehittämään ja toteuttamaan yritysten kansainvälistymisstrategioita, valmistelemaan markkinointisuunnitelmaa, hallitsemaan toimintaa operatiivisesta, logistisesta ja taloudellisesta näkökulmasta sekä toteuttamaan maailmanlaajuisia yrityksiä.
Opiskelijat analysoivat ja ratkaisevat todellisia tapauksia, liike-elämän ongelmat harjoittavat käytännön harjoittelua Business Training Centerissä, käyttävät yrityssimulaattoreita (Brand Management, Marklog, Professional Services ja muu strateginen dynamiikka) Yrittäjät, yrittäjät ja johtajat käyvät luokissa
Käytämme todellisia tietokonetyökaluja (Maria Educational System On Line)
Jos olet kiinnostunut tullivälittäjästä, voit käyttää tenttiä, jonka avulla voit saada ilmoittautumisen nopeutetulla neljän kuukauden aikana.
72% korkeampien vuosien opiskelijoista työskentelee kansainvälisiin yrityksiin liittyvissä yrityksissä, olivatpa ne pk-yrityksiä ja huipputason organisaatioita: Techint, Unilever, Procter ja Gamble, Acindar, Maersk, BASF, Santander, Galicia jne.
Voit suorittaa yrityksesi lisäksi myös oman yrityksen sekä kotimaassa että ulkomailla.
Valmistuneet erottuvat vientiä harjoittavista yrityksistä, maahantuojista, pankeista, vakuutusyhtiöistä, logistiikkayhtiöistä, perinteistä, kansainvälisistä konsultteista, tulliopinnoista sekä monenvälisistä organisaatioista.
Yritykset kuten Technit, Procter, Maersk, Uniliver, Alpargatas, Citibank, Bank of Galicia, Banco Santander, Banco Macro, Hewlett Packard Bank, Lab. Roemmers, Renault, Ford, BGH, LG, Telecom, Philip Morris, Kimberley Clark, Monsanto, Cargill lukee muiden joukossa johtajien joukossa UADE-tutkinnon suorittaneita.
Ammattikoulutuksen suorittaneilla on profiili, joka mukautuu kaikenlaisiin markkinatarpeisiin: yrittäjyyteen, yrittäjyyteen ja innovatiiviseen profiiliin. Ne ovat johtotehtävissä Argentiinan ja maailman yrityksissä ja organisaatioissa ja ovat mielipidevaikuttajia.
Profiili ja laajuus
profiili
Nykyinen maailma edellyttää, että kaikki liiketoimintaa, liiketoimintaa ja / tai taloudellista toimintaa, joka on tarkoitus siirtää, on todella monimutkainen prosessi, joka johtuu pääasiassa sellaisten muuttujien huomattavasta kasvusta, jotka on otettava huomioon.
Tällä tavoin nykypäivän maailma tekee kansainvälisen kaupan kandidaatin, ja sen on kyettävä suorittamaan useita toimia, jotka ulottuvat johtavista ulkomaankaupan organisaatioista, strategisen ajattelun kehittämisestä, kansainvälisten strategioiden laatimisesta ja toteuttamisesta tuotannon aloilla. rahoitus, inhimillinen hallinta, markkinointi ja markkinointi.
Tässä mielessä kansainvälisen kaupan ammattilaisella on vahva suuntautuminen kansainvälisen liiketoiminnan tuottamiseen ja logististen prosessien hallintaan; tuotteiden ja palvelujen viennin ja tuonnin teknisten operatiivisten välineiden avulla. Lisäksi sillä on oltava strateginen visio liiketoiminnan perustamista koskevan päätöksenteon kehittämisestä, joka on olennainen ominaisuus; sekä vankka integroitu muodostuminen teknologisiin välineisiin ja teknisiin resursseihin sekä syvällinen käsitys taloudellisten ja kaupallisten alojen olemassa olevien muuttujien moninaisuudesta.
Kansainvälisen kaupankäynnin ammattikorkeakoulun monipuoliset valmiudet kehittää menestyksekkäästi yrityksiä erittäin monimutkaisessa kansainvälisessä tilanteessa tekevät kansainvälisen kaupan asiantuntijasta tunnustetun työmarkkinoilla XXI-luvun ammattilaisena.
laajuudet
Tunnista liiketoimintamahdollisuuksia ulkomailla tai ulkomailla
Suunnittelustrategiat kansainvälisille markkinoille
Suorita kansainvälisen kaupan käyttäytymiseen liittyvä diagnostiikka.
Suorita kustannusrakenteiden ja -hintojen tutkiminen kansainvälisellä tasolla.
Suorita tuotteiden ja palveluiden viennin ja tuonnin edistämiseen tähtäävien hankkeiden suunnittelu, toteutus, arviointi ja seuranta.
Suorita kansainväliseen ostamiseen ja myyntiin liittyvät neuvottelut.
Suorita tutkimuksia ja neuvoja eri näkökohdista, jotka vaikuttavat kansainvälisen kaupan toimintaan.
Neuvoo ja tarjoa teknistä apua kansainvälisten markkinointitavoitteiden, politiikkojen ja strategioiden määrittämisessä.
Osallistu markkinatutkimusten toteuttamiseen ja kysynnän ja tarjonnan ennusteisiin kansainvälisellä tasolla.
Osallistu tuotteiden ja palveluiden vientiä ja tuontia koskevien investointihankkeiden taloudelliseen ja taloudelliseen arviointiin.
Suorita kansainvälisen kaupan toiminnan tekninen tarkastus ja hallinta.
Suorita asiantuntijaraportteja kansainvälisen kaupan neuvotteluista ja toiminnasta.
Hallitse kansainvälisen kaupan hallintoa, toimintaa ja logisitca-palvelua
opetussuunnitelma
ensimmäisenä vuonna
Yritystilastot I
Liiketoiminta I
Johdatus kansainväliseen liiketoimintaan
Johdatus lakiin
markkinointi
Kirjanpito I
Kansainvälinen kaupankäynti I
Liiketoiminnan matematiikka I
Kieli, logiikka ja argumentointi
Maailman talousmaantiede ja Argentiina
toinen vuosi
Yritystilastot I
Kansainvälinen logistiikka I
mikrotaloustiede
Velvoitteet ja sopimukset
Englanti
Kaupallinen tiedustelu kansainvälisessä liiketoiminnassa
Kansainvälinen kauppa II
makrotalous
Johdon kirjanpito
Kansainvälinen logistiikka II
Kolmas vuosi
Tullitoiminta
Kansainvälinen kauppa I
Tariffiluokitus
Rahoituslaskenta
Valinnainen (1 aihe)
Intermediate title: Kansainvälisen kaupan analyytikko
Talous ja rahoitus globalisoituneilla markkinoilla
Kustannusjärjestelmä
Kansainvälinen markkinointi
Kansainvälinen oikeus
Valinnainen (1 aihe)
Neljäs vuosi
Integrointi ja taloudellinen yhteistyö, geopolitiikka ja globaalit muutokset
Kansainvälinen strateginen johtaminen
Palvelujen kansainvälistymisstrategia
Kansainvälinen taloushallinto
Yrittäjyys ja kansainvälinen konsultointi
Maailmanlaajuinen digitaalinen markkinointi ja liiketoiminta
Analyysi ja päätöksenteko kansainvälisessä liiketoiminnassa
Neuvottelut ja kansainvälisen liiketoiminnan monikulttuuriset näkökohdat
Kansainvälisen kaupan lopullinen integrointityö
Valinnainen (1 aihe)